BMW E46 330D By Hz !

Nasze auta - pozostałe nie związane z grupą VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
patryk1w
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 14:09
Lokalizacja: BYSTRZYCA KŁODZKA

BMW E46 330D By Hz !

Post autor: patryk1w » śr lut 12, 2014 16:32

Siema, sam też przesiadłem się z mojego Mk2 1.8 gt na e46 330d 204km 04r. touring, mam jeszcze paska 1.9 90km 98r wiec tez zostałem przy vag:) beatka full opcja, wywalilem katy i srodkowy wydech, powiem tak- chodzi jak by sam szatan chcial się wyrwać spod maski, u mnie spalanie podobne, w trasie ponad 2000tys wyszło mi ok 6l, z obliczeń a nie z kompa, chociaz pokazywal podobnie to wolalem sprawdzic czy to realne:) w miescie zimą 7,5 przy mieszanym stylu jazdy, latem w sumie podobnie bo i noga cięższa na suchym asfalcie:) ostatnio próbował sie ze mną leon cupra tdi no i... do 160 nie moglem mu daleko uciec ale po przekroczeniu tej predkosci to juz szybciutko sie oddalalem:) nie dziwie sie ze szedl za mna waga Basi to 1700kg... o wiele sztywniejsza niz passat w ori zawieszeniu, wygodniejsza, choc zdania sa podzielone:) kupie sobie kiedys jeszcze mk2 gti ale to do niedzielnych wypadow:) do tras, szybkiego, bezpiecznego i w miare taniego przemieszczania się zostawie e46, nic wiecej nie trzeba;) po zakupie wszystko zrobilem na igłe wiec mysle ze długo długo posłuży, Aha jeszcze chcialem napisac ze jak kolego bedzie stukał Ci sworzen wachacza to nie kupuj czasem całego za 300 zł ( we wszystkich sklepach mowia ze sworznie w e46 sa nie wymienne bo wachacz alu) pasuje sworzen z e36 i dobryu mechanik (ja wynmienialem sam) jak by co to służe pomocą w serwisie i programie do diagnostyki inpa. pozdro



Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

BMW E46 330D By Hz !

Post autor: Hz » ndz mar 02, 2014 10:16

patryk1w, Ja w moim wymieniłem już
1) Poduszki Silnika
2) Wahacze L+P
3) Guma na wale
4) Podpora wału
Jak narazie good wszystko ;))) Tylko lać i jeździć i wymieniac opony bo bokami często latam jak wiem gdzie idzie i lacie sie pala ;D


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

BMW E46 330D By Hz !

Post autor: Hz » śr mar 05, 2014 19:38

I dziś wpadł nowy fant :)

Obrazek
Obrazek


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7797
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

BMW E46 330D By Hz !

Post autor: miskieusz » śr mar 05, 2014 21:29

fant niegłupi;)
komplet, czy tylko przód?



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3280
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

BMW E46 330D By Hz !

Post autor: Kamel » śr mar 05, 2014 21:37

miskieusz pisze:komplet, czy tylko przód?
miskieusz no przeca, że komplet :bigok:
W kartonie na 2 fotce widać sprężyny i regulacje do tyłu, a podejrzewam, że w mniejszych kartonach kryją się i amorki :hmm:


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7797
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

BMW E46 330D By Hz !

Post autor: miskieusz » śr mar 05, 2014 22:16

tylko jedno zdjęcie mi się załadowało:P :los2:



Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

BMW E46 330D By Hz !

Post autor: Hz » śr mar 12, 2014 07:25

Niestety na max'a nie mogę dać bo opona opiera sie o nadkole ;( dodam ze alumy 18'stki sa w planach 19 na nowy sezon 2015 ;)
Obrazek


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7797
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

BMW E46 330D By Hz !

Post autor: miskieusz » śr mar 12, 2014 09:16

czy to rdza na nadkolu?
siedzi ostro:)



Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

BMW E46 330D By Hz !

Post autor: Hz » czw mar 13, 2014 22:14

miskieusz pisze:czy to rdza na nadkolu?
Niestety ktoś zrobił tanim tuningiem szpachla ;D wiec i lakier pękł, ale na wiosnę zrobimy poprawki ;)))

A co do przysiadu jest podniesiony do góry, bo w środę mam wypad w daleką trasę i trochę niestety będzie na pace więc auto powędrowało do góry, ale jak wrócę z trasy idzie na doł ;) :ass:

A w next miesiącach robota :
1) Tarcze przód 325mm + klocki
2) Tarcze tył 320mm + klocki
3) Przelot na 2,5 Cala ( jeśli będzie do zaakceptowania bez żadnego tłuminika to czysty przelot )
4) Nowy program bo ten coś ciulato zrobiony...
5) Opony na przód
6) Wymiana alumków na styling 123 czyli dalej przy 18'stkach

A wszystkie mody zależy od kasy jak zawsze


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7797
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

BMW E46 330D By Hz !

Post autor: miskieusz » pt mar 14, 2014 10:28

Hz pisze:1) Tarcze przód 325mm + klocki
2) Tarcze tył 320mm + klocki
i to jest ciekawe w bmw a nie 334 z przodu i 256 z tyłu;)



Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

BMW E46 330D By Hz !

Post autor: Hz » pn mar 31, 2014 18:12

Dzisiejsza praca
papier wody P2000, Jutro przeciągne P2500 i wypoleruje Tempo, zobaczymy czy będzie lepszy efekt ;) :satan:
No i wreście będę musiał ten przód opuścić bo tył jest na gwincie a przod jeszcze na starym zawieszeniu bo nie mam czasu go zrobic ehhhh :grrr:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

Awatar użytkownika
cieszyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob sie 27, 2011 10:31
Lokalizacja: SK !

BMW E46 330D By Hz !

Post autor: cieszyn » śr cze 04, 2014 22:54

Masz juz komplet zrobiony ? ( zawias, polerka kolek ? ) :D


Był mój Golf 4 ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501068" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz jest Borewicz :) ===> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=587208" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

BMW E46 330D By Hz !

Post autor: Hz » pn cze 09, 2014 13:37

zawias tak
polerka w 75% :D

Obrazek
Obrazek


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7797
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

BMW E46 330D By Hz !

Post autor: miskieusz » wt cze 10, 2014 08:03

a gdzie dekielki?:P
poza tym na fotach na razie ciężko się zachwycić;)



Zablokowany

Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości