[wewnątrz] mycie oraz pielęgnacja komory silnika
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- przemek_zbr
- Mały gagatek
- Posty: 110
- Rejestracja: czw kwie 05, 2012 20:47
- Lokalizacja: WG
Biały nalot po myciu silnika
mocny ten środek musiał być:-( tak jak kolega wspomniał nie żałować benzyny to może zejdzie a co do elementów plastikowych to może spróbuj spryskać jakimś środkiem do ich konserwacji, wtedy może odżyją. Daj znać co z tego wyszło. pozdro
był passat B5 1.8T, audi 80 2.0 ABT
jest golf IV 1.9TDI ALH
jest golf IV 1.9TDI ALH
- Maximus-83
- Gadatliwa bestia
- Posty: 526
- Rejestracja: sob cze 20, 2009 23:29
- Lokalizacja: Neutomischel (Wlkp)
- Kontakt:
Biały nalot po myciu silnika
Próbuj czym się da bo już bardziej tych plastików chyba nie możesz popsuć, he he he...
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
Biały nalot po myciu silnika
próbowałem delikatną chemią i potem pastą polerską do chromu (nie zostawia białych śladów) ale niestety się nie poddało Benzyny jeszcze nie próbowałem. Dressing ładnie zamaskował te białe plamki ale wszystko teraz tak sztucznie świeci
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 11:05
- Lokalizacja: Wyszków
- Kontakt:
Biały nalot po myciu silnika
Trzeba jakis dressing ktory nie zostawia po sobie polysku tylko mat
VCDS, VAG K+CAN COMMANDER, VAG-COM, OP-COM
- Maximus-83
- Gadatliwa bestia
- Posty: 526
- Rejestracja: sob cze 20, 2009 23:29
- Lokalizacja: Neutomischel (Wlkp)
- Kontakt:
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
Biały nalot po myciu silnika
Mam nałożony już dressing (nie widać już tych białych plam) i wygląda to tak:
Ale znalazło się jedno miejsce gdzie dressingu nie ma
i też taki wycinek ze starszego zdjęcia gdzie widać na czarnym plastiku dobrze ten nalot
Ale znalazło się jedno miejsce gdzie dressingu nie ma
i też taki wycinek ze starszego zdjęcia gdzie widać na czarnym plastiku dobrze ten nalot
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
Biały nalot po myciu silnika
Za długo trzymałeś płyn , na elementach /// stąd takie reakcje z aluminium ( na niektórych opakowaniach jest napis by szybko spłukiwać i nie pozostawiać do wyschnięcia ) - bo dzieją się takie rzeczy ...
Weź pędzel - nie za miękki i zobacz ekstrakcyjną benzyną .... wszystko wypędzelkować i zmyć wodą
Weź pędzel - nie za miękki i zobacz ekstrakcyjną benzyną .... wszystko wypędzelkować i zmyć wodą
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- m1chal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 622
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: Golf 1 Cabrio
[wewnątrz] mycie oraz pielęgnacja komory silnika
do mycia silnika polecam preparat Tenzi ...kosztuje niecałe 13zł a robi naprawde robote
No więc taki mamy syf:
Całą komorę spsikałem preparaten Tenzi SuperGreen - środek jest mega silny, niezdrowy itd, oczywiście trzeba go rozrobić... przy pryskaniu jak mgielka leci na twarz, to zaczyna po chwili palić... jakiś czas temu myłem nim felgi, bez rękawiczek - to doszło do tego, że przez tydzień musiałem ręce leczyć, bo mi tak wysuszło i popekały, że krew leciała
po kilku minutach poszedł w ruch najtanszy karcher jaki tylko był, wiec moc nie była zbyt duża, aby spenetrować dobrze cały brud, ale i tak środek mega daje rade, wiec dużo zeszło!
w dużej mierze słońce mi przeszkadzało swiecąc prosto na silnik, poniewaz nie widzialem brudu w roznych zakamarkach gdzies na dole, czy przy podłużnicach itd ,ale myśle, że jak bede mył silnik raz na 1-2 miesiące brud zejdzie w 99%.
plastiki, gumy itd zostały zabezpieczone produktem 303 Areospace
Oto efekt - na żywo o wiele lepiej wygląda, jutro zrobie zdjęcia przy dziennym świetle, bo te przy sztucznym jakoś słabo efekt oddają.
No więc taki mamy syf:
Całą komorę spsikałem preparaten Tenzi SuperGreen - środek jest mega silny, niezdrowy itd, oczywiście trzeba go rozrobić... przy pryskaniu jak mgielka leci na twarz, to zaczyna po chwili palić... jakiś czas temu myłem nim felgi, bez rękawiczek - to doszło do tego, że przez tydzień musiałem ręce leczyć, bo mi tak wysuszło i popekały, że krew leciała
po kilku minutach poszedł w ruch najtanszy karcher jaki tylko był, wiec moc nie była zbyt duża, aby spenetrować dobrze cały brud, ale i tak środek mega daje rade, wiec dużo zeszło!
w dużej mierze słońce mi przeszkadzało swiecąc prosto na silnik, poniewaz nie widzialem brudu w roznych zakamarkach gdzies na dole, czy przy podłużnicach itd ,ale myśle, że jak bede mył silnik raz na 1-2 miesiące brud zejdzie w 99%.
plastiki, gumy itd zostały zabezpieczone produktem 303 Areospace
Oto efekt - na żywo o wiele lepiej wygląda, jutro zrobie zdjęcia przy dziennym świetle, bo te przy sztucznym jakoś słabo efekt oddają.
Mk2 1V by m1chal - sprzedany
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0
[wewnątrz] mycie oraz pielęgnacja komory silnika
PH14
Efekt końcowy słuszny - musze wypróbować tego 303AP, bo same pozytywne opinie słysze
Efekt końcowy słuszny - musze wypróbować tego 303AP, bo same pozytywne opinie słysze
- chudy191989
- Gadatliwa bestia
- Posty: 733
- Rejestracja: czw wrz 15, 2011 21:14
[wewnątrz] mycie oraz pielęgnacja komory silnika
ja tam swojego benzyniaka waliłem karcherem po wszystkim co szło, tylko aku odłączyłem, po umyciu nie odpalałem tylko całą noc schnął sobie, rano bez problemów jechałem nim do roboty
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=444403" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: [wewnątrz] mycie oraz pielęgnacja komory silnika
m1chal pisze:do mycia silnika polecam preparat Tenzi ...kosztuje niecałe 13zł a robi naprawde robote
No więc taki mamy syf:
a
masakra... jak z fabryki:P
Całą komorę spsikałem preparaten Tenzi SuperGreen - środek jest mega silny, niezdrowy itd, oczywiście trzeba go rozrobić... przy pryskaniu jak mgielka leci na twarz, to zaczyna po chwili palić... jakiś czas temu myłem nim felgi, bez rękawiczek - to doszło do tego, że przez tydzień musiałem ręce leczyć, bo mi tak wysuszło i popekały, że krew leciała
po kilku minutach poszedł w ruch najtanszy karcher jaki tylko był, wiec moc nie była zbyt duża, aby spenetrować dobrze cały brud, ale i tak środek mega daje rade, wiec dużo zeszło!
w dużej mierze słońce mi przeszkadzało swiecąc prosto na silnik, poniewaz nie widzialem brudu w roznych zakamarkach gdzies na dole, czy przy podłużnicach itd ,ale myśle, że jak bede mył silnik raz na 1-2 miesiące brud zejdzie w 99%.
plastiki, gumy itd zostały zabezpieczone produktem 303 Areospace
Oto efekt - na żywo o wiele lepiej wygląda, jutro zrobie zdjęcia przy dziennym świetle, bo te przy sztucznym jakoś słabo efekt oddają.
[wewnątrz] mycie oraz pielęgnacja komory silnika
Ja u matki w Clio jechałem Kagerem cała komore + karcher wszystko ładnie poczyściło a plastiki nie mocno siwe, + tam preparat do pielegnacji po wyszuszeniu wszystkiego
- marek_g60
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: sob sie 27, 2011 17:32
- Lokalizacja: Łaniewo, Lidzbark Warmiński, Olsztyn, Warmia!!!!
[wewnątrz] mycie oraz pielęgnacja komory silnika
witam.Mam pytanie: czym potraktować czarny mat pod maską (pokrywa, kompresor, alternator itp) tak aby nie zostało na nim żadnych białych śladów????
Marzenie się spełniło - Passat B3 G60 SYNCRO!!! Moje pierwsze auto
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości