Łożyska nowe, w zawieszeniu poliuretan, luzów raczej nie ma. Gałki jedynie budzą moje wątpliwości.
Bicie przy skręcie w lewo odczuwalne na karoserii.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bicie przy skręcie w lewo odczuwalne na karoserii.
Hej wszystkim! Mam A3 8l - dlatego też wybrałem w prefiksie mk4
Ogólnie robię sam przy samochodzie, a już od pewnego czasu trapi mnie jeden dość spory problem. Mianowicie przy nawet nie dużych prędkościach a rzekłbym że prawie cały czas przy skręcie w lewo jest duże bicie odczuwalne na budzie - przy jeździe na wprost też zaczyna się pojawiać mrowienie przy ok. 130km/h które później przeradza się w bicie. Wszystko zaczęło się po założeniu Camber Plates - negatyw koło 3*. Dosłownie po założeniu i przejechaniu się problem nagle się pojawił, przed założeniem był spokój. Ostatnio po korektach gleby ( w dół oczywiście
) rozleciał się przegub zewnętrzny lewy, wymieniłem na inny oryg. w bdb stanie który mi zalegał w domu, problem z stukaniem i luzem znikł ale bicie jak było tak jest nadal... Teraz wertując internet doszedłem do wniosku że być może to jest przegub wewnętrzny (prawy czy lewy jeśli bicie jest przy skręcie w lewo? ), chociaż co problem to rozwiązanie było inne dlatego też pytam was o radę...
Łożyska nowe, w zawieszeniu poliuretan, luzów raczej nie ma. Gałki jedynie budzą moje wątpliwości.
Łożyska nowe, w zawieszeniu poliuretan, luzów raczej nie ma. Gałki jedynie budzą moje wątpliwości.
Bicie przy skręcie w lewo odczuwalne na karoserii.
Rozwiązanie jest jedno - wywal to g*wno jak najszybciej z auta. Kto to normalny robi coś takiego do codziennej jazdy, chyba że kolega chce zarobić szacun u gimby płci żeńskiej - takie moje zdanie. Do tego jeszcze gwint, który dodatkowo obciąża elementy przeniesienia napędu i efekt jest jaki jest. Jestem pewien że właściwości jezdne Twojej A3 są porównywalne do rozklekotanego Poldka z początku produkcji, więc o bezpieczeństwie nie ma mowy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
Re: Bicie przy skręcie w lewo odczuwalne na karoserii.
No pewnie, tragicznie się jeździ, na pewno lepiej się jeździ na seryjnym zawiasie, połykacz zakrętów w tedy jest jak nicTomos15 pisze:Rozwiązanie jest jedno - wywal to g*wno jak najszybciej z auta. Kto to normalny robi coś takiego do codziennej jazdy, chyba że kolega chce zarobić szacun u gimby płci żeńskiej - takie moje zdanie. Do tego jeszcze gwint, który dodatkowo obciąża elementy przeniesienia napędu i efekt jest jaki jest. Jestem pewien że właściwości jezdne Twojej A3 są porównywalne do rozklekotanego Poldka z początku produkcji, więc o bezpieczeństwie nie ma mowy.
Re: Bicie przy skręcie w lewo odczuwalne na karoserii.
Nie ma to jak hejtowanie samochodu którego się nawet na oczy nie widziało, btw to nie temat o tym co ma z autem zrobić...
Re: Bicie przy skręcie w lewo odczuwalne na karoserii.
Nie jest to hejtowanie, tylko jak dla mnie to tylko strata kasy, bo obniżając samochód markowym zestawem dedykowanym ma pewność, że zawias się nie rozleci i będzie się prowadził pewnie. Poza tym Twój post nic nie wniósł do tematu, więc szkoda było Twojego czasu na wypowiedź. A z autem zrobi co zechce, ja tylko się wypowiedziałem, że taki tjuning to lekka wiocha jak dla mnie. Wujek google pokazał że znaczna większość tematów o camber plates dotyczy BMW przerabianych na driftowozy, a raczej Ty swoim A3 driftował nie będziesz. No to czekam teraz na pojazd...jckpix pisze:Nie ma to jak hejtowanie samochodu którego się nawet na oczy nie widziało, btw to nie temat o tym co ma z autem zrobić...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
Re: Bicie przy skręcie w lewo odczuwalne na karoserii.
Twój post też nic nie wniósł do tematu. Dla mnie wiochą są na przykład dokładne ledy jako dzienne itp.Tomos15 pisze:Nie jest to hejtowanie, tylko jak dla mnie to tylko strata kasy, bo obniżając samochód markowym zestawem dedykowanym ma pewność, że zawias się nie rozleci i będzie się prowadził pewnie. Poza tym Twój post nic nie wniósł do tematu, więc szkoda było Twojego czasu na wypowiedź. A z autem zrobi co zechce, ja tylko się wypowiedziałem, że taki tjuning to lekka wiocha jak dla mnie. Wujek google pokazał że znaczna większość tematów o camber plates dotyczy BMW przerabianych na driftowozy, a raczej Ty swoim A3 driftował nie będziesz. No to czekam teraz na pojazd...jckpix pisze:Nie ma to jak hejtowanie samochodu którego się nawet na oczy nie widziało, btw to nie temat o tym co ma z autem zrobić...
A to mój "pojazd":

Bicie przy skręcie w lewo odczuwalne na karoserii.
To tylko jeszcze dorzucę, że fajną masz tą Audicę - widziałem na forum Audi, generalnie zrobiona ze smakiem, ale aż boli takie dokręcenie gwintu na maks i negatyw. No ale co kto lubi i kto bogatemu zabroni
Już się nie udzielam, może ktoś się jeszcze wypowie - to tak na zakończenie OT.
P.S spróbowałbyś jeździć takim padłem co wrzuciłeś fote
P.S spróbowałbyś jeździć takim padłem co wrzuciłeś fote
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
Bicie przy skręcie w lewo odczuwalne na karoserii.
No cóż widzę spory odzew w temacie...
Wymieniłem prawy przegub wewnętrzny, generalnie bicie przy skręcie zniwelowało się w bardzo dużym stopniu, pojawia się teraz przy szybkich zakrętach lub bardzo mocnych nagłych skrętach kierownicą... Bicie przy 130km/h dalej występuje...
Bicie przy skręcie w lewo odczuwalne na karoserii.
a półoś jest prosta ?
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


