Strona 50 z 50

Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

: wt gru 22, 2015 14:29
autor: David2004
Jak miałem założoną t3, wpinalismy mbc, zawór na max i nic. Później mbc wypielismy, wężyki zaślepione i dalej nic. Założyliśmy k14, WG wkrecony na max i jest doładowanie ale max 0.9

Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

: wt gru 22, 2015 15:21
autor: drakula500
Spaliny mogą uchylać Ci klapkę WG

Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

: wt gru 22, 2015 16:50
autor: Q_mac
Może głupie pytanie-jak wygląda test tego doładowania ? W jakich warunkach ?

Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

: wt gru 22, 2015 18:20
autor: David2004
Obecne warunki atmosferyczne, chłodno jest więc jeszcze lepiej ;d może głupia odpowiedź ale i dziwne pytanie ;p

Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

: wt gru 22, 2015 23:59
autor: Q_mac
Nie dziwne. Są tacy co "gazują na postoju" i tak sprawdzają ile turbawka nadmucha..

Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

: pt sty 15, 2016 00:41
autor: t0mal
Jakby ktoś miał wątpliwości, to wg starych książek powinno się na drugim biegu rozpędzić się do 60hm/h, następnie należy wcisnąć pedał gazu do oporu i jednocześnie przytrzymać hamulec tak, żeby obroty nie wzrastały, wtedy mamy odczyt.
Ale lepiej jest zwyczajnie na trasie zredukować do czwórki i pedał w podłogę - nie obciąża się tak skrzyni.