Co lubi się sypnąć w 7R

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

TomRS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt mar 03, 2006 22:39
Lokalizacja: Poznań
Auto: Golf VII R

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: TomRS » pn sty 16, 2017 23:07

Widzę, że wykupienie dodatkowej gwarancji zaczyna mieć uzasadnienie...



myszu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn cze 23, 2014 17:20

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: myszu » wt sty 17, 2017 12:18

Ja teraz też bym wziął na maxa przedłużoną gwarancję i nic w samochodzie nie grzebał, chociaż możliwe że wtedy nic by nie padło :)
Ceny są wysokie, przegub z wymianą w ASO 1500 zł, a ten łącznik elastyczny z filmu kosztuje 1600 zł bez kosztów zmiany



TomRS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt mar 03, 2006 22:39
Lokalizacja: Poznań
Auto: Golf VII R

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: TomRS » wt sty 17, 2017 13:01

To nieźle... a ten łącznik wg mnie jak najbardziej może powodować wibracje o których pisałeś.



greenhorn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt gru 08, 2015 21:26

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: greenhorn » wt sty 24, 2017 13:18

Przedłużona gwarancja ma limit kilometrów?



TomRS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt mar 03, 2006 22:39
Lokalizacja: Poznań
Auto: Golf VII R

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: TomRS » wt sty 24, 2017 13:56

Tak, jest kilka wersji do wyboru - max 150 tys km



Pietiapk1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:32

Re: Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: Pietiapk1 » wt sty 24, 2017 19:02

Sorry za off top, ale podsumowując jakie przeróbki w 7 R nie powodują utraty gwarancji?
BOX, Dolot, Catback, Icek?


Kiedy znajdziemy się na ''zakręcie'',
Redukcja, but i odcięcie!

Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: korzen88 » wt sty 24, 2017 22:51

Pietiapk1 pisze:Sorry za off top, ale podsumowując jakie przeróbki w 7 R nie powodują utraty gwarancji?
BOX, Dolot, Catback, Icek?
Z tego co się orientuje tracisz gwarancje tylko przy grzebaniu w sterowniku. Rozmawiałem wczoraj z gościem z serwisu i powiedział mi że oni generalnie się nie przyczepiają do modyfikacji których nie widać po podłączeniu do komputera.
Jak auto jest na gwarancji po programie to po podłączeniu od razu idzie w system informacja niezależnie od nich.
Także wydech, dolot, box. Tylko pytanie co poza dźwiękiem i chłodzeniem daje wydech i dolot przy boxie, jakieś pare marnych koni?


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Re: Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: 44FG » śr sty 25, 2017 07:57

A nie było jakiejś gadki, że potrafią już po logach odkryć, że był założony box? Że w logach są jakieś błędy (box przecież oszukuje komputer), które zostają i w razie awarii mogą po tym dojść i zakwestionować gwarancję?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

myszu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn cze 23, 2014 17:20

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: myszu » czw sty 26, 2017 15:04

jak sie coś uwali w samochodzie to i do wydechu, ic czy nawet sportowej wkladki filtra będą czepiać. jeśli chce sie mieć bezproblemową gwarancje to samochod musi zostac w serii, ewentualnie przed serwisem sciagnac boxa i wyczyscic błedy, nic więcej



Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Re: Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: 44FG » czw sty 26, 2017 21:37

A jak to jest z tymi błędami przy boxie? Chcę zapodać boxa do RSa a pamiętam, że coś kiedyś pisaliście, że w przypadku mk VII R jakoś ASO właśnie po logach było w stanie dojść, że był box założony.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: MatthewG » pt sty 27, 2017 11:09

Ja ostatnio słyszałem, że w jednym z krakowskich serwisów VW, mieli specjalnie wydrukowane kartki z opisem jak sprawdzić czy samochód miał jakiekolwiek niefabryczne ingerencje w ECU. Mogło to dotyczyć tylko softu, a mogło również i ewentualnego boxu. Krok po kroku, czarno na białym, bit po bicie :panna:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: korzen88 » pt sty 27, 2017 11:44

Dużo zależy od serwisu. Jedni się przyczepią że swój olej przywozisz a drudzy nie będą robili problemu nawet jak wiedzą że wypinasz box przed serwisem. Dla nich naprawa na gwarancji to czysty hajs i faktura wystawiona dla Niemców, no może trochę więcej pracy z papierami.


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: 44FG » pt sty 27, 2017 14:07

No fajnie, ale jak masz żądanie gwarancyjne do Producenta to nie ASO a producent właśnie będzie Cię sprawdzał. Wiadomo, że ASO to G obchodzi czy masz boxa, wydech, koła od Bizona czy silnik rakietowy przyczepiony na trytytki ale to nie oni są władni aby Ci przyznać naprawę gwarancyjną albo ją odrzucić. Wykonają procedurę jaką im nakaże fabryka i zaraportują jej wynik. Pewnie nawet nie będą potrafili zinterpretować tego co odczytają i zrobi to Wolfsburg. Stąd moje zastanowienie się czy i po jakich śladach mogą dojść po nitce do kłębka i jak tego uniknąć.


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

feels3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pn sie 03, 2015 15:30
Lokalizacja: Warszawa

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: feels3 » pt sty 27, 2017 14:23

Kiedyś się pytałem czy jest tu ktoś komu padło coś dużego (silnik, skrzynia ect), i ma doświadczenie z serwisem w takiej sytuacji (mając zmodzone auto oczywiście) , ale nikt się nie zgłaszał.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości