Strona 2 z 6
: czw lip 20, 2006 21:06
autor: gniochu
ja kupuje wskaznik doladowania i tez zaczynam krecic
: wt mar 27, 2007 23:59
autor: Gluters
Mam problem. Gdy kręcę golfera do 4 000 i zmieniam bieg odczuwam poważny spadek mocy. Muszę popuścić gazu i odczekać zanim autko zacznie rwać do przodu. Czy to za mała dawka paliwa? Wadliwa pompa wtryskowa? Laduje mi 0,7 bara, więc turbo jest ok, nie kopci.
: sob kwie 14, 2007 19:49
autor: wyczol444
Witam mam pytanie: jestem w posiadaniu golfa 3 19TD czy samo zamontowanie intercoolera doda wiekszego kopa autku?
jak zamontować taki inercooler?
czy takie kręcenie zwiększanie dawki paliwa jak tu opisujecie nie niszczy silnika?
: ndz kwie 15, 2007 00:34
autor: tomogolf2
wyczol444, moze kopa duzego nie da, ale silnik bedzie bardziej elastyczny odczujesz róznice,
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=fmic tu masz o intercoolerze,
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=fmic tu o zywotnosci, a ogolnie mowiac to jak nie katujesz to napewno tak szybko sie nie niszczy
posiadam Boost pina od 1,6 td ktory jak zaczniesz modyfikowac napewno ci sie przyda jakby co to pisz na PW
: ndz kwie 15, 2007 11:38
autor: souler
wyczol444 niszczy silnik jak diabli. nie podkrecaj, nie montuj ic. to wszystko jest zle, nawet moj podpis to wielka sciema
: ndz kwie 15, 2007 19:30
autor: wyczol444
SouleR pisze:wyczol444 niszczy silnik jak diabli. nie podkrecaj, nie montuj ic. to wszystko jest zle, nawet moj podpis to wielka sciema
wiesz ja jestem nowicjuszem w tych sprawach i pytam poważnie i proszę o szczerą odpowiedż
: ndz kwie 15, 2007 20:07
autor: mac79
wyczol444 pisze:SouleR pisze:wyczol444 niszczy silnik jak diabli. nie podkrecaj, nie montuj ic. to wszystko jest zle, nawet moj podpis to wielka sciema
wiesz ja jestem nowicjuszem w tych sprawach i pytam poważnie i proszę o szczerą odpowiedż
od tego masz chłopie funkcje
SZUKAJ
: pn kwie 16, 2007 15:20
autor: eldorado84
Gluters pisze:Mam problem. Gdy kręcę golfera do 4 000 i zmieniam bieg odczuwam poważny spadek mocy. Muszę popuścić gazu i odczekać zanim autko zacznie rwać do przodu. Czy to za mała dawka paliwa? Wadliwa pompa wtryskowa? Laduje mi 0,7 bara, więc turbo jest ok, nie kopci.
a to przypadkiem turbina nie "popuszcza" mam podobny problem
: śr kwie 18, 2007 21:59
autor: Gluters
Problem prawie rozwiązany! Miałem od cholery wody w filtrze paliwa i zapchane wężyki.
Wymieniłem filtr, przedmuchałem wszystko sprężarką i jest lepiej, ale do ideału daleko.
: czw kwie 26, 2007 21:44
autor: Lukas-182
mam takie pytanie: Gdzie jest granica zwiększania dawki paliwa, ta granicą jest dymienie z rury ?? czy można dalej zwiększać dawkę aż do wkręcenia tej śruby regulacyjnej ??
: czw kwie 26, 2007 21:49
autor: gniochu
Lukas-182, nie no az tak nie mozna
za duza dawka paliwa moze spowodowac wypalenie dziur w tlokach....
: czw kwie 26, 2007 21:56
autor: Lukas-182
czyli najlepiej skończyć zwiększanie dawki po wystąpieniu dymienia, tak ??
: czw kwie 26, 2007 21:59
autor: gniochu
Lukas-182, nie koniecznie ale zawsze trzeba zachowac zdrowy rozsadek zeby bylo jeszcze cos za Toba widac
to po 1 a po 2 jak podkrecisz juz dawke zauwaz w jakim tepie sie nagrzewa silnik do 90 stopni bo u mnie np. szybciej co jest spowodowane wieksza dawka paliwa i jesli sie nie mysle wieksza temperatura spalin, jesli przesadzisz to moze silnik kleknac....