Ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

damian6234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt lut 05, 2010 17:29
Lokalizacja: Poznań

Ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika

Post autor: damian6234 » pn wrz 13, 2010 12:03

Ostatnio zauważyłem, że ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika po jakichś 20 km i sprzęgło ciężej chodzi. Co to może być ? Czy wymiana oleju w skrzyni rozwiąże problem?
Aha i jeszcze zauwżyłem że jeżeli wyhamuje z duże prędkości i obroty silnika jeszcze nie spadną do biegu jałowego wtedy chrupnie cos w skrzyni. Jeżeli auto stoi 2 dni biegi wchodzą bardzo leciutko.



Awatar użytkownika
pitru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: wt mar 02, 2010 12:08
Lokalizacja: Bartoszyce

Ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika

Post autor: pitru » pn wrz 13, 2010 15:47

A poziom oleju w skrzyni sprawdzałeś? :hmm:


Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24

Wojtman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt lis 20, 2009 21:43
Lokalizacja: Poznań

Re: Ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika

Post autor: Wojtman » pn wrz 13, 2010 16:17

proponuje wymiane oleju na shell'a 75w90 moge sie z tym zajać procuje w aso,widze ze kolega tez z poznania :jezor:



damian6234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt lut 05, 2010 17:29
Lokalizacja: Poznań

Ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika

Post autor: damian6234 » wt wrz 14, 2010 00:11

ile by to kosztowało i czy jest gwarancja że przestanie tak się dziać po wymianie oleju w skrzyni ? bo troche ciężko będzie mi się pogodzić z tym że wydam pare groszy i nadal będzie to samo ;) auto ma 10 lat. Niby VW nie przewiduje wymian oleju przez caly okres eksploatacji skrzyni. Ale pewnie nei przewidzial tez ze auto bedzie jezdzic 10 lat ;D



Wojtman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt lis 20, 2009 21:43
Lokalizacja: Poznań

Ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika

Post autor: Wojtman » wt wrz 14, 2010 16:08

jak dla ciebie to 100 z moim olejem ok???



damian6234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt lut 05, 2010 17:29
Lokalizacja: Poznań

Ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika

Post autor: damian6234 » wt wrz 14, 2010 22:50

olej masz butelkowany? czy z beczki? wymienilbym prz okazji płyn hamulcowy bo kij go wie kiedy był wymieniany. Potrzebowałbym odgrzybić klime jeszcze i czy dostałbyś się do parownika żeby zpiankować go bezpośrednio czy masz jakiś inny sposób? wymieniłbym filtr paliwa bo nie był wymieniany od nowości. jeżeli bym kupił bearlocka na allegro to czy potrafiłbyś zamontować tą blokade. Ile byś za wszystko chciał i z jakiej dzielnicy jesteś? masz kanał ? Załatwiłbys taką rurkę miedzianą która się wykręca w tylnym spryskiwaczu? aha i jeszcze czasem zahałasuje amortyzator przód lewy (stary tapczan). Trochę się uzbierało ale to wszystko co może tylko być do zrobienia w tym aucie.



Wojtman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt lis 20, 2009 21:43
Lokalizacja: Poznań

Ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika

Post autor: Wojtman » śr wrz 15, 2010 16:43

masz na pw



Wojtman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt lis 20, 2009 21:43
Lokalizacja: Poznań

Ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika

Post autor: Wojtman » śr wrz 15, 2010 18:22

Mieszkam na chartowie.Procuje w aso seata w swaju . Używam tylko oryginalnych płynów i olejow. Robiłbym to w pracy profesjonalnie a nie w garażu. Cena za wymiane oleju w skrzyni na olej 75w90 shella + wymiana płynu hamulcowego oryginalnego vw + odgrzybianie klimy servisowym preparatem ok 300 zł w tym oleje i płynu moje :hmm: Jak chcesz wymieniac filtr paliwa to proponuje oryginalny ok 100ZŁ , chyba ze nie masz kasy to mozemy podjechac do hurtowni bo mam zniżki na firme .Co do reszty to mozemy sie dogadac osobiscie .Jesli cie interesuje profesionalnie wykonana robota za małe pieniadze na oryginalnej chemii samochodowej-servisowej zadzwoń 695 372 025 acha a sinik jaki masz??? Olej sinikowy tez posiadam w dabrdzo dobrej cenie 100ZŁ z wymianą ! A co do tej rurki w spryskiwaczu to są takie zestawy reperacyjne ( musiałbym sprawdzic ile kosztuje ) W tym zrobił bym ci diagnostyke samochodu z wszystkim wydrukami w programie VAS ( nie myl z wag bo to amortorski program dostepny w szopach a nie w servisie)



Awatar użytkownika
FILIP_1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: pt gru 28, 2007 23:35
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika

Post autor: FILIP_1988 » śr wrz 15, 2010 20:55

damian6234 pisze:Ostatnio zauważyłem, że ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika po jakichś 20 km i sprzęgło ciężej chodzi. Co to może być ? Czy wymiana oleju w skrzyni rozwiąże problem?
Aha i jeszcze zauwżyłem że jeżeli wyhamuje z duże prędkości i obroty silnika jeszcze nie spadną do biegu jałowego wtedy chrupnie cos w skrzyni. Jeżeli auto stoi 2 dni biegi wchodzą bardzo leciutko.
jak wymienisz olej napisz czy cos to dało



Awatar użytkownika
FILIP_1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: pt gru 28, 2007 23:35
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika

Post autor: FILIP_1988 » śr wrz 15, 2010 20:55

damian6234 pisze:Ostatnio zauważyłem, że ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika po jakichś 20 km i sprzęgło ciężej chodzi. Co to może być ? Czy wymiana oleju w skrzyni rozwiąże problem?
Aha i jeszcze zauwżyłem że jeżeli wyhamuje z duże prędkości i obroty silnika jeszcze nie spadną do biegu jałowego wtedy chrupnie cos w skrzyni. Jeżeli auto stoi 2 dni biegi wchodzą bardzo leciutko.
jak wymienisz olej napisz czy cos to dało



damian6234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt lut 05, 2010 17:29
Lokalizacja: Poznań

Ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika

Post autor: damian6234 » śr wrz 15, 2010 23:12

aha i jak na postoju (bez odpalonego silnika )wrzuce jedynke to deliaktnie z oporem jak wrzuce drugi raz top juz wchodzi lekko. a jak odgrzybiacie tą klime ? bezpśrednio na parownik pianką? płyn hamulcowy wymieniacie próżnią? (nie bylem nigdy w aso ;D olej w silniku wymienialem jakies 700 km temu. aha.. dzisiaj zauwazylem ze kolo tego ciegna ktore sie rusza podczas zmiany biegów ( nie znam fachowego okreslenia) jest ciemniejszy bród jakby były zapocenia. powinny tam być w ogóle? nie wiem może to po prostu woda z drogi (choc na to nie wyglada) nic nie cieknie tylko wyglada jakby byly zzapocenia (jakby bylo mokro od wody) i zestaw naprawczy kosztuje bodajze 175 zl co jest glupotą jak mam placic tyle kasy za rurkę miedzianą...

silnik ahw 1.4



aha... i mam jeszcze jeden mały problem .. otoz przy predkosciach rzedu 20 30 km/h po puszczeniu pedalu gazu (gwaltowanie) samochodem szarpnie 2 razy. przy wyzszych predkosciach tez ale jest to mnie odczuwalne. Wiesz co to może być ? (po wyczyszczeniu przepustnicy bylo lepiej ale znow jest tak samo ;/)

filtr paliwa kosztuje na allegro boscha okolo 30 zl. chyba ze ci chodzilo o filtr paliwa do diesla ;) byś mi nastawił kąty wtrysku zapłonu? niby nic sie nie dzieje ale moze bedzie troche lepiej a to tylko pare kliknięć. macie mozliwosc sprawdzenia ktore tarcze hamulcowe biją ? bo mam wrazenie ze delikatnie przy hamowaniu biją. chyba na przodzie bo delikatnie drga kierownica ... ??



Wojtman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt lis 20, 2009 21:43
Lokalizacja: Poznań

Ciężko wchodzą biegi po rozgrzaniu silnika

Post autor: Wojtman » czw wrz 16, 2010 09:09

wiesz co jak bedzie cie interesowalo robienie auta to to zrobimy wszystko umówimy sie zobaczymy i sie dogadamy zadzwon numer podawalem w poprzednim poscie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości