Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

hardmen969
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
Lokalizacja: Rakszawa

regulacja LDA

Post autor: hardmen969 » pt wrz 23, 2011 02:28

Jeżeli chodzi o vmax u mnie wynosi 190km/h. Więcej się nie da chyba, że kolega ma inną skrzynie. Przy 100km/h ma 2600rpm. Odcięcie mam idealnie przy 5000rpm, co daje 190 i tyle pokazuje licznik. Szwagier ma rovera 420 2.0SDI jedyne czego mu zazdroszczę to 100km/h przy 2100rpm i seryjnie kręci się do 6000rpm, a reszta padaka. Niby 105KM, a golfik daje radę:D



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14090
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 23, 2011 07:00

hardmen969, chyba Ci się tematy pomyliły... :chytry:
Tutaj nie piszemy o v-max,tylko o LDA,a jeśli ktoś napisał coś o v-max,to w związku z LDA.
Ty piszesz o v-max,a my nawet nie wiemy czym się przemieszczasz,bo nie raczyłeś nawet przedstawić auta w profilu....

twromek,jak Ci się śmiga na tym pinie?
Jak kiedyś dumałem,żeby wystrugać coś podobnego z pina z AAZ'a.Miałby cholernie duże wcięcie :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: twromek » pt wrz 23, 2011 09:35

Michał_1977, ja u mnie mam pompę bez LDA, bo jakoś to do mnie nie przemawia. Z takim pinem jeździ kolega Gashkas, bo po zmianie glowiczki na 10mm w ori pompie nie dało się zbytnio dawki podkręcić, obroty głupły, bezdymne 1,3 bara było i nie dało się więcej, chociaż mbc było ustawione na 1,7. Po samym podszlifowaniu jest 1,7, auto jedzie :)



hardmen969
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
Lokalizacja: Rakszawa

regulacja LDA

Post autor: hardmen969 » sob wrz 24, 2011 14:17

Czym akurat pisze, tylko nie podałem jaki silnik, a to można było się domyślić.
O vmax pisałem w związku LDA, czyli pin od 1.6TD.
Sam przerobiłem oryginalny pin tak, że zwiększa dawkę dokładnie od 0.4bar, czyli u mnie 1900rpm. Pin ma bardzo duży skos.
W praktyce, przy około 2000rpm auto reaguje tak jakby tir zaparkował w bagażniku. Przy gazie w podłodze poniżej 2000rpm w ogóle nie kopci.



tox79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 04, 2010 15:30

Re: regulacja LDA

Post autor: tox79 » czw paź 06, 2011 10:28

ja w swoim golfiku mk3 założyłem boostpina od golfa 2 podkręciłem ciśnienie doładowania na 0.9 bara w kkk k03,założyłwm ic od 1.9 tdi zaślepilem egr wywaliłem kata i zwiększyłem dawke paliwa i wczoraj byłem na hamowni i mi wyszło 96 km i 206 Nm i co o tym sądzicie



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Bolekrsko » sob paź 08, 2011 12:18

tox79, no niezle ale k03 nie pociagnie dlugo, choc nie wciagaja oleju :D na 1,2 bara daj :)


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

mavric
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: pt lut 13, 2009 19:38
Lokalizacja: Zabrze

regulacja LDA

Post autor: mavric » sob paź 08, 2011 12:36

1,2 bara z K03 i turbo się wypluje po tygodniu jazdy :grin:



Awatar użytkownika
Karaś
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: sob lut 26, 2011 02:09
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

regulacja LDA

Post autor: Karaś » sob paź 08, 2011 19:39

mavric pisze:1,2 bara z K03 i turbo się wypluje po tygodniu jazdy :grin:
mavric, nie powinno,ja max jakie osiągnąłem na tej turbinie to równe 2bar, (takie pojawiło się przy prędkości ok 150km/h.po czym spadł wężyk z kolektora :) ),ale przy normalnej jeździe ciśnienie jakie osiąga to ok 1.5bar i jeżdżę już na takim ustawieniu jakieś pół roku ;)



mavric
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: pt lut 13, 2009 19:38
Lokalizacja: Zabrze

regulacja LDA

Post autor: mavric » sob paź 08, 2011 20:06

u siebie bym musiał chyba jeszcze raz tak długi pręt mieć przy sztandze żeby ustawić takie ciśnienie :hmm: a powiedz Karas23 jak Ci się fura zachowuje przy wyższych obrotach? nie zamula? :chytry:



Awatar użytkownika
Karaś
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: sob lut 26, 2011 02:09
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

regulacja LDA

Post autor: Karaś » ndz paź 09, 2011 20:27

mavric, ja doszedłem do takiego ciśnienia rezygnując z jednej (ostatniej) nakrętki na tej sztandze,dzięki czemu doszło mi to do samego końca. Jak się zachowuje? Wiadomo nie jest to jakaś mega turbina,więc najpierw jest kopnięcie,a później już tylko jedzie :) Tym bardziej,że sprzęgło mi się ślizga,więc nie jest to jakieś rajdowanie.



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Bolekrsko » śr paź 12, 2011 15:13

po co krecic nakretkami jak mozna mbc zalozyc :D ja ponad rok jezdzilem na 1,4 bara k03, a ogolnie 6 lat na ori cisnieniu, bez zadnych regeneracji


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
maciejofsky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw sty 24, 2008 10:51
Lokalizacja: wałbrzych

regulacja LDA

Post autor: maciejofsky » sob paź 29, 2011 21:01

Panowie mam małego problema :? Dzisiaj zachciało mi się pokręcić pinem z LDA. Mówię sobie mam AAZ wiec tam i tak nic nie da. I teraz najlepsze. Poskładałem całość przejechałem się i okazało się że auto wogóle nie chce jechać. Dołu totalnie brak, jak sie napędzi to jakoś jedzie ale to nie to co było wcześniej. Rozebrałem jeszcze raz żeby zobaczyć co sie stało. Pin nie bardzo chciał wyjść. Pociągłem go trosze mocniej i wyszedł. Okazuje się ze mam regulacje napięcia sprężyny (ta taką zębatkę ) co mnie bardzo zdziwiło. 2 rzecz dziwna że bostpin jest nie plastikowy tylko metalowy i w dodatku jest wytoczony mimośrodkowo, czyli jest możliwośc jakieś tam regulacji. Ustawiłem go tak jak był, poskładałem i sie przejechałem. Dalej był muł. Rozebrałem LDA jeszcze raz. Tym razem bostpin wyleciał sam (poprzednio musiałem go mocniej pociągnąc) i cały czas jest schowany w środku i nie chce wyjść. Obawiam się że popsułem pompę. Powiedzie o co chodzi bo juz nie mam siły....... :rozpacz: pozdr


Stopień twojej głupoty jest wprost proporcjonalny do liczby przyglądająch ci sie ludzi:P

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

regulacja LDA

Post autor: Orzeł_01 » sob paź 29, 2011 21:21

maciejofsky pisze:rzecz dziwna że bostpin jest nie plastikowy tylko metalowy
Każdy boostpin jest metalowy :jaja: :los2:
maciejofsky pisze:i w dodatku jest wytoczony mimośrodkowo, czyli jest możliwośc jakieś tam regulacji.
Być może ktoś wsadził pompę z 1,6TD, albo przełożył LDA :popcorn:


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14090
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

regulacja LDA

Post autor: Michał_1977 » sob paź 29, 2011 21:25

maciejofsky,
maciejofsky pisze:cały czas jest schowany w środku i nie chce wyjść. Obawiam się że popsułem pompę
Bez obaw,nic nie popsułeś.Trzeba go lekko ciągnąć do góry obracając dookoła i wyskoczy.Chodzi o to,że w głębi otworu jest taki cienki wysuwający się rysik,który zaskoczył z krawędź pina i go trzyma.
Jak już go wyjmiesz,to weź cienki śruboktęt,rusz dźwignią gazu do opopru,a zobaczysz o jaki rysik rozchodzi się,bo on wtedy się wysunie.Następnie wspomnianym śrubokrętem wciśnij go i wtedy włóż pina jak Ci pasuje :bajer:
Orzeł_01 pisze:Być może ktoś wsadził pompę z 1,6TD, albo przełożył LDA
Stare pompy w AAZ były takie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 21 gości