Strona 1 z 1

Sens zmiany tylnych bębnów na tarcze ?

: śr sie 21, 2013 20:13
autor: Młody Golfiarz
Witam !
Czy jest sens zmiany tylnych bębnów na tarcze w golfie mk 1 jeżeli tak to co potrzeba do takiej przeróbki ? Z przodu mam zamiar założyć adaptery i zaciski od G60/Corrado na tarcze 280 :)
PozdraVWiam :helm:
PS.
Chodzi mi o to czy Tył bierze udział w hamowaniu

Sens zmiany tylnych bębnów na tarcze ?

: śr sie 21, 2013 23:08
autor: Gnolf
tak jak napisales z duzej litery, Tyl bierze udzial w hamowaniu,o swapie z bebnow na tarcze jest pokazna ilosc informacji w archiwum,szukaj

Sens zmiany tylnych bębnów na tarcze ?

: śr sie 21, 2013 23:17
autor: Młody Golfiarz
Aaa widzisz myślałem że tył tylko przy ręcznym hamuje :) A o swapie to przeczytałem że nie muszę belki zmieniać tylko wyciągam wszystko włącznie z korektorem siły hamowania z Golfa II GTI i wszystko pasuje p&p to prawda ?

Sens zmiany tylnych bębnów na tarcze ?

: czw sie 22, 2013 18:41
autor: Gnolf
belka z bebnow pod tarcze nie bedzie pasowac,chyba ze w czopach sa w 1 odpowiednie otwory

Sens zmiany tylnych bębnów na tarcze ?

: czw sie 22, 2013 19:15
autor: Młody Golfiarz
To na jaką belkę bym musiał zmienić ? Od razu przed założenie dało by się do piaskowania i pomalowania proszkowo łącznie z zaciskami na tył i przód :D A i pytanie o przewody , potrzebna zmiana ? Jak tak to jakie :)

Sens zmiany tylnych bębnów na tarcze ?

: czw sie 22, 2013 20:18
autor: Gnolf
to jest masa roboty ,przewody elastyczne do wymiany,na bank posypia sie sztywne przy tej robocie ,warto sie do tego dobrze przygotowac

Sens zmiany tylnych bębnów na tarcze ?

: czw sie 22, 2013 22:20
autor: Młody Golfiarz
Domyślam się dlatego zacząłbym zbierać sobie części bo zawieszenie i układ hamowania chcę mieć dobrze zrobione :)
Na przód potrzebuje :
- Adaptery
- Zaciski i jarzma od G60/Corrado
- Tarcze 280 mm i klocki ( ile mm może być gruba tarcza i klocki ? )
Na tył potrzebuje :
- przewody elastyczne , sztywne ( czyli te miedziowe ? Ile metrów ? )
- Tarcze , klocki
- Zaciski , jarzma i korektor siły hamowania od Golfa II czy może polecacie od czegoś innego jak tak to od czego ?
- Zmiana belki ale na jaką ?
Mowa cały czas o Golfie Mk I
Dużo pytań , jak nie będę miał już pytań polecą punkciki :)
PozdraVWiam :los2:

Sens zmiany tylnych bębnów na tarcze ?

: czw sie 22, 2013 22:58
autor: Gnolf
Mlody Golfiarzu,wszystko znajdziesz w archiwum,tylko zeby nie okazalo sie ze koszt calego ukladu hamulcowego przerosnie wartosc auta,poza tym ,taka operacja ma sens jesli masz motor nie mniejszy niz 130 koni bo inaczej co wyhamowywac taka potega

Sens zmiany tylnych bębnów na tarcze ?

: czw sie 22, 2013 23:59
autor: Młody Golfiarz
Ok dziękuje , temat do zamknięcia
PozdraVWiam