Nie pali na ostatni cylinder?

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Barti_1994
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lut 26, 2012 13:57
Lokalizacja: Bełżyce/Lublin

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: Barti_1994 » śr sty 09, 2013 11:14

Wąż do serwa wygląda na szczelny, ale zauważyłem, że jak ściągne przewód od alaratu zapłonowego to ma wyższe obroty i nie wiem czy tak powinno być. Jak coś to silnik 1.8 RP na gaźniku Pierburg 2e2 i problem jest na LPG, Na benzynie chodzi równo .



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Re: Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: silent_rob » śr sty 09, 2013 15:11

Barti_1994 pisze:Sory, że się wcinam, ale nie wie ktoś co może być u mnie? Tak jak pisałem nie pracuje na czwarty cylinder, ale iskra jest. Jak pompuje pedałem hamulca to jakby łapie równiejsze obroty? Co może być przyczyną ? Serwo? Zaworek na wężu od kolektora ssącego do serwa?
Iskra może jest ale nie w odpowiednim momencie zobacz czy nie masz poluzowanego rozdzielacza no i koniecznie sprawdz kompresje na tym garze ,


Obrazek

Awatar użytkownika
Barti_1994
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lut 26, 2012 13:57
Lokalizacja: Bełżyce/Lublin

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: Barti_1994 » śr sty 09, 2013 16:46

Kopułka siedzi ładnie, nie rusza się.
Ostatnio zmieniony śr sty 09, 2013 17:06 przez Barti_1994, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Barti_1994
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lut 26, 2012 13:57
Lokalizacja: Bełżyce/Lublin

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: Barti_1994 » śr sty 09, 2013 17:00

A co z tym wężykiem, że mu się poprawia?



Awatar użytkownika
Barti_1994
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lut 26, 2012 13:57
Lokalizacja: Bełżyce/Lublin

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: Barti_1994 » czw sty 10, 2013 20:39

Już domyśliłem się o co chodzi. Otóż reduktor gazu mam z wężykiem podciśnieniowym, który się wpina do przewodu łączącego serwo z kolektorem ssącym. Przez ten wężyk zapierdzielał gaz i dostawał się do ostatniego cylindra, przez co było zbyt dużo gazu i tego nie przepalał, jak pompuje pedałem hamulca to przez chwile daje do tego cylindra trochę powietrza i przez to miał równiejsze obroty, to samo z wężykiem, który idzie do aparatu zapłonowego: jak go odpiąłem cylinder zasysał sobie powietrze przez co spalał tą obfitą mieszankę gazu. DZIĘKI ZA WSZELKĄ POMOC :pub:



szymonecki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 10, 2013 17:41
Lokalizacja: PL

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: szymonecki » pt sty 11, 2013 01:03

Podstawowa sprawa to w takich wypadkach iskra i sprawdzenie kompresji ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości