Brak sprzęgła

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

skarol8989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr sie 17, 2011 22:58
Lokalizacja: Białystok

Brak sprzęgła

Post autor: skarol8989 » ndz lis 13, 2011 15:59

Witam kolegów...
od niedawna jestem posiadaczem golf IV 1.9 TDI ajm i musze powiedziec ze to fajne i dynamiczne autko, ale kilka dni temu moj goferek odmówił posłuszeństwa i nie wysprzęgla.Pedał sprzęgła zachowuje sie normalnie czuc na nim lekki opór podczas wciskania ,ale po wcisnieciu auto jedzie dalej. Dodam że przed tym czułem wibracje ktore przenosiły sie na karoserie przy niskich obrotach. Wiec drodzy koledzy co mogło nawalic????i co wymienic???gdy golf jeszcze wysprzeglał byłem u mechanika w sprawie drgan i powiedzieli mi ze to wina pompowtryskiwaczy ale po podłaczeniu do komputera pompowtryski wyglądaly bardzo dobrze a on mi powiedział ze to uszkodzenie mechaniczne i ze musi rozebrac i dac je do regeneracji...ja jestem laikiem w motoryzacji wiec prosiłbym o kilka podpowiedzi za ktore z góry Dziękuje.



Tommi029
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn maja 19, 2008 18:55
Lokalizacja: Kolbuszowa

Brak sprzęgła

Post autor: Tommi029 » ndz lis 13, 2011 16:30

Zdejmuj skrzynie, zmieniaj sprzęgło i siłownik, Koło zamachowe do oceny stanu.



vpil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
Lokalizacja: Katowice
Auto: Golf 7
Silnik: Czca

Brak sprzęgła

Post autor: vpil » ndz lis 13, 2011 22:35

Albo padło Ci sprzęgło, albo pompka sprzęgła. Co się tyczy pompki to nie wiem czy w Twoim modelu znajduje się na zewnątrz skrzyni czy wewnątrz. Być może jest on zapowietrzony i należy go odpowietrzyć. Jak zerkniesz na skrzynie to będziesz widział, ja mam na zewnątrz i wygląda to tak
Obrazek



skarol8989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr sie 17, 2011 22:58
Lokalizacja: Białystok

Re: Brak sprzęgła

Post autor: skarol8989 » pn lis 14, 2011 21:39