Strona 2 z 6

: czw lip 20, 2006 21:06
autor: gniochu
ja kupuje wskaznik doladowania i tez zaczynam krecic :D

: wt mar 27, 2007 23:59
autor: Gluters
Mam problem. Gdy kręcę golfera do 4 000 i zmieniam bieg odczuwam poważny spadek mocy. Muszę popuścić gazu i odczekać zanim autko zacznie rwać do przodu. Czy to za mała dawka paliwa? Wadliwa pompa wtryskowa? Laduje mi 0,7 bara, więc turbo jest ok, nie kopci.

: sob kwie 14, 2007 19:49
autor: wyczol444
Witam mam pytanie: jestem w posiadaniu golfa 3 19TD czy samo zamontowanie intercoolera doda wiekszego kopa autku?

jak zamontować taki inercooler?

czy takie kręcenie zwiększanie dawki paliwa jak tu opisujecie nie niszczy silnika?

: ndz kwie 15, 2007 00:34
autor: tomogolf2
wyczol444, moze kopa duzego nie da, ale silnik bedzie bardziej elastyczny odczujesz róznice, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=fmic tu masz o intercoolerze, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=fmic tu o zywotnosci, a ogolnie mowiac to jak nie katujesz to napewno tak szybko sie nie niszczy :) posiadam Boost pina od 1,6 td ktory jak zaczniesz modyfikowac napewno ci sie przyda jakby co to pisz na PW

: ndz kwie 15, 2007 11:38
autor: souler
wyczol444 niszczy silnik jak diabli. nie podkrecaj, nie montuj ic. to wszystko jest zle, nawet moj podpis to wielka sciema :hehe:

: ndz kwie 15, 2007 19:30
autor: wyczol444
SouleR pisze:wyczol444 niszczy silnik jak diabli. nie podkrecaj, nie montuj ic. to wszystko jest zle, nawet moj podpis to wielka sciema :hehe:

wiesz ja jestem nowicjuszem w tych sprawach i pytam poważnie i proszę o szczerą odpowiedż

: ndz kwie 15, 2007 20:07
autor: mac79
wyczol444 pisze:
SouleR pisze:wyczol444 niszczy silnik jak diabli. nie podkrecaj, nie montuj ic. to wszystko jest zle, nawet moj podpis to wielka sciema :hehe:

wiesz ja jestem nowicjuszem w tych sprawach i pytam poważnie i proszę o szczerą odpowiedż
od tego masz chłopie funkcje SZUKAJ

: pn kwie 16, 2007 15:20
autor: eldorado84
Gluters pisze:Mam problem. Gdy kręcę golfera do 4 000 i zmieniam bieg odczuwam poważny spadek mocy. Muszę popuścić gazu i odczekać zanim autko zacznie rwać do przodu. Czy to za mała dawka paliwa? Wadliwa pompa wtryskowa? Laduje mi 0,7 bara, więc turbo jest ok, nie kopci.
a to przypadkiem turbina nie "popuszcza" mam podobny problem

: śr kwie 18, 2007 21:59
autor: Gluters
Problem prawie rozwiązany! Miałem od cholery wody w filtrze paliwa i zapchane wężyki.
Wymieniłem filtr, przedmuchałem wszystko sprężarką i jest lepiej, ale do ideału daleko.

: czw kwie 26, 2007 21:44
autor: Lukas-182
mam takie pytanie: Gdzie jest granica zwiększania dawki paliwa, ta granicą jest dymienie z rury ?? czy można dalej zwiększać dawkę aż do wkręcenia tej śruby regulacyjnej ??

: czw kwie 26, 2007 21:49
autor: gniochu
Lukas-182, nie no az tak nie mozna :) za duza dawka paliwa moze spowodowac wypalenie dziur w tlokach.... :blush:

: czw kwie 26, 2007 21:56
autor: Lukas-182
czyli najlepiej skończyć zwiększanie dawki po wystąpieniu dymienia, tak ??

: czw kwie 26, 2007 21:59
autor: gniochu
Lukas-182, nie koniecznie ale zawsze trzeba zachowac zdrowy rozsadek zeby bylo jeszcze cos za Toba widac :) to po 1 a po 2 jak podkrecisz juz dawke zauwaz w jakim tepie sie nagrzewa silnik do 90 stopni bo u mnie np. szybciej co jest spowodowane wieksza dawka paliwa i jesli sie nie mysle wieksza temperatura spalin, jesli przesadzisz to moze silnik kleknac....