Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Barton_ » śr gru 07, 2016 15:31

mass143 pisze:Panowie oglądałem do kupienia S4 i zdziwiła mnie książka serwisowa albo...
Nazwa serwisu Fischer Fritz jak z wyliczanki dla dzieci :rotfl:


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » śr gru 07, 2016 16:24

checin, coś z wysprzęglaniem. Może łożysko wyciskowe, samo sprzęgło, może łapa albo wysprzęglik czy pompka przy pedale - o ile tam jest, ale pewnie tak. A może płynu mało albo jakiś syfiasty. Trzeba sprawdzić.



Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » śr gru 07, 2016 16:48

Ogólnie sprawa wygląda tak że przy mniejszych obrotach i mocniejszym dodaniu gazu widać że sprzęgło się czasami potrafiło ślizgać, z tym że redukcja biegu i było ok. No i wczoraj objaw taki że biegi na włączonym silniku nie chciały się wbić, jakość trójka się wbiła i pomału do domu.


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Awatar użytkownika
bjoern
Forum Master
Forum Master
Posty: 1228
Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 12:37
Lokalizacja: Poznań

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bjoern » śr gru 07, 2016 17:14

mi jak pękł docisk to nie szło wstecznego, jedynki i cięzko dwójki wrzucić, na zgaszonym wszystko wchodziło


AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1909
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr gru 07, 2016 18:04

krazorek pisze:sebekgolf, Nie wiem co tam zalecają, ale całe forum mercedesa mówi, żeby lać ATF i śmigać...

A jakie są oznaki niedrożności kanałów przelewowych w maglownicy? Chodzi mi o te metalowe przewody w maglu. Bo z nich płyn leciał - były wymieniane i to jest jedyna rzecz, która jeszcze może mieć związek ze sprawą.

No ale masz różne ATF-y Sprawdź co ma być dokładnie wlane.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 995
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » śr gru 07, 2016 20:13

Barton_, no właśnie, to to według google maps wygląda jak jakieś gospodarstwo a nie warsztat :?



Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » śr gru 07, 2016 21:20

sebekgolf, Zerknę, ale tam nie było między nimi aż tak dużej różnicy żeby na jednym było ok a na drugim taka pupa...

mass143, A u nas ile razy rolnik ma warsztat samochodowy? :bigok:



lg1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: czw kwie 05, 2012 20:16

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lg1984 » śr gru 07, 2016 21:35

Koledzy dzisiaj odpalam auto po 3 dniach i... rozrusznik zrobił pół obrotu po czym na ułamek sekundy się zatrzymał/zwolnił po czym silnik odpalił. Wina aku czy rozrusznika? Silnik ALH



dany_47
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 991
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » śr gru 07, 2016 22:05

przełamał ostatkiem sił ;)
gęsty olej, słabe aku, ziąb na dworze :)


MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

R32 TURBO in progress

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1454
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Octavia 1Z3
Silnik: BXE

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » śr gru 07, 2016 23:03

To od razu zadam pytanie w temacie... Na ciepłym pali od strzała, na zimno po dniowym staniu potrafi kręcić dłużej, ale zawsze zaskoczy. Potrafi też odpalić od strzała. Nie wiem skąd taka loteria. Wszystko przez ziąb? :D



dany_47
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 991
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » czw gru 08, 2016 01:43

Jak tedeji to filtr paliwa może przylapuje dziadek mróz :D


MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

R32 TURBO in progress

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1454
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Octavia 1Z3
Silnik: BXE

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » czw gru 08, 2016 11:11

dany_47 pisze:Jak tedeji to filtr paliwa może przylapuje dziadek mróz :D
No właśnie jest całkiem nowy, niczym olej. >3100km nalatane :P



Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1594
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » czw gru 08, 2016 15:22

Garrison, jakiej firmy filtr paliwa?


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1909
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw gru 08, 2016 18:25

lg1984 pisze:Koledzy dzisiaj odpalam auto po 3 dniach i... rozrusznik zrobił pół obrotu po czym na ułamek sekundy się zatrzymał/zwolnił po czym silnik odpalił. Wina aku czy rozrusznika? Silnik ALH
Garrison pisze:To od razu zadam pytanie w temacie... Na ciepłym pali od strzała, na zimno po dniowym staniu potrafi kręcić dłużej, ale zawsze zaskoczy. Potrafi też odpalić od strzała. Nie wiem skąd taka loteria. Wszystko przez ziąb? :D


Areometr prawdę powie. Jak wszystkie cele będą miały tyle ile mają mieć, to wtedy szukać dalej. U mnie wszystkie cele były sprawne, ale pod obciażeniem było 8,5V. Mimo tego samochód odpalał. Aku miał 9 lat


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości