Strona 12 z 12

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

: pn wrz 27, 2010 20:14
autor: t0mal
Poza zbiorniczkiem do wspomagania, kasety z dźwignią, rozrusznikiem, przednią łapą silnika, linką sprzęgła, linką prędkościomierza, instalacją elektryczną (przeszkadza kopółka, trzeba inaczej puścić kable i przedłużyć ten to śwateł wstecznego) półosi z mk3 (moja naiwna pomyłka)
A mechaniczny wysprzęglik jest do d*py nie podobny - pedał sprzęgła jest jak z betonu, szkoda wydawać 260zł na długą linkę i ją jeszcze przerabiać.

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

: wt wrz 28, 2010 08:12
autor: arwam
t0mal pisze:A mechaniczny wysprzęglik jest do d*py nie podobny - pedał sprzęgła jest jak z betonu, szkoda wydawać 260zł na długą linkę i ją jeszcze przerabiać.
kup sobie z passata B3 1.8linkę
a pedał jest twardy jeśli masz auto z przed 87' i nie maz sprężyny wspomagającej.
ja mam pedały bez tej sprężyny i nie narzekam

zresztą docisk jest znacznie mocniejszy niż w skrzyni 020 więc nie dziw się że pedał jest twardy

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

: wt wrz 28, 2010 08:14
autor: arwam
jak chcesz to nie długo będę miał jeszcze jeden komplet pół-osi na 100mm z dwójki 1.8GTI 16V
ja mam na takich samych zrobione i nie narzekam