Trzy razy pojeżdżawka czyli "Potrójna ko(.:R)ona 2012"

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Trzy razy pojeżdżawka czyli "Potrójna ko(.:R)ona 2012"

Post autor: zlos » pt gru 09, 2011 12:28

MatthewG pisze:Akurat moja odpowiedź odnośnie ćwiartki to była ironia, ale ok
Rok temu też byłem ironiczny pisząc o kutasó1/4kach. Dziś jestem już... refleksyjny ;)
gluszcz pisze:Ale niekoniecznie będą to .:R auta ...Może lepiej połączyć siły z jakimś innym moto klubem by była frekwencja .
No nie będą. Focusy RS to zwykle fajnie zakręceni ludzie, tego auta nie kupowałby nudziarz lub lansiarz.
MatthewG pisze:Jak już ustaliliśmy, że to będzie taki mini sezon wyścigowy to oprócz nagród indywidualnych możemy powalczyć o zwycięstwo wśród konstruktorów Będziemy zbierać punkty dla swoich grup i zobaczymy której uda się ich zebrać najwięcej, każde miejsce będzie odpowiednio punktowane.
Nie wróżę nam zwycięstwa w klasyfikacji torowej, ich RS-y są lepiej ustawione pod tor. Ale nie poddaję się, z nowym sterownikiem haldexa może nie będę wyjeżdżać tak bardzo przodem na ostrym łuku. Poza tym na nic koni kupa jak kierowca pupa ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Trzy razy pojeżdżawka czyli "Potrójna ko(.:R)ona 2012"

Post autor: MatthewG » pt gru 09, 2011 14:20

To teraz Tomku musisz się tylko udzielić w ich wątku ;)
zlos pisze:Nie wróżę nam zwycięstwa w klasyfikacji torowej, ich RS-y są lepiej ustawione pod tor.
Ale dzięki temu będzie jeszcze ciekawiej i każdy będzie chciał wykręcić najlepszy czas. Będziemy zacieśniać więzy eR grupowe ;)


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Glenn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz paź 23, 2011 11:03

Trzy razy pojeżdżawka czyli "Potrójna ko(.:R)ona 2012"

Post autor: Glenn » pt gru 09, 2011 18:27

hej panowie,
przygarniecie leszcza w seryjnej żabie? :bigok:
Ułęż i Poznań byłby git, Kielce jakoś mi nie podchodzą..ślisko jakoś :pub:
Pzdr
Luca



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Re: Trzy razy pojeżdżawka czyli "Potrójna ko(.:R)ona 2012"

Post autor: MatthewG » pt gru 09, 2011 19:10

Glenn pisze:hej panowie,
przygarniecie leszcza w seryjnej żabie? :bigok:
Ułęż i Poznań byłby git, Kielce jakoś mi nie podchodzą..ślisko jakoś :pub:
Pzdr
Luca
Czuj się zaproszony "leszczu" ;)


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Glenn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz paź 23, 2011 11:03

Re: Trzy razy pojeżdżawka czyli "Potrójna ko(.:R)ona 2012"

Post autor: Glenn » pt gru 09, 2011 21:22

Dzięki piękne :bigok:
Pzdr
Luca



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Trzy razy pojeżdżawka czyli "Potrójna ko(.:R)ona 2012"

Post autor: MatthewG » sob gru 10, 2011 01:46

A teraz mam do Ciebie pytanie :jezor: Czytając dzisiaj jaki czas w zielonym piekle wykręciła wersja Trophy, która jak dla mnie niczym się nie różni od zwykłej, zacząłem się zastanawiać czy miałeś może przyjemność przejechać się R26.R? Ciekaw jestem jakiegoś porównania i czemu to auto jest takie wyjątkowe? Bo biorąc pod uwagę, że na allegro nie ma ani jednej sztuki, a na mobile osiągają kosmiczne wartości z czego i tak są chyba tylko 3, to musi być wyjątkowe :-) Może zrobią taką wersję obecnej kiedyś.


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Trzy razy pojeżdżawka czyli "Potrójna ko(.:R)ona 2012"

Post autor: zlos » sob gru 10, 2011 09:08

MatthewG pisze:A teraz mam do Ciebie pytanie Czytając dzisiaj jaki czas w zielonym piekle wykręciła wersja Trophy, która jak dla mnie niczym się nie różni od zwykłej, zacząłem się zastanawiać czy miałeś może przyjemność przejechać się R26.R? Ciekaw jestem jakiegoś porównania i czemu to auto jest takie wyjątkowe? Bo biorąc pod uwagę, że na allegro nie ma ani jednej sztuki, a na mobile osiągają kosmiczne wartości z czego i tak są chyba tylko 3, to musi być wyjątkowe Może zrobią taką wersję obecnej kiedyś.
Nie jeździłem ani Trophy ani renówką r26.r.
Jeździłem "normalną" wersją Cup.

Wnioski z jazdy Cup'em:
- bardzo dobrze się trzyma drogi, miałem wrażenie, że sklejona do asfaltu
- przeciążenia boczne relatywnie o wiele większe aniżeli w moim szerszeniu na semislickach, na pewno wyższa prędkość w zakręcie
- przyspieszenia na wyjściach takie same lub nieco słabsze, dużo roboty biegami
- Cup nie wyjeżdża tak bardzo przodem z przeciągniętego zakrętu jak golfik
- Silnik taki sobie, dość wąski zakres mocnych obrotów silnika (ciągnie od 3.500-4.000 rpm, dokręcasz do 5.500-5.800 rpm i koniec jazdy)

Ogólnie tajemnica Cup'a tkwi w zawiasie, dopracowanym do granic fizyki.
Jeśli Trophy jest lżejszy o ponad 120kg od Cup'a, to na pewno lepiej się prowadzi i mocniej wychodzi z zakrętu. Możliwe, że usztywnili jeszcze zawieszenie, czyniąc je bardziej torowym. Na pewno klatka pomogła usztywnić nadwozie...
R26.R jest na bazie poprzedniej wersji meganki, inna masa i hardcorowy zawias. Auto pewnie na lawetę, w mieście urywa łepetynkę na pierwszej studzience.

Może ktoś ma coś do dodania?


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Trzy razy pojeżdżawka czyli "Potrójna ko(.:R)ona 2012"

Post autor: gluszcz » sob gru 10, 2011 09:15

zlos pisze:Ogólnie tajemnica Cup'a tkwi w zawiasie, dopracowanym do granic fizyki.
zlos pisze:Może ktoś ma coś do dodania?
Tak ,pytanie do posiadaczy R20 :bajer: kiedy wy się weźniecie za to zawieszenie u siebie ? Zawsze można poprawić fabrykę... :smoke:







Będzie zaraz pisane że to auto do jazdy na co dzień :grin:



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Trzy razy pojeżdżawka czyli "Potrójna ko(.:R)ona 2012"

Post autor: MatthewG » sob gru 10, 2011 11:35

Ależ ja wiem, że jest do poprawy i nawet wiem co trzeba w nim poprawić problem jedynie tkwi w funduszach :jezor:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Trzy razy pojeżdżawka czyli "Potrójna ko(.:R)ona 2012"

Post autor: zlos » sob gru 10, 2011 15:30

gluszcz pisze:Tak ,pytanie do posiadaczy R20 kiedy wy się weźniecie za to zawieszenie u siebie ? Zawsze można poprawić fabrykę...
Zawias można poprawiać, ja w przeciwieństwie do Matiego nie wiem co wymienić, żeby było lepiej :)
Na razie liczę na poprawę po zmniejszeniu podsterowności i wyjeżdżania przodu na zakrętach dzięki sterownikowi haldex performance.
Potem może mocniejszy stabilizator... może gwint... ale mając DCC codziennie trudno się z nim rozstać - bo chyba grzebnięcie spowodowałoby konieczność wyrzucenia DCC w pewnym momencie, prawda?

Na SR:
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... ntry951124" onclick="window.open(this.href);return false;


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Trzy razy pojeżdżawka czyli "Potrójna ko(.:R)ona 2012"

Post autor: MatthewG » sob gru 10, 2011 20:36

To ja Cię Tomku już poinformuję ;) Posiadacze DCC od jakiegoś czasu mogą spać spokojnie gdyż nie będą musieli wyrzucać swojego gadżeciarskiego zawiasu bowiem KW opracowało gwint współpracujący z seryjnym sterownikiem. Wysokość ustawiasz jaką chcesz i dalej masz możliwość wyboru twardości zawieszenia z kabiny, oczywiście odpowiednio zmodyfikowanej. Na temat prowadzenia to ja trochę poczytałem więc może założymy jakiś nowy wątek w dziale, ale najpierw chciałbym to wszystko sprawdzić żeby móc rzetelnie doradzić.

Dobrze Tomku, że do nich napisałeś, ale opisz im jeszcze nasz pomysł na cały przyszły sezon albo skopiuj i zmodyfikuj fragment odpowiedniego posta :kac:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Trzy razy pojeżdżawka czyli "Potrójna ko(.:R)ona 2012"

Post autor: zlos » sob gru 10, 2011 23:14

Mati

Chętnie zobaczę to, co już wiesz w nowym wątku.
http://www.kw-suspensions.eu/pdf/KW-ddc ... e-2011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; ???


Odpośnie forum SR, to sugeruję załóż tam konto i namiawiaj :)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Trzy razy pojeżdżawka czyli "Potrójna ko(.:R)ona 2012"

Post autor: MatthewG » ndz gru 11, 2011 00:04

O właśnie to, 2tys ojro więc w porównaniu do zwykłego zawiasu nie ma jakiejś dramatycznej różnicy. Tyle chyba kosztuje KW V3.


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Glenn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz paź 23, 2011 11:03

Re: Trzy razy pojeżdżawka czyli "Potrójna ko(.:R)ona 2012"

Post autor: Glenn » ndz gru 11, 2011 10:05

MatthewG pisze:A teraz mam do Ciebie pytanie :jezor: Czytając dzisiaj jaki czas w zielonym piekle wykręciła wersja Trophy, która jak dla mnie niczym się nie różni od zwykłej, zacząłem się zastanawiać czy miałeś może przyjemność przejechać się R26.R? Ciekaw jestem jakiegoś porównania i czemu to auto jest takie wyjątkowe? Bo biorąc pod uwagę, że na allegro nie ma ani jednej sztuki, a na mobile osiągają kosmiczne wartości z czego i tak są chyba tylko 3, to musi być wyjątkowe :-) Może zrobią taką wersję obecnej kiedyś.
Niestety nie miałem nawet okazji przejechać się starą wersją rs, o R26R nie wspominając.
R26R była wersją limitowaną, wyprodukowaną w ilości 450 sztuk, po to, aby renault mogło powiedzieć, że jest najszybszą, seryjną na ringu ośką. Zapewne z powodu limitacji, podaż jest mikra a ceny wyższe.
Nowe trophy, nie róźni sie mechanicznie od wersji Cup, potwierdza to nawet dialogys, renaultowski odpowiednik etki. 265 koni ktore ma trophy, to wynik standardowego cup`a. Masy są również takie same. Różnica to opony, ale i te w trophy nie są najwyższych lotów, bo to zwykła, cywilna opona, zaden semi slick.
Po wyniku R26R na ringu, zarzucano renault, ze to zadna sztuka zrobic zaklatkowane, odelzone autko, posadzic je na semi slicku i zrobic rekord, i ze glowny "ringowy"konkurent, ford, gdyby chciał, to tez by tak zrobil z nowym focusem rs. Tak wiec tym razem, wzieli zwykłe auto, z poduszkami, klimą, radiem, posadzili je na zwyklych oponach i zrobili to co zrobili. Taka ciekawostka, w megi z tyłu jest belka skrętna ;-) z przodu zaś, od 2004 roku, montują perfo hub, dzięki czmu torque steer w zasadzie nie istnieje.
Na poniższych filmikach gonię 330 konne evo 8 na pełnym slicku i wyraznie widac gdzie jest zywiol megi, skrecanie i dohamowania..
http://contour.com/stories/m3rs-vs-evo--2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://contour.com/stories/evo-pogon" onclick="window.open(this.href);return false;

No koniec ot. Jak sie uda jakiś Ułęż ustawić to służę przejażdzką ;-)
Pzdr
Luca



ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości