W202 c280 Elegance

Nasze auta - pozostałe nie związane z grupą VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

W202 c280 Elegance

Post autor: barto125 » wt paź 14, 2014 16:16

Taki nowy zakup, moje pierwsze w202.
Opis z ogłoszenia:

Kod: Zaznacz cały


Witam,
mam na sprzedaż Mercedesa W202 C280 B+G z niezawodnym silnikiem rzędowym o pojemności 2799 cm3 i mocy 193 KM. Mocy więc mu nie brakuje:)
Jest to wersja wyposażenia Elegance, w środku jasna skóra, elektryczne cztery szyby oraz elektryczne lusterka, elektrycznie ustawiany fotel kierowcy, klimatyzacja w pełni sprawna, na jesieni była dobijana i odgrzybiana. Oczywiście auto posiada centralny zamek, alufelgi, ABS, kontrolę trakcji, tempomat(nie działa - nigdy nie potrzebowałem, więc nie wiem co z nim nie tak, taki kupiłem i taki został).
Auto posiada niezniszczalny automat, który sprawuje się dobrze. Ma też sekwencyjną instalację gazową, wbita w dowód, butla w kole mieści 45 l gazu, ważna homologacja do 2022 roku. Jest też wbity hak, ale auto go nie posiada.
Auto jest zalane olejem syntetycznym, którego wymiana(i rzecz jasna filtrów) była ok. 5-6 tys. km temu. Przebieg auta wydaje się duży, ale te silniki są długowieczne, znoszą bardzo wysokie przebiegi rzędu 800 tys. km. Z resztą w starych Mercedesach nie patrzy się na przebieg:)
W aucie nie było palone. Ogólnie auto nigdy mnie w trasie nie zawiodło, jest bardzo komfortowe - trasa 700 km nad morze nie była męcząca, dzięki wygodnym fotelom, chcę je sprzedać tylko dlatego, że potrzebny był mi kombiak.

W ostatnim czasie wymieniono/naprawiono:
- komplet tarcz
- komplet klocków hamulcowych
- hamulec ręczny
- opornicę klimatyzacji
- cewki zapłonowe
- przewody wysokiego napięcia
- świece
- filtry paliwa, oleju, gazu, powietrza
- pompa paliwowa
- przewody elektryczne są owinięte w otulinę, dzięki której nie dostaje się wilgoć i nie kruszą się(wada fabryczna takich Merców)

Co jest do zrobienia:
- na pewno trzeba podjechać do gazownika, prawdopodobnie parownik do wymiany. Po odpowiednim rozgrzaniu silnika, auto chodzi na gazie bezproblemowo
- auto na benzynie po odpaleniu zazwyczaj gaśnie, ale gdy się trzyma delikatnie nogę na gazie to problem znika. Po chwili auto już nie będzie gasło
- auto posiada wgniecenie z tyłu między lampą, a zderzakiem, na zdjęciach je widać
- należałoby się zając też nalotem rudej na dole drzwi i niektórych miejscach nadkoli(póki co nie ma dramatu jak na 19 letniego Merca)
I foty/;
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

W202 c280 Elegance

Post autor: ace-mati » pt paź 17, 2014 11:41

Fajny MB, dużo masz walki z rdzą? Z tego co wiem MB rdzewieje tam gdzie tego nie widać...



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

W202 c280 Elegance

Post autor: MaciekV5 » pt paź 17, 2014 11:52

barto125 pisze:- należałoby się zając też nalotem rudej na dole drzwi i niektórych miejscach nadkoli(póki co nie ma dramatu jak na 19 letniego Merca)
No standard w sumie, a jak podłoga? Bo to też ciężki temat w MB, silnik fajny, jak ogarniesz jego bolączki to nic tylko cieszyć się jazdą :bigok:
Sekwencja mam nadzieję tam siedzi?



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

W202 c280 Elegance

Post autor: barto125 » pt paź 17, 2014 12:38

Rdzy nie jest dużo, spody drzwi i 2 nadkola lekko, mały purchel na masce i klapie, poza tym zdrowy. Dywaniki zdejmowałem wszystkie i nic tam nie wychodzi, co najważniejsze są zdrowe progi.
Czym się muszę zająć to silnik, bo gaśnie na benzynie na wolnych obrotach i na gazie lekko zamula czasem, ale jutro będę miał kabelek do gazu, to zajrzę co tam komp pokazuje.
Tak, sekwencja jest.



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

W202 c280 Elegance

Post autor: barto125 » czw lis 27, 2014 01:35

Żeby nie było, że nic się nie dzieje, kilka fotek z prac. Uprzedzając pytania - mercedes użył biodegradowalnych kabli i całą wiązkę silnika przewijam.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Niestety, nie ma auta, przy którym nic robić nie trzeba.



Awatar użytkownika
chudy30
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: pt maja 13, 2011 19:02

W202 c280 Elegance

Post autor: chudy30 » pt lis 28, 2014 20:46

ciekawe auto powodzenia z elektryką



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

W202 c280 Elegance

Post autor: MaciekV5 » pt lis 28, 2014 22:04

barto125, u Ciebie już coś się działo czy uprzedzasz wypadki i dlatego zabrałeś się za wiązkę?
Swoją drogą nie wiedziałem o tej przypadłości z kablami... na fotce wyglądają nieciekawie rzeczywiście.



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

W202 c280 Elegance

Post autor: barto125 » sob lis 29, 2014 08:25

MaciekV5, Tempomat nie działał, dlatego do przepustnicy zajrzałem. Ale głównie dlatego, żeby uprzedzić wypadki, bo jak się komputer zjara, to znaleźć drugi graniczy z cudem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości