Szwedzki kredens kolorze Fire and Ice
: sob gru 20, 2014 17:54
Sporo. Mój Merc średnią trzyma poniżej 13tu
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
https://www.forum.vwgolf.pl/
To ekonomiczne masz auto. A jaki w nim siedzi silnik?Piasek pisze: Mój Merc średnią trzyma poniżej 13tu
Czyli w zasadzie identycznie, z tym, że u mnie R6. No ale u Ciebie nowsza technika. Choć pewnie masz skrzynię 5-tkę, więc tu może nadrabiać. U mnie automat przy 100 km/h daje już prawie 3000 obr./min. Zobaczymy jak u mnie spalanie będzie wyglądać na dłuższym dystansie.Piasek pisze:V6 2.6L 170KM + ASB
jaka ona tam nowsza - ot 2 świece na cylinder. Reszta to stary poczciwy szkop na jeszcze poczciwszym łańcuchuherbu pisze:No ale u Ciebie nowsza technika
Odwagi w tym nie było, ale i tak dobrze, że się skończyło jak się skończyło, bo walka z WK to walka z wiatrakami. Wygląda na to, że co wydział, to własna interpretacja przepisów. Bo w jednych nie robią żadnych problemów z rejestracją w przypadku jak moim, a w innym robią wielkie. Ale to już na szczęście za mną.WichuTM pisze:Przeczytałem cały temat i jestem pod wrażeniem auta oraz Twojej odwagi w walczeniu z WK
Na razie nie zamierzam się go pozbywać, tym bardziej, że ceny paliw są niskie, więc jazda nim jest tania. Poza tym tańsze takie auto już nie będzie, a te w dobrym stanie powoli zaczynają już zyskiwać na wartości.WichuTM pisze:nie sprzedawaj bo fortuny na tym nie zbijesz a drugiego takiego ciężko będzie znaleźć i będziesz sobie pluł w brode
Dzięki I na co dzień go obecnie użytkuje.WichuTM pisze:odsumowując, super furka, nawet na co dzień.
ano... Jedne wydają bez problemów tablice próbne (czerwone) inne (jak mój) tylko po złożeniu kpl dokumentów (VAT, akcyza, tłumaczenia, PPT) czyli po co mi już wtedy one kiedy mogę dostać stałe... ale co auto od lakiernika na PPT laweta zawieźć musisz (odpłatnie oczywiście) to Twoje...herbu pisze:co wydział, to własna interpretacja przepisów
no to pięknie...herbu pisze:Spalanie także się ustabilizowało i obecnie po 2 tys. km średnie wynosi 13,5/100, oczywiście LPG.
Prawdopodobnie pokazuje Ci dane dla benzyny, ja przynajmniej w kilku autach z LPG tak miałem, że komp zawyżał o jakieś 1-1,5 litra. Za do w dieslach, które miałem, maksymalna różnica jaką zauważyłem między kompem, a rzeczywistością to 0,3 litra, a zazwyczaj mieściło się w 0,1.Piasek pisze:A najlepsze że komp benzynowy pokazuje 12,3 średniego
Całkiem niezły wynik.Piasek pisze:Ja teraz swoim Mercem zrobiłem 1000km po polskich duktach (załadowany po sam dach), były i lokalne i autostrady (przelotowa wyszła 80km/h z całego dystansu to sporo jak na PL warunki). Wiesz ile mi wyszło spalanie LPG ??
11,64L
próbowałem ubiegłej zimy... lekko bokiem (po wyłączeniu trakcji) ustawisz ale potem już ciężki tył zamiata jak chce. Zero kontroli.herbu pisze:zapowiadają się kolejne drifty,
Bywa ciężko, tym bardziej, że u mnie z systemów kontroli to jedynie ABS, który przy ruszaniu niespecjalnie się przydaje Ale za to jaka frajdaPiasek pisze:Zero kontroli.