Strona 380 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 10, 2015 18:32
autor: golf3dawid
Od strony pstryczkow czyli? ;)

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 10, 2015 19:23
autor: arekgroszek
ma ktoś moduły od hayperekpo wkładane do lampy? jak ktoś ma niech odezwie się na PW bo mam małe pytanko :P a jego nie ma obecnie przy kompie ;P

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 10, 2015 20:30
autor: markk
Hej , panowie pojedynczy stuk przy dodawaniu lub upuszczaniu gazu w trakcie jazdy na biegu ? Będę wdzięczny za podpowiedzi. :pub:

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 10, 2015 20:42
autor: peppa_814
markk, Łapa silnika?

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 10, 2015 20:44
autor: bjoern
markk, albo zobacz czy koła dobrze dokręcone :los2:

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 10, 2015 20:49
autor: Paviarotti
markk, ja miałem podobne objawy przy wytłuczonych drążkach kierowniczych

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 10, 2015 21:04
autor: markk
myśle o łapach silnikach bo dwumas stuka już od roku.. chyba będzie trzeba podjechać na diagnostykę.

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 10, 2015 22:25
autor: Qto
golf3dawid pisze:Od strony pstryczkow czyli?
przycisk otwierania szyby...przy nim jest wtyczka a w niej kabelki. W poradzie zdaje się były opisane kolory kabli...albo numery pinów...bo nie jest tak jak w całym aucie że jest to kabelek szaro/niebieski :crazy: ...w razie czego chyba nie ma też wielkiej filozofii żeby wziąć miernik/próbnik i sprawdzić na którym pinie pojawia się +12V po włączeniu świateł...
bjoern pisze:zobacz czy koła dobrze dokręcone
śmiech śmiechem...ale kiedyś jechałem ciotki autem, zaraz po tym jak odebrała je z przekładki kół zima/lato i właśnie takie stuki były...stuki szybko się nasilały, a że miałem akurat opcję wjechać na podnośnik, no to jazda...i okazało się że wszystkie cztery koła luźne :banghead:

Pytanie do tych co pakowali zbiorniczek 5,5l a nie mają sprysków lamp... jak poradziliście sobie z wyciekaniem płynu właśnie w kierunku sprysków lamp ? Nie wiem czy zaślepiać zbiorniczek, króciec pompki czy może zorganizować węże do sprysków lamp i zacisnąć wąż...

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 10, 2015 22:27
autor: peppa_814
Qto, Śrubka w wężyk i po robocie. :helm:

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 10, 2015 22:46
autor: bjoern
Qto pisze:śmiech śmiechem...ale kiedyś jechałem ciotki autem, zaraz po tym jak odebrała je z przekładki kół zima/lato i właśnie takie stuki były...stuki szybko się nasilały, a że miałem akurat opcję wjechać na podnośnik, no to jazda...i okazało się że wszystkie cztery koła luźne
może tak dziwnie napisałem, ale chciałem poradzić naprawdę ;) raz odwoziłem mamę wieczorem od ciotki i były kałuże po deszczu i nie zauważyłem wielkiej dziury :/ wjechałem w nią lewym kołem a potem zaczęły się dziwne stuki nie wiadomo skąd :los2: na stacji diagnostycznej 45 minut we 3ech się zastanawiali co to i tylko stwierdzili, że to z prawej i czuć na prawym kole :los2: pojechałem do kuzyna na wulkanizację, ten posłuchał i od razu stwierdził, że luźne koło, a kilka dni tak jeździłem nie mając innych objawów niż stuki :kac:

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 10, 2015 22:55
autor: golf3dawid
Qto pisze: golf3dawid napisał(a):
Od strony pstryczkow czyli?


przycisk otwierania szyby...przy nim jest wtyczka a w niej kabelki. W poradzie zdaje się były opisane kolory kabli...albo numery pinów...bo nie jest tak jak w całym aucie że jest to kabelek szaro/niebieski :crazy: ...w razie czego chyba nie ma też wielkiej filozofii żeby wziąć miernik/próbnik i sprawdzić na którym pinie pojawia się +12V po włączeniu świateł.
Heh, jak poszlem do samochodu to odrazu sie skaplem, musialem to sobie zoobrazowac ;) Podlaczone dziala ,jest ujowo, ,trzeba zmienic opornik bo napiedrala jak nie wiem co... ;)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 10, 2015 23:14
autor: Robson91
Paviarotti pisze:markk, ja miałem podobne objawy przy wytłuczonych drążkach kierowniczych
Kumpel miał tak samo, był to dość głośny stuk słyszalny nawet przy dość pogłoszonym radiu

A skoro już o końcówkach mowa to możliwe by się przytarła i stawiała opór przy skręcaniu?

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 10, 2015 23:30
autor: krazorek
U mnie stuki przy dodawaniu/odpuszczaniu gazu spowodowane są na 90% przegubem wewn. prawej półosi. Dodatkowo potrafi się przycinać i jak parę razy pod rząd na równej drodze buta z dołu zasadzę to w rejonie 2000~2200 dudni. Teraz jak jest ciepło to to nie jest aż tak uciążliwe, ale w zimę jak postał na mrozie to była masakra... dlatego przed zimą wymienię i się podzielę wrażeniami^^

Kącik posiadaczy MK4

: wt sie 11, 2015 07:19
autor: markk
Dzięki za rady , w sobotę pojadę na diagnostykę. :pub: :pub: :pub: :pub: