Strona 444 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 15:52
autor: afej
zostało mi jeszcze troche gratów, jakby ktoś coś potrzebował to pisać, tanio oddam :pub:

Obrazek

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 16:32
autor: mass143
peppa_814, to widze, że mamy ten sam problem znowu :jezor: u siebie "naciągnąłem" mechanizm i dokręciłem ale było dobrze tylko kilka dni bo się przesunął i tak.

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 17:06
autor: peppa_814
mass143, To widzę, że nie jestem sam z tym problemem. Wczoraj przejechałem 60 km w ulewie to myślałem, że zawału dostanę. :rotfl: Jak patrzyłem na ori mechanizm to tam nie ma tego wystającego grzyba, jest płasko. :-k Już myślałem żeby przyebać kilka razy w tą metalową część podszybia o którą stuka i ją podgiąć albo wywalić te gumowe tulejki z mechanizmu żeby był niżej. No rence opadajo. :los2:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 17:31
autor: Robson91
Ja mam zamiennik i cisza początkowo też stukało ale dlatego że ten płaskownik co idzie do silnika był krzywo i przy obrocie go jakoś dziwnie gieło i ruszało całym mechanizmem poprawione i cisza ;)

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 18:30
autor: sebekgolf
Macie ramię poprawnie na silnik założone ? może nie jest prostopadle

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 18:55
autor: peppa_814
sebekgolf, Kuuuuuuuuuuuurfa, chyba właśnie rozwikłałeś mój problem. :rotfl: :rotfl: :pub: :pub: Ja mam założone równolegle, bo inaczej wycieraczki wychodził poza szybę. :-k

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 19:06
autor: golf3dawid
Robson91 pisze:W celu zejścia niżej, wywalasz i masz kilka cm regulacji ;) ale wtedy skacze jak piłka ;)
U mnie jest sporo lepiej po wyjęciu helperów ;)

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 21:54
autor: Stanley777
peppa_814, a nie mówiłem że będzie z tym Trochu zabawy :kac: :hmm:

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 22:24
autor: Qto
peppa_814, na 100% był taki problem w technicznym...kilka miechów temu, nie pamiętam jak się zakończył

golf3dawid, na jakim gwincie? Bo też różne opinie słyszałem nt wywalania helperów...teoretycznie nie powinno mieć to większego znaczenia bo helper i tak nie pracuje podczas jazdy, wpływa jedynie na długość sprężyny głównej - dłuższa sprężyna = bardziej miękko, ale żeby zaraz ping pong.

U mnie na pewno jest straszny ping pong jak tył mam podniesiony do góry - tragedia

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 22:28
autor: golf3dawid
MTS

Kącik posiadaczy MK4

: czw lis 12, 2015 00:43
autor: joseph82
golf3dawid, zmieniłbyś foto w podpisie bo chyba fela nieaktualna. Coś tak mi się zdaje :los2:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw lis 12, 2015 11:52
autor: golf3dawid
joseph82 pisze:golf3dawid, zmieniłbyś foto w podpisie bo chyba fela nieaktualna. Coś tak mi się zdaje :los2:
No jak nie :los2:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw lis 12, 2015 11:58
autor: sebekgolf
peppa_814 pisze:sebekgolf, Kuuuuuuuuuuuurfa, chyba właśnie rozwikłałeś mój problem. :rotfl: :rotfl: :pub: :pub: Ja mam założone równolegle, bo inaczej wycieraczki wychodził poza szybę. :-k
Widać że ujowe pojęcie masz o zasadzie działania mechanizmu wycieraczek :grin: Nie ma większego znaczenia czy ramiona masz idealnie równolegle czy nie. Znaczenie ma to, by ramię które przychodzi na ośkę silnika było do niej prostopadłe :bajer:

W ogólnie nie wiem czemu nie regenerujecie swoich ramion. W Polówce mamy tak się zatarło że wycieraczki się nie ruszały. ROzebrałem, wyczyściłem, nasmarowałem i śmiga aż miło. Straciłem na to całe 3 godziny łącznie z rozkręcaniem całego podszybia, bo tam wyciągnąć plastik spod ramion to za mało

Kącik posiadaczy MK4

: czw lis 12, 2015 12:21
autor: peppa_814
sebekgolf, Założyłem tak jak było na starym, przynajmniej tak mi się wydaje. :-k :los2:
sebekgolf pisze:W ogólnie nie wiem czemu nie regenerujecie swoich ramion.
Próbowałem, ale się połamało. :rotfl: