ciepek pisze: Potem wyjedzasz dajesz do pieca i słuchasz czy juz cos jebło czy dopiero za 2 dni
no tak bo mnie po półtora miesiącu dosłownie turbo odkręciło sie og kolektora wydechowego...
ciepek pisze:mozna zapodac jak ty gtb ale to 1000 zł mozna zadac dół od tdi ale to znowu min 500 potem doprowadzac to do stanu tip top za 1000 kolejne ,ryc i odnawiac głowice za kolejne 1000 zł walic szpilki arp za 700 pompa i wtryski 700 icek i rury 300 wydech nastepne 300 sprzegło z 1000 inne duperele z 500 i tak bez problemu do 5000 sie uzbiera do tego 1000 godzin pracy umysłowej i fizycznej zrąbane ze 2 silniki po drodze i 3 kolejne w częściach .Warsztat ze spawarkami szlifierkami wiertarkami frezami itp itd... wiem bo sam mam pewno jak i Ty tez ...nie wspomnę o zajebistym zapleczu części
co do kosztów to nie jest aż tak strasznie jesli trafisz motor w naprawdę dobrym stanie, i sporo z tego odsprzedasz, co do narzędzi to wystarczy komplet naprawdę dobrych kluczy, parę szczypiec i trochę specjalnych nasadek,, przy większych kombinacjach MIG i flex, i czego nie masz to zawsze można sobie wyprodukować,
co do zaplecza części to sie zgodzę lepiej je mieć bo inaczej zabawa zaczyna być naprawdę droga...
co do sprzęgła to przy takich momentach nie zastanawiasz się jak długo sprżęgło pożyje bo ono jest z góry skazane na śmierć, kwestia tylko tego jak długo pożyje układ przeniesienia napędu, czyli skrzynia półosie i przeguby, u mnie po ułężu i i miesiącu jazdy a właściwie dwóch mam całość do wymiany włącznie z pozrywanymi pełnymi tulejami przednich wachaczy, taka moc to już nie są przelewki i sieje spustoszenie w układzie jezdnym i przeniesienia napędu...
co do przyspieszenia na piątce to to mógłbym poprawić stosując nieco mniejszą turbinę niż tą co mam mianowicie GTB1756VK, ona wstaje już na obrotach biegu jałowego bez dotykania gazu jak zamkniesz kierownice, a góra powinna być podobna może tylko nieco gorsza, a jeśli chcesz jeździć na codzień mocnym autem to zakładaj BV43A, laga nie ma jak już masz tylko 1500rpm można na piątce pod górę spokojnie przy 1500-1800rpm wyprzedzać, jedynie tam jesli wysoko kręcisz to nie radzę pompować więcej niż 1,4-1,5bara, jak pompujesz powyżej to rczej trzeba go niżej kręcić, moment który to maleństow potrafi wyprodukować jest naprawde niezdrowy nawet dla sprżęgła VR'owskiego bo już jedno zabiłem pierwszym butem do spodu.\
tamtą turbinę miałem za psie pieniądze więc bardzo jej nieżałowałbym gdyby nie to że naprawdę świetnie się prawowała, jesli drugie auto do jazdy codziennej będzie miało 1.9 pod maską to właśnie takie turbo tam wyląduje oczywiście z moim systemikiem sterowania VNT.
co do sensu psucia, gdyby wszyscy naukowcy tak myśleli to dalej byśmy posuwali na osiołkach
można na to spojrzeć nieco inaczej, jeśli kupujesz silinik bez głowicy tworzysz takie lepsze TD,
co do sterowania pompy nie jest wykluczone że będzie kiedyś mechaniczna ale to jak już stwierdzę że nei da się bardziej precyzyjnie wysterować pompy, i przeto ugrać jeszcze trochę, zlikwidowałoby to tez niektóre przypadłości naprawę mocnej pompy jak choćby nawet delikatnie różne obroty biegu jałowego na zimnym i gorącym oraz polepszyłaby się kultora pracy silnika