M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pt paź 12, 2007 22:06

no dobra!! na ile mozna wykrecic takie mtdi?? :helm:


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » sob paź 13, 2007 08:45

kaczor4011 pisze:no dobra!! na ile mozna wykrecic takie mtdi?? :helm:
Jak sobie wszystko ładnie i dobrze poprzerabiasz, włożysz dośc dużo $$$ to i 100KM z litra pojemności bedzie....



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » sob paź 13, 2007 11:52

ventil pisze:włożysz dośc dużo $$$
wlasnie nie chcialbym duzo $$ ładowac! jaka moc moze byc przy tym setupie:
-zrobiona pompa (gov mod tloczek 10mm boost pin fala od tdi)
- FMIC


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » sob paź 13, 2007 12:16

Skontaktuj sie z euglen'em na tym forum. On ma nieźle podmajstrowany silnik, robił pomiary więc będzie mógł coś orientacyjnie na ten temat powiedzieć.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob paź 13, 2007 12:20

kaczor4011 pisze:
ventil pisze:włożysz dośc dużo $$$
wlasnie nie chcialbym duzo $$ ładowac! jaka moc moze byc przy tym setupie:
-zrobiona pompa (gov mod tloczek 10mm boost pin fala od tdi)
- FMIC
pytasz o mTDI?

jesli tak to dolicz jeszcze koszt wtryskow.
poza tym jak w kazdym turbodieslu przyda sie przelotowy wydech i wieksze turbo ;)

tuning nie jest tani, trzeba miec zawsze zapas PLN na awarie
Ostatnio zmieniony sob paź 13, 2007 12:20 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » sob paź 13, 2007 15:38

zaprzal pisze:pytasz o mTDI?

jesli tak to dolicz jeszcze koszt wtryskow
wtryski tez trzeba zmienic??


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob paź 13, 2007 16:25

kaczor4011 pisze:
zaprzal pisze:pytasz o mTDI?

jesli tak to dolicz jeszcze koszt wtryskow
wtryski tez trzeba zmienic??
jesli chcesz 90 koni to nie, ale jesli chcesz 160 czy 190 to juz tak
i mowimy o mTDI/TDI. W TD nie ma takiej potrzeby


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » sob gru 15, 2007 23:28

zaprzal pisze:esli chcesz 90 koni to nie, ale jesli chcesz 160 czy 190 to juz tak
i mowimy o mTDI/TDI. W TD nie ma takiej potrzeby
rozumiem ze wstawienie pompy wtryskowej 10mm pozwoli mtdi uzyskać moce fabryczne dla danych modeli, ile mozna uzyskać przy pompie 10mm z np 1Z?


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
Goku-25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 01:13
Lokalizacja: Piekary SL

Post autor: Goku-25 » ndz lip 13, 2008 14:10

Witajcie ludziska mam kilka pomysluw ktore sprawdzam wpierw kolo dwumasowe i sprzeglo podejdzie sprawdzilem efekt estetyka jazdy lepiej sie zbiera minus jak dwumasowka stuka skrzynia tdi ma wieksze przelozenie z td ogranicza przyrost mocy sprawdzilem przyrost mocy sugeruje podkrecic na bocznikowaniu czyli na gruszce jaksie potocznie mowi efekt auto jedzie jak przecinak minus kopci jak kamaz rozwiazanie korekta zaplonu na pompie oraz montaz za katalizatorem strumienicy wbrew pozorom efekt jest zadowalajacy interkoler z mondeo 2003 rury dolotowe fokus i czesc tdi efekt male opory powietrza co do pompy skladam taka zfala tdi srednica 10mm i bust pinem jak uda misie wyregulowac pompe na maszynie to bedzie sukces TROCHIM moze masz jakies dane co do ustawien lub jakis pomysl czekam na madre wypowiedzi efety pracy opisze :chytry:
Ostatnio zmieniony ndz lip 13, 2008 18:25 przez Goku-25, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » pt mar 20, 2009 19:22

euglen pisze:Podstawa to falę wsadzić tą z tdi
Czym sie różni fala z tdi od fali z td?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt mar 20, 2009 19:55

Jest wyższa i pasuje do tłoczka :bigok: w przeciwieństwie do serii AAZ



Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » pt mar 20, 2009 20:05

Czyli sama fala nie podejdzie do pompy z AAZ?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn mar 23, 2009 02:09

Raczej nie "kiedyś gdzieś czytałem" :) że w seatach była odpowiednia fala (do tłokorozdzielacza tdi),
a jak chcesz mieć wyższą falę to szukaj z transportera, ale nigdy nie bedziesz miał pewności, że podejdzie, bo do jednego silnika montowali pare pomp, które różniły się szczegółami, no i wypadałoby wiedzieć czym konkretnie - niestety tu już Ci nie pomogę.



żubr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 17, 2008 19:00
Lokalizacja: WLKP

Post autor: żubr » pt lip 10, 2009 23:01

Odgrzewam !!
Mam pytania następujące:
1. do 1Z-a góra pompy z LDA pasuje bez żadnej rzeźby?
2. Komputer jest jescze do czegoś potrzebny? Jeśli nie, to co ze sterowaniem sprężarką? Czy komputer zostaje, ale po prostu nie podłączacie pompy i jeździ sobie "z błędem"?
3. Co steruje wyprzedzeniem wtrysku?
4. Jak wygląda dymienie na takim wynalazku, widać kto jedzie z tyłu?
Ostatnio zmieniony pt lip 10, 2009 23:06 przez żubr, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości