Strona 715 z 1093
Re: Kącik posiadaczy MK4
: wt gru 13, 2016 12:03
autor: btard
dany_47 pisze:żeby w sezonie letnim się lansować
Kącik posiadaczy MK4
Wybierz jedno
Re: Kącik posiadaczy MK4
: wt gru 13, 2016 13:29
autor: Chrzanek`
btard pisze:dany_47 pisze:żeby w sezonie letnim się lansować
Kącik posiadaczy MK4
Wybierz jedno
Kącik posiadaczy MK4
: wt gru 13, 2016 16:34
autor: checin
Może ktoś podesłać prawidłowy schemat podłączenia wezykow podciśnienia w MK IV 1.9 ALH, bo jak szukam to co strona inne rozwiązania
Re: Kącik posiadaczy MK4
: wt gru 13, 2016 18:00
autor: sebekgolf
dany_47 pisze:to jak z motocyklami chyba
wszyscy przez zimę dłubią żeby w sezonie letnim się lansować
stąd ta cisza na forum
E tam, mój dziennie kilometry robi. Na samą jazdę do roboty + od czasu do czasu na lotnisko to tak średnio około 800 tygodniowo wpada. A jako że pali tyle co nic, to tankuję co około 1200 km w zależności jaki mam humor i na ile chce mi się podnieść komuś ciśnienie na autostradzie
Kącik posiadaczy MK4
: wt gru 13, 2016 18:54
autor: sebekgolf
Panowie, były jakieś różnice na szynie zasilającej pompki pomiędzy np. ATD a AWX ? Albo na kole impulsyjnym na wałku rozrządu ?
Problem taki: Silnik ATD padł, wsadzono AWX ale na osprzęcie z ATD ( pompki z ATD). Auto nie chce chodzić. Wsadzono kompa z AWX z podegraną mapą ATD + immo i auto pali
Kącik posiadaczy MK4
: wt gru 13, 2016 21:11
autor: Qto
sebekgolf...pompki mają zasilanie z tych samych pinów w obydwóch sterownikach.
Ja z miesiąc temu robiłem A3 8P z BKC pod maską...silnik umarł i wpadł AJM - niestety do dziś silnik nie gada bo nie ma czasu na walkę właśnie z impulsami z G40
Po odłączeniu G28 silnik ma większą chęć odpalić niż z podłączonym czujnikiem. Problem jest taki...że rozbieżność pomiędzy G28 i G40 odcina pompki
Trzeba posiedzieć nad tym G40 ale nie ma kiedy...czekam na jakieś inne A3 8P żeby móc coś porównać
Jeśli pompki nie podają paliwa, to pewnie problem leży w tym nieszczęsnym G40 - jak u mnie
Kącik posiadaczy MK4
: wt gru 13, 2016 22:03
autor: sebekgolf
No właśnie jak piszę, silnik był ATD. Wleciał słupek AWX z czujnikiem na wale i wałku z AWX, przy czym pompki, turbo, doloty, wydechy itd z ATD ( czyli podmieniony został słupek wraz z czujnikami wałka i walu) no i nie chciał zagadać. Po podpięciu kompa z AWX i podegraniu map i immo gada aż miło. Pinologia ta sama. Kurde może się różnią te czujniki między wersjami ... Nie było czasu sprawdzać i bawić się w kombinowanie. No nic będzie kiedy trochę czasu to się temu przyglądnę.
Zastanawiam się czy podziałka na wałku jest identyczna w AWX z tą z ATD, bo koło foniczne na wale jest to samo ( sprawdzone organoleptycznie). Może jest jakieś przesunięcie pomiędzy wersjami na wałku rozrządu, cholera wie.
Kącik posiadaczy MK4
: wt gru 13, 2016 22:20
autor: Qto
sebekgolf pisze:Zastanawiam się czy podziałka na wałku jest identyczna w AWX z tą z ATD
w moim przypadku jest inna
G28 też musiałem zmienić
...tyle że u mnie wywala błąd G40...i na 100% jest problem z kółkiem impulsowym - przełożone ze starego silnika ale i tak nie ryra, teraz trzeba pokombinować z jego pozycja
Kącik posiadaczy MK4
: śr gru 14, 2016 18:34
autor: sebekgolf
w sensie w innym miejscu jest czujnik, czy w innej odległości od koła impulsowego?
Kącik posiadaczy MK4
: śr gru 14, 2016 21:48
autor: Qto
na kole impulsowym są inne odległości pomiędzy cyckami, z których czujnik czyta
Kącik posiadaczy MK4
: czw gru 15, 2016 19:05
autor: sebekgolf
to by znaczyło że jest w takim razie inna podziałka albo inna ilość zębów
Kącik posiadaczy MK4
: pt gru 16, 2016 20:43
autor: checin
Oryginalne średnice przewodów podciśnienia to 3,2mm i 5mm czy inne?
Kącik posiadaczy MK4
: sob gru 17, 2016 00:14
autor: Garrison
Pany, ktoś mi powie co to za jakieś "śrubki"? Bo nigdy wcześniej na nie uwagi nie zwracałem, a dopiero dziś mi się to rzuciło w oczy, jak oceniałem szkody... Swoją drogą na początku lutego tego roku też mi tam w tyłek wjechali, nie lubię tego miejsca - 51.04888, 16.97214
Są dwa dość wyraźne kółka. Zastanawia mnie, czy to pod jakimiś ładnymi zaślepkami było, czy po prostu mi się w oczy nie rzucało.
Kącik posiadaczy MK4
: sob gru 17, 2016 00:54
autor: czinekisz
jakieś zaślepione dziury, tam nic nie ma wiecej