Honda Civic V Coupe 230KM/1050KG Shaved Bay

Nasze auta - pozostałe nie związane z grupą VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
MaagiK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:59
Lokalizacja: Trawniki (Lublin)

Honda Civic V Coupe 230KM/1050KG Shaved Bay

Post autor: MaagiK » śr lis 11, 2015 07:23

Witam,

Jako że w Golfie 2 brakowało mocy po swapie na VR6, a interesowało mnie tylko mocne auto w N/A(wolnossące),
Przesiadłem się na japońską technologię, i w ten sposób stałem się właścicielem Civic'a V Gen i zrobiłem swap na H22a8- w serii 200KM.

We wstępie wytłumaczę co znaczą te 'dziwne' oznaczenia silnika i skrzyni.


H22A8- Silnik H-seria, 200KM w serii, występował w Honda Prelude V Gen Type-S(Większość gratów dzieli z silnikiem z Accord Type R- H22A7 212KM)
Kręci się do 7900 obr/min.
U2Q7- Skrzynia biegów, pochodząca z Accord Type R, SZPERA występowała w tej skrzyni seryjnie, mega krótkie przełożenia- Vmax 245km/h- łapie odcinkę na silniku.

Oczywiście 1 sezon z 200KM i zaczęło brakować, więc trzeba było coś z tym zrobić.
Wszystko robione własnoręcznie.

Silnik:
-Słupek H22a8 150ty km przebiegu(Sprężanie, wałki jak w Type R H22a7 212KM)
-Przepustnica 70mm
-Rozwiercony kolektor dolotowy, bez IAB, dodatkowa przekładka, spasowany by eMAGIeliK
-Kolektor wydechowy replika RMF drag style 4-1, owinięty taśmą termoizolacyjną
-Wtryski Mazda RX8- 425CCM
-Łapa alternatora custom, w miejscu kompresora klimy by eMAGIeliK(W trakcie)

Układ napędowy:

-Skrzynia U2Q7
-Lekki zamach fidanza
-Docisk + łożysko Sachs + tarcza obita organikiem z kevlarem,


Zawieszenie:
-Poliuretany przód komplet
-Stabilizator 26mm Civic VTI MB
-Nowe sworznie, końcówki, itp
-Zawieszenie całe piaskowane,
-Zestaw rozpórek: c-pillar, rozpórka 3pkt przód, rozpórka tył, rozpórka sanek OEM, rozpórka wózka tył OEM
-Wyleciało wspomaganie
-Maglownica bez wspomagania

Wygląd:
-Komora silnika wyczyszczona, wycięte niepotrzebne szpilki ze ściany grodziowej,
-Rdza usunięta mechanicznie, wytrawiona, podkład epoksydowy
-Wygładzona.. trochę
-Lakier komory Subaru Impreza "02C", niebieska perła
-Wire tuck(w trakcie)
-Akumulator na tył(W trakcie)
-Nadkola zabezpieczone farbą poliuretanową
-Nakrętki kół Spec D1

Wyleciało:
-Wspomaganie,
-Podgrzewanie przepustnicy oraz silniczka krokowego,
-Z kolektora ssącego został wycięty cały kanał EGR i zaspawane podcisnienia- została jedynie podpora kolektora od spodu,
-Niepotrzebne wtyczki, i wiązki
-Akumulator na tył,
-Bezpieczniki w schowek,

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Zajmuję się profesjonalną obróbką graficzną- Wirtualny tuning.
Moja galeria:
http://emagielik.deviantart.com/gallery/" onclick="window.open(this.href);return false;


taczka magik'a- MK2 pf
Obrazek




Pozdrawiam MagiK.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości