Strona 426 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 19, 2015 20:07
autor: sebcio
deskjet, no i gitara ;) teraz pytanie czy instalacja tego całego vaga jest skomplikowana ? ;)

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 19, 2015 20:25
autor: mass143
Nie :-)

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 19, 2015 20:27
autor: sebcio
jakieś linki ? ;)

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 19, 2015 20:34
autor: golf3dawid
Chrzanek` pisze:A koło strasznie mi siedzi dobrze :) Jaki procent przyciemy masz? Niebiescy za przód zatrzymują Cię? ;> Czy wtyki w komendzie i puszczają? :D
Miałem przez ten czas z 8-9 kontroli powiedzmy ze 5 tylko na dmuchanie a reszta za jakies inne rzeczy i jeszcze ani razu nikt nie zwrócił uwage na szyby, spuszczam tylko ta od kierowcy jak podjeżdzam do kontroli ;)
Stanley777 pisze:Właśnie też miałem pytać o szybki fajnie się to prezentuje.

Słyszałem ze folia typowa (trzydziestka piątka) jakkolwiek to rozumieć fajnie siada. :bigok:
To jest 40% ale nie jest tak ciemno jak na tych zdjęciach, w sam raz mi się podoba ;)

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 19, 2015 20:35
autor: mass143
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1816 ... om-x32x64/" onclick="window.open(this.href);return false; tu masz fajnie opisane

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 19, 2015 20:45
autor: sebcio
mass143, :pub:

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 19, 2015 20:52
autor: mass143
:pub:

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 19, 2015 22:37
autor: markk
Siema,
Panowie coś mi w prawym kole przeskakuje , chrupie przy skręcaniu w lewo lub w prawo tylko i wyłącznie przy hamowaniu.
Bez hamulca wszystko ładnie gra.
Pozdro

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 20, 2015 12:49
autor: sebekgolf
markk pisze:Siema,
Panowie coś mi w prawym kole przeskakuje , chrupie przy skręcaniu w lewo lub w prawo tylko i wyłącznie przy hamowaniu.
Bez hamulca wszystko ładnie gra.
Pozdro
Przegub zewnętrzny ewentualnie łożysko w kole.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 20, 2015 12:55
autor: sebekgolf
Robson91 pisze:Panowie czym może być spowodowany taki błąd?

Obrazek

Chodzi o fazy rozrządu bo sonda wiadomo wymiana , chciałem usunąć błąd poduszek a tu ni z dupy wyskoczył ten błąd

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Spróbuj wykasować. Jak nie zniknie to najprawdopodobniej rozrząd Ci się rozjeżdża. Sprawdź wtedy jego stan, bo być może pasek się nieco wyciągnął. Ewentualnie ( nie wiem jak w tym silniku) sprawdzić czy wałek w głowicy jest dobrze wyregulowany. Wał dajesz na znaki i sprawdzasz wałek. W razie potrzeby doregulować ( o ile w tym silniku się da - nie znam go ale znając VW będzie możliwość).

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 20, 2015 14:59
autor: Robson91
sebekgolf pisze:
Robson91 pisze:Panowie czym może być spowodowany taki błąd?

Obrazek

Chodzi o fazy rozrządu bo sonda wiadomo wymiana , chciałem usunąć błąd poduszek a tu ni z dupy wyskoczył ten błąd

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Spróbuj wykasować. Jak nie zniknie to najprawdopodobniej rozrząd Ci się rozjeżdża. Sprawdź wtedy jego stan, bo być może pasek się nieco wyciągnął. Ewentualnie ( nie wiem jak w tym silniku) sprawdzić czy wałek w głowicy jest dobrze wyregulowany. Wał dajesz na znaki i sprawdzasz wałek. W razie potrzeby doregulować ( o ile w tym silniku się da - nie znam go ale znając VW będzie możliwość).
Wykasowany i zobaczymy a o tyle dziwne że był robiony rozrząd i pasek rolki itd i napinacz z łańcuchem na wałki a tu takie coś i mnie to zdziwiło bo po zrobieniu tego parę razy był pod komputerem i nic takiego nie wyskakiwało

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 20, 2015 21:14
autor: markk
sebekgolf pisze:
markk pisze:Siema,
Panowie coś mi w prawym kole przeskakuje , chrupie przy skręcaniu w lewo lub w prawo tylko i wyłącznie przy hamowaniu.
Bez hamulca wszystko ładnie gra.
Pozdro
Przegub zewnętrzny ewentualnie łożysko w kole.
czemu tylko przy hamowaniu jest słyszalny ten dźwięk?

Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 20, 2015 23:25
autor: Qto
Panowie kojarzycie firmę CCR Oldschool z Zawiercia ? Jakieś opinie ? Zdaje się że specjalizują się w starych furach...ale ogłaszają się z remontami silników 1.9TDI i jest plan skorzystać z ich usług..

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr paź 21, 2015 06:33
autor: sebekgolf
markk pisze:
sebekgolf pisze:
markk pisze:Siema,
Panowie coś mi w prawym kole przeskakuje , chrupie przy skręcaniu w lewo lub w prawo tylko i wyłącznie przy hamowaniu.
Bez hamulca wszystko ładnie gra.
Pozdro
Przegub zewnętrzny ewentualnie łożysko w kole.
czemu tylko przy hamowaniu jest słyszalny ten dźwięk?
Łożyska w kołach - jak hamujesz to siły na nie zupełnie inaczej oddziałują niż podczas jazdy. Podlewaruj auto i sprawdź czy luzów nie ma.

Przegub - jak hamujesz, to przód nurkuje więc kąt na przegubie się zmienia i to może mieć wpływ. Najprościej sprawdzić chyba jest jadąc do tyłu powoli przy maksymalnym skręcie. Tylko opuść sobie szybę żeby lepiej słyszeć, bo jak dopiero zaczyna siadać przegub, to jest to dość ciche i ogólnie w pewnych przypadkach dopiero słychać - właśnie najczęściej podczas jazdy do tyłu na pełnym skręcie. Jak już mocniej siądzie to potrafi się odzywać normalnie podczas jazdy na wprost. Przegub to takie miarowe strzelanie/chrupanie zależne od prędkości obrotowej koła. Osobiście jednak stawiam na przegub, bo łożyska w kołach, raczej nie spotyka się, aby od tak nagle padły i zaczęło chrupać. Na początku przeważnie wyje, a chrupanie dopiero później jest. Ewentualnie może być jeszcze przegub wewnętrzny, ale go już tak prosto nie sprawdzisz. Z nim to chyba najlepiej na podnośnik, ktoś pod autem i kręcisz kołem, słuchając czy nie strzela. Można jeszcze próbować kręcić kołem ręcznie jak auto jest na lewarku (koniecznie skręcone koła na max), ale to nie zawsze zdaje egzamin w przypadku przegubów ( szczególnie jak problem dopiero się zaczyna).


Qto, przecież remont TDI jest tak prosty w naszych autach, że w garażu byś to spokojnie ogarnął. Głowicę wieziesz na szlifiernię, tam sprawdzą szczelność, splanują głowicę, ocenią stan gniazd na pompowtryski (chyba że to VP), obrobią zawory, ewentualnie wymienią jak będzie trzeba. A samo składanie jest proste jak budowa cepa, byle tylko mieć klucz dynamometryczny ;)