Co lubi się sypnąć w 7R

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: MatthewG » śr paź 15, 2014 08:42

myszu, ile???? :shock: :shock: Tyle to ja tylko raz widziałem jak zmodzonym Evo X na poznaniu zrobiliśmy z dwa kółka pod rząd i potem momentalnie dwa studzenia.. Moje MK6 R maksymalnie miało chyba raz z jakieś 115 stopni na Ułężu i to wszystko, normalnie w mieście 90 parę stopni. Te temperatury w nowych eRkach są mocno dziwne i na pewno nie wpływają dobrze na olej. W dalszym ciągu jest tak, że chłodnica od oleju silnika to jeden pieron z chłodnicą od oleju w DSG? Jeśli tak to pozdro następnym właścicielom :kac: W AMG nowym widziałem 105 stopni, ale trzyma to cały czas podczas normalnej jazdy hmm..


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: jhosef » śr paź 15, 2014 08:57

Przy przeglądzie olejowym zalejcie coś innego niż Wam ASO nalewa.



Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Re: Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: 44FG » śr paź 15, 2014 09:41

Mati, EA888 i ich obecna ewolucja mają dość wysokie temperatury oleju. U mnie w GTI (stary silnik jak i u Ciebie w 6R) mam takie same temperatury jak podałeś. Jeździłem testowo mk7 GTI i było około 10 stopni więcej w każdym momencie. Od tygodnia mam dupowoza nową Octavię RS 2.0 TSI i temperatura w mieście nie schodzi poniżej 100 stopni nawet przy spokojnej jeździe.


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
navwiedzony
777
777
Posty: 680
Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf 7R
Silnik: CJXC

Re: Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: navwiedzony » śr paź 15, 2014 09:47

44FG pisze:Od tygodnia mam dupowoza nową Octavię RS 2.0 TSI
Sorry za OT, ale gdzie jakiś fotisz or something? :jezor:


Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG

mario q.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:07
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: mario q. » śr paź 15, 2014 09:53

142 stopnie? :shock: To chyba dawno po temperaturowej sprawnosci oliwy... lol.. :)

Ja po 1,5k zalalem smiecia motulem gdyz nie trawie tego zasranego castrola.
Tak jak slyszalem, ze ma spasc temp po wymianie to specjalnie tego nie odnotowalem.


Można powiedzieć R400 na giftach! :)

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: MatthewG » śr paź 15, 2014 12:32

44FG, własnie gdzie fociszki :chytry: Skrobnij tu albo na PW za co i jak się jeździ.


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Re: Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: 44FG » śr paź 15, 2014 18:29

Skrobnę Wam, obiecuję. Strasznie zalatany jestem ostatnio i nie miałem czasu nawet strzelić przyzwoitych fotek, tyle co z telefonu. Ale wrzucę coś ASAP skoro jesteście rządni wrażeń ;)


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

henake
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: śr sty 04, 2012 20:33
Auto: Rs3

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: henake » śr paź 15, 2014 19:27

Nawiew- klima off, temp na low,
15st na zew a z nawiewow cieple powietrze, ktos cos podobnego zaobserwowal?
Ostatnio zmieniony śr paź 15, 2014 19:47 przez henake, łącznie zmieniany 1 raz.


Rs3 650+

mario q.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:07
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: mario q. » śr paź 15, 2014 19:42

Tak, ja Marcinie w niedziele... :grin: :grin: :grin:
Przepałowany?


Można powiedzieć R400 na giftach! :)

henake
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: śr sty 04, 2012 20:33
Auto: Rs3

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: henake » śr paź 15, 2014 19:48

Tak a i owszem


Rs3 650+

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: MatthewG » śr paź 15, 2014 22:13

44FG, pisz pisz. Ważny kolor i czy kombi :jezor: Oraz jakie odczucia z użytkowania nowego TSI w porównaniu do starego.
henake, fury to Ty chyba nie oszczędzasz :kac: Jak nowa skrzynia?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: 44FG » śr paź 15, 2014 23:33

No więc historia jest taka, że udało mi się po roku użytkowania upłynnić CC (1.4 TSI 160 KM DSG) i zamówiłem sobie nową Octavię RS. Kombi, białą, DSG -generalnie rodzinny dupowozik do jazdy na codzień i trzaskania w miarę miło kilometrów 'służbowo'. Zamówiłem w lipcu i wiedziałem, że może nie być lekko z terminami dostawy, bo Skoda ma problem z RSkami. Za dobrze je wyceniła i nie wyrabiają się z produkcją aby zaspokoić zapotrzebowanie. Najgorzej jest z wersjami z DSG, bo VW na maxa reglamentuje je Skodzie i czas oczekiwania na te auta jest dłuuuuugi.

Jak po 2,5 miesiąca dalej nie było wiadomo nawet jaka będzie data produkcji załamałem ręce i kazałem szukać gotowych RSek jakie stoją na placach u jakiegokolwiek z dealerów w Polsce. Warunkiem była kombinacja DSG i TSI.

I tak po 2 tygodniach wsiadłem do czegoś takiego i na codzień tym się poruszam:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Sorry panowie za jakość zdjęć, ale do tej pory miałem szansę jednie telefonem ją fotografować.

Z wyposażenia nie ma się co wstydzić: DSG, Duża 8" Navi, Kessy, Grzane stołki i przednia szyba, wycieraczka tylnej, pakiet black, Front Assist, Park Assist 2.0, Light Assist, jakieś tam przyciemniane szyby z tyłu itp.

Bardzo jestem zadowolony z tego jak to jeździ. Odpycha się, hamuje, zawieszenie sztywne, aczkolwiek bardziej komfortowe niż w golfie - ergo - po przejechaniu 500km nie ma się dość, a chce się dalej jechać.

VW oszczędził trochę na detalach, co mnie delikatnie wkurza. Przykłady: brak 'auto hold-a' nawet w opcji, Kessy działa tylko na przednie drzwi i bagażnik, wykończenie przednich drzwi (plastiki trochę tandetne). Ale ogólnie na razie jestem bardzo zadowolony z nowego dupowozu. Stosunek ceny do tego co się dostaje moim skromnym zdaniem jest w tym aucie bardzo dobry.


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: kkk13 » czw paź 16, 2014 00:23

Czołem Panowie,

Przejrzałem wątek i powiem szczerze że włos się jeży . Chce zamawiać Golfa w tym tygodniu i prawdopodobnie wybrałbym coś z parku od Bursiaka , ale lista tych awarii w kontekście Golfa za prawie 200 tys budzi spore wątpliwości .. Czy naprawdę jest tak kiepsko ? Może trzeba wstrzymać się z zamówieniem i należałoby poczekać aż dopracują sprzęta i wyleczą z chorób dziecięcych ..? Z drugiej strony, nie chce się czekać, bo tak można przekładać decyzję w nieskończoność ..
Przy okazji pytanie mam do użytkowników G.VII R-ki - jakie koła , sensu jaki rozstaw - zakładam że 5x112 , ale otwór centralny jaki ?? Oraz czy 17ki dowolne na hebel fabryczny wchodzą ( patrz zima ) ?

Pozdrawiam brać R-kowo ;)



myszu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn cze 23, 2014 17:20

Co lubi się sypnąć w 7R

Post autor: myszu » czw paź 16, 2014 03:29

otwór centrujący 57.1. Felgi na biedę wejdą, ale żal w Rce rozstać się z letnimi kapciami na rzecz 17.

Co do oleju 142 stopnie to temperatura oleju na torze poznań. Jeżdżę na 5w40 Millers Motorsport. Castrola pożegnałem w niedługim czasie po zakupie samochodu.
Producent o tym Millersie pisze: "Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, a także do seryjnych silników w samochodach używanych na torze i skrajnie ciężkich warunkach. Maksymalna stała temperatura pracy: 125C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150C. Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 5w30."



ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości