vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Tutaj zamieszczamy linki do ciekawych filmów i zdjęć o tematyce VW.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

rau3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:45
Lokalizacja: Prudnik

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: rau3000 » czw mar 03, 2011 20:24

[youtube][/youtube]



rau3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:45
Lokalizacja: Prudnik

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: rau3000 » czw kwie 21, 2011 17:30

ciężko stwierdzić, bo goferek nie był hamowany, odczówalnie jest ogromna różnica przy ciśnieniu 0,5 bara, myślę że może +30/40 koni, przede wszystkim dużo wyższy moment,passaty 1,9tdi klękają



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: k0nr4d » sob kwie 30, 2011 15:36

kostek, co już Ci tam chodzi po bańce? :)


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

rau3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:45
Lokalizacja: Prudnik

Re: vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: rau3000 » śr maja 04, 2011 22:11

Szacowana moc przy ciśnieniu 0,5 bara jakieś 140HP, ale ciężko tak na czuja powiedzieć, powiem tylko, że auta z motorami 1,9tdi spokojnie nie dochodzą, więc sądzę, że moment obrotowy znacznie wzrósł
I tak, oczywiście wszystko chodzi na seryjnym silniczku RP, komp nie ruszany,jedyny sposób na zwiększenie dawki paliwa to regulator ciśnienia paliwa. Myślę, że gdyby mu dmuchnąć 0,8bara wydusiłoby się z niego ok 160HP, tak jak to w PG :bajer:



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: k0nr4d » śr maja 04, 2011 22:22

Teraz tylko ciekawe, jak z żywotnością słupka :)


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: konrad141 » śr maja 04, 2011 23:22

ja chce to do siebie :D


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: $iwy » czw maja 05, 2011 07:42

Jestem chętny na próbę z 1.9 :bajer:
Jak coś to PW ;)



rau3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:45
Lokalizacja: Prudnik

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: rau3000 » czw maja 05, 2011 09:16

spoko spoko, tylko póki co niestety pasek się poluzował, w wyniku czego stopiła się rolka i urwał pasek, a niestety teraz 2 tygodnie pod rząd studia, więc weźmiemy się za to dopiero za 3 tygodnie:/ ale wtedy możemy się zestawić:D



rau3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:45
Lokalizacja: Prudnik

Re: vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: rau3000 » czw maja 05, 2011 09:17

marianmk2 pisze:
rau3000 pisze:powiem tylko, że auta z motorami 1,9tdi spokojnie nie dochodzą, więc sądzę, że moment obrotowy znacznie wzrósł
AFNa w budzie mk3 połykałem moim lekko pomodzonym RP :bigok: Na hamownie uderzasz?
No zchamować by się przydało, ale najpierw trzeba skończyć projekt tak, żeby już wszystko było dopieszczone do końca:) Ciężko tak właśnie powiedzieć jaka jest moc, w porównaniu do seryjnego RP różnica jest na prawdę ogromna, przyczepność zaczyna się między 2 a 3 biegiem,ostatnio, parę godzin przed tym jak pasek wymiękł jechałem na 3 biegu ok 1300 obrotów docisnąłem do końca i nie było trakcji(na suchej naw.) to jest piękne przy kompresorze, że masz 1000 obrotów, otwierasz przepustnicę i już jest 0,4 bara, więc zabawa jest :helm:



Awatar użytkownika
andrzej131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
Lokalizacja: Podlaskie ;)

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: andrzej131 » czw maja 12, 2011 22:12

super robota


fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf

rau3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:45
Lokalizacja: Prudnik

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: rau3000 » wt maja 31, 2011 19:59

projekcik troche się rozrósł i ciśnienie wzrosło, niestety są problemy z paskami, ale to kwestia dopracowania, dodam, że wczoraj zestawiając się z motorem kuzyna(suzuki bandit 400) ja z biegu, on też, to do póki motorek nie wkręcił się na 11tys obr(wtedy to zmienia się faza rozrządu), to zostawał w tyle, co mnie bardzo cieszy, później niestety pasek zaczął się ślizgać:/ jak skończymy projekt zaktualizuję filmik, bo już prawie wszystko się zmieniło, a autko będzie oczywiście na VAGu w Nysie:D :bigok:



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: $iwy » sob cze 04, 2011 17:12

moja propozycja aktualna ;)



Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: el Kozako » pn gru 19, 2011 20:13

Pomysł masakryczny :pub: SZAKUNEC!!!!

- tylko mam pytanie jak pod większe cisnienie go odprężyliscie?? czy samą uszczelką pod głowicę? i jak z żywotnoscią?? jesli to nie tajemnica :grin:

Pozdro :smirk:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

ODPOWIEDZ

Wróć do „Filmy i zdjęcia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości