Strona 26 z 27

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

: wt maja 30, 2017 19:18
autor: Baran.
Panowie ja tez szykuje sie do wrzucenia climatronica do jetty a2 1.8rp.
Czy moglbym prosic o schematy bo temat przeczynany ale schematy mailami chodza.
Baranvw@gmail.com

Bede to robil na jednym wentylatorze chlodnicy czy jest sens bawic sie w sterownik wentylatorow czy robic to na przekaznikach?
Cala nagrzewnice z wiazka serownikiem i czujnikiem mam z mk4 .
Nie mam wiazki z pod maski, ale kiedys zostala mi cala wiazka z mk3 ze sterownikiem itp nada sie?
Kompresor z lapami i chlodnica chce dac z mk3 bo silniki 1.8 byly prawie takie same i lezy wszystko..
Mam czesc wiazki z nagrzewnicy t17 i t12 i chce dokladnie rozgrysc podlaczenie tego.

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

: wt maja 30, 2017 20:37
autor: ZALEK
Mam 2.3 V5 z klimą w mk2, znaczy w trakcie prac, chłodnica wody passat b2 700x322mm największa, a chłodnica klimy z toledo 1l, pytanie czy 2 płaskie wiatraki spal dadzą rade to schłodzić? z przodu dałbym tłoczący 25cm, a z tyłu 30cm ssący na chłodnicy wody, czy takie rozwiązanie wystarczy? czy trzeba będzie pchać dwa z tyłu 2 biegowe bo sterownik wentylatorów został z mk4? 2 z tyłu będzie ciężko zmieścić

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

: śr maja 31, 2017 06:52
autor: radekrp90
Jeśli chce się wykonać "sterownik" na przekaźnikach lub użyć wersji z Golfa 3 trzeba chyba używać panela i nawiewów z Golfa 4 przed liftingiem, które miały układ na presostacie zamiast czujnika ciśnienia.

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

: śr maja 31, 2017 12:20
autor: Baran.
Czyli muszę składać to na wiązce z mk4 tzn z pod maski ze sterownikiem itp zeby to chodzilo dobrze ?

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

: śr maja 31, 2017 20:07
autor: radekrp90
Jeśli przekładasz układ z czujnikiem 3-pinowym to tak.

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

: sob lip 15, 2017 14:09
autor: BlackDog
Witajcie, potrzebuje pomocy, robię swapa climatronika w swoim mkII AFN, climatronik mam z polo 1.4mpi z 2000roku, nie wiem gdzie podłączyć kilka kabelków, pomoże ktoś? :grin:

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

: sob lip 15, 2017 18:10
autor: radekrp90
Wrzucaj od razu pytanie to może i odpowiedź się znajdzie.

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

: sob lip 15, 2017 21:48
autor: BlackDog
Nie wiem gdzie podłączyć następujące przewoiady
Wtyka 10 pin
- 4 zielony - sygnał liczby obrotów
- 2 zielony - do ecu pod pin 33 (czy w AFN będzie w tym samym miejscu?)
- 3 niebiesko czerwony - ???
Wtyka 12 pin
- 10 niebiesko biały - sygnał prędkościomierza
- 2 wzrost liczby obrotów
- 9 czarno biały - ???

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

: pt lip 21, 2017 12:35
autor: BALON666
ma ktoś schemat sterownika wentylator 357 919 506 A (golf3 passat b3/4 i inne)
chce go wpiąć do klimatronika do golfa 2
nie wiem jaką końcówkę powinien mieć sterownik czy A czy B czy C
klima jest golfa 4 1998r czyjnik klimy na 4 kable

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

: pn lip 24, 2017 07:30
autor: radekrp90
357919506A to sterownik dla aut z klimatyzacją poza VR6 (zastąpiony 3A0919506).

Pinout dla wersji jak wyżej:
T4/1 - zasilanie cewki kompresora
T4/2 - wentylator pin 1 - II bieg wentylatora (bezpośredni)
T4/3 - przełącznik wentylatora w chłodnicy, pin 1 oraz wentylator pin 2 - I bieg wentylatora
T4/4 - +12V z akumulatora

T10/1 -
T10/2 - przełącznik ciśnieniowy F129 pin 3 (sygnał ciśnienia powyżej 16 bar -> uruchomienie II biegu wentylatora)
T10/3 - zwarty z T10/6
T10/4 -
T10/5 -
T10/6 - masa
T10/7 - przełącznik wentylatora w chłodnicy, pin 3 - II bieg wentylatora
T10/8 - przełącznik ciśnieniowy F129 pin 1 (sygnał ciśnienia powyżej 2 bar i poniżej 24 bar -> uruchomienie lub wyłączenie kompresora i wentylatora bieg I)
T10/9 - +12V po stacyjce (skrzynka bezpieczników A1/7 w autach z skrzynką nowego typu, bezpiecznik 10A)
T10/10 -

Pinout dla wersji AAA-VR6 (końcówka B):
T4/1 - wentylator pin 4 - III bieg wentylatora (bezpośredni)
T4/2 - wentylator pin 3 - II bieg wentylatora (bezpośredni)
T4/3 - przełącznik wentylatora w chłodnicy, pin 1 oraz wentylator pin 2 - I bieg wentylatora
T4/4 - +12V z akumulatora

T10/1 - dodatkowa pompka obiegu cieczy chłodzącej (praca po wyłączeniu)
T10/2 - przełącznik ciśnieniowy F129 pin 3 (sygnał ciśnienia powyżej 16 bar -> uruchomienie II biegu wentylatora)
T10/3 - zwarty z T10/6
T10/4 - F87
T10/5 - przełącznik termiczny F165 dla biegu III wentylatora (kompresor wyłączony)
T10/6 - masa
T10/7 - przełącznik wentylatora w chłodnicy, pin 3 - II bieg wentylatora
T10/8 - przełącznik termiczny F163 - wyłączenie kompresora, dalej do przełącznika ciśnieniowego F129 pin 1 (sygnał ciśnienia powyżej 2 bar i poniżej 24 bar -> uruchomienie lub wyłączenie kompresora i wentylatora bieg I)
T10/9 - +12V po stacyjce (skrzynka bezpieczników A1/7 w autach z skrzynką nowego typu, bezpiecznik 10A)
T10/10 - zasilanie cewki kompresora

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

: czw lip 27, 2017 11:28
autor: BALON666
ten sterownik wentylatora mam z passata 2.0 gt
z końcówką nr A
brakuje ci tam opisu znaczy się nic więcej nie masz?
we wtyczce t10 mam wszystkie kable

nie do końca wiem jak to połączyć z klimatronikiem z golfa 4

jeszcze jedno
nie wiem jaką końcówkę ma mieć sterownik klimatronika/panel z golfa 4(bo kupiłem klapy z wiązką ale bez panela wiem że golf był z 1998r i czujnik ciśnienia na 4 kable )

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

: czw lip 27, 2017 21:21
autor: radekrp90
O jakim opisie mówisz?
Jeśli masz instalacje z presostatem (czujnik na 4 piny) to sterownik z Passata powinien pasować pod wtyczkę, bo z tego co pamiętam są takie same. Do panelu są wtedy wyprowadzone wszystkie przewody. Chyba, że instalacja była cięta i sam ją składałeś to już się wtedy zaczynają schody.

Sam panel to chyba: 3B1907044C

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

: wt sie 15, 2017 21:12
autor: BALON666
instalacji z golfa 4 mam tylko ze środka i to pociętą z pod maski niemam nic

mam osobno sterownik wentylatorów z passata b3/b4 i wtyczke z 40cm kabli
chodziło mi to że w wtyczce T10 mam wszystkie 10 kabli a w twoim opisie brakuje opisu dla
T10
1, 4, 5, 10

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

: śr sie 16, 2017 11:33
autor: radekrp90
Masz zapewne wiązkę z wersji VR6 - jest opisana w moim poście:
(...)
T10/1 - dodatkowa pompka obiegu cieczy chłodzącej (praca po wyłączeniu)
T10/2 - przełącznik ciśnieniowy F129 pin 3 (sygnał ciśnienia powyżej 16 bar -> uruchomienie II biegu wentylatora)
T10/3 - zwarty z T10/6
T10/4 - F87
T10/5 - przełącznik termiczny F165 dla biegu III wentylatora (kompresor wyłączony)
T10/6 - masa
T10/7 - przełącznik wentylatora w chłodnicy, pin 3 - II bieg wentylatora
T10/8 - przełącznik termiczny F163 - wyłączenie kompresora, dalej do przełącznika ciśnieniowego F129 pin 1 (sygnał ciśnienia powyżej 2 bar i poniżej 24 bar -> uruchomienie lub wyłączenie kompresora i wentylatora bieg I)
T10/9 - +12V po stacyjce (skrzynka bezpieczników A1/7 w autach z skrzynką nowego typu, bezpiecznik 10A)
T10/10 - zasilanie cewki kompresora
F87 to dodatkowy przełącznik termiczny przy głowicy w VR6 i AAZ.