Barton_ pisze:Nie boisz się o panewki?
Tak niskie obroty przy takich obciążeniach nie są groźne?
Nic mu nie będzie. Ma fabryczny moment, przy tych obrotach już dawno ma pełne ciśnienie smarowania. Z resztą pożyjemy to zobaczymy. Teraz sporo się jeździ bo 2000km tygodniowo, czyli jeśli ma się zesrać to się zesra szybko
lwlw pisze:Sebekgolf, ile Ci pali przy takiej jeździe? To jest PD hatchback?
Barton_, 2200 to już nie są takie małe obroty.
ASZ seryjny to jest (póki co nic nie dłubane), zwykły hatchback.
Ktoś tu pytał o spalanie:
trasa ( tam i z powrotem) łącznie 1720km -autostrady jakieś 1600km( wraz z jeżdżeniem na miejscu po mieście). Zatankowane auto pod zakrętkę przed wyjazdem, pod zakrętkę podczas powrotu i dotankowane kolejny raz pod zakrętkę dzisiaj (w nocy wróciłem).
- Opony zimowe BF Goodrich G-force Winter 195/65/R15 , przód 2,3 bara, tył 2,2 ( rzadko jeżdżę na tak niskim)
- Bagażnik załadowany do pełna ciuchami butami itd ( łącznie około 70kg)
- Dwie osoby na pokładzie
Jazda głównie na tempomacie choć czasem się przybutowało na podjeździe aby kogoś szybko myknąć ( czyli redukcja czasem 6->3 albo 6->4 i ogień). Staram się jeździć bez hamowania jeśli nie trzeba. Po prostu odpuszczam gaz.
Prędkość podróżna 140 licznikowe ( wg GPS 135), czasem podgoniło się pod 190 licznikowe ( około 180 wg GPS). W DE odcinek 70km w obie strony po 180 na blacie non stop.
Spalanie średnie wg licznika 6,9
Spalanie realne po litrażowaniu 6,5
Ciekawi mnie jakie spalanie wyjdzie po przejściu na letniaki 225/40/R18
Co do oporów powietrza, to tragedii nie ma jak nie wieje od czoła. Przy 170 dopiero zaczyna być widać po spalaniu że zaczyna być spore