Strona 989 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 08, 2020 17:54
autor: dany_47
Panowie,

Czy możecie polecić jakiś bardzo dobrej jakości zamiennik zderzaka przedniego R32?
Mam OEM zderzak założony ale potrzebował będę trochę powycinać pod duży intercooler a szkoda ciąć OEM.
Swój sprzedam komuś za jakiś czas i będzie miał OEM w LC9Z

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw sty 09, 2020 20:19
autor: Hubbrik
Witam wszystkich serdecznie.
Posiadacie autka z policyjną przeszłością od zachodnich sąsiadów? Macie jeszcze jakieś elementy wnętrza czy powyciągali przed sprzedażą? :D

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt sty 10, 2020 13:24
autor: Chrzanek`
Hubbrik pisze:
czw sty 09, 2020 20:19
Witam wszystkich serdecznie.
Posiadacie autka z policyjną przeszłością od zachodnich sąsiadów? Macie jeszcze jakieś elementy wnętrza czy powyciągali przed sprzedażą? :D
Odezwij się do kolegi G0 Karcio :)
Zbiera takie rarytaski właśnie związane m.in z Niemiecką Policją i coś tam już chyba ma.
dany_47 pisze:
śr sty 08, 2020 17:54
Panowie,

Czy możecie polecić jakiś bardzo dobrej jakości zamiennik zderzaka przedniego R32?
Mam OEM zderzak założony ale potrzebował będę trochę powycinać pod duży intercooler a szkoda ciąć OEM.
Swój sprzedam komuś za jakiś czas i będzie miał OEM w LC9Z
Oczywiście już pisałem na PW, ale rezerwuję zderzak :okej:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz sty 12, 2020 21:26
autor: Qto
ma ktoś pomysł dlaczego w Audi A6 C5 występuje połączenie CAN pomiędzy sterownikiem czujników parkowania i licznikiem? Jedyne co mi przychodzi do głowy to wyświetlanie np odległości do przeszkody na FIS...ale nigdy takiego czegoś nie widziałem w tym aucie.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz sty 12, 2020 22:23
autor: Tygrysq
Qto pisze:
ndz sty 12, 2020 21:26
ma ktoś pomysł dlaczego w Audi A6 C5 występuje połączenie CAN pomiędzy sterownikiem czujników parkowania i licznikiem? Jedyne co mi przychodzi do głowy to wyświetlanie np odległości do przeszkody na FIS...ale nigdy takiego czegoś nie widziałem w tym aucie.
A może chodzi o sygnał wstecznego i prędkości samochodu w przypadku pdc z przodu które działają tylko do pewnej prędkości

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz sty 12, 2020 22:56
autor: Qto
sygnał wstecznego jest analogowy...ze schematu wynika że sygnał prędkości również aczkolwiek znalazłem info na forum A6 że sygnał prędkości w polifcie (mój problem akurat dotyczy polifta) idzie po CAN. Nawet jeśli...to mam tylko czujniki z tyłu :grrr:
Jutro mam mieć czytelniejszy schemat, to sprawdzę czy mam może resztę instalacji do czujników przednich...jeśli tak, to rwę przedni zderzak w poszukiwaniu wiązki :los2:
...ale podejrzewam, że to nie o sygnał prędkości chodzi

Z ciekawostek...sygnał prędkości (analogowy) idzie także do przekaźnika wycieraczek...a elektryka szyb i centralnego nie wykorzystuje w ogóle CAN przez co do każdej furtki idzie milion kabelków

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 15, 2020 12:01
autor: nitrox89
Potrzebuje ogarnąć wymianę zegara w mk4 (wsad, pin, przebieg). Ktoś chętny się podjąć? Najlepiej Kraków i okolice, ale wysłać też mogę.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka


Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz sty 19, 2020 00:14
autor: Qto
Tygrysq pisze:
ndz sty 12, 2020 22:23
Qto pisze:
ndz sty 12, 2020 21:26
ma ktoś pomysł dlaczego w Audi A6 C5 występuje połączenie CAN pomiędzy sterownikiem czujników parkowania i licznikiem? Jedyne co mi przychodzi do głowy to wyświetlanie np odległości do przeszkody na FIS...ale nigdy takiego czegoś nie widziałem w tym aucie.
A może chodzi o sygnał wstecznego i prędkości samochodu w przypadku pdc z przodu które działają tylko do pewnej prędkości
sprawdziłem dokładnie co i jak...i dalej nic nie wiem

- od początku w C5 do sterownika czujników parkowania szedł sygnał prędkości (na schemacie mam tylko czujniki z tyłu...ale w tytule tematu nie ma o tym wzmianki także nie wiem czy czujniki przód był dostępne - możliwe ze nie) - po co taki sygnał?
Sygnał prędkości, sygnał ze świateł cofania szły analogowo...masa na dwa piny i plus z jednego bezpiecznika także na dwa piny z tego

- od modelu 2000 dla czujników z tyłu nic się nie zmieniło...ale przy czujnikach przednich pojawia się CAN i zasilanie z dodatkowego bezpiecznika a reszta sygnałów i zasilań bez zmian - więc po co ten CAN? Na schemacie czujników tylnych nie widzę też połączenia sterownika czujników ze sterownikiem centralnego zamka...a istnieje ono w przypadku czujników przednich - po co?

- od modelu 2002 zniknęły zdublowane zasilania, pozostało dodatkowe które pojawiło się od modelu 2000...nie widzę połączenia z centralnym zamkiem, CAN jest także w przypadku tylko czujników z tyłu

- od modelu 2003 nic się nie zmienia.

Niektóre schematy wychodziły nowe tylko dlatego że zmieniły się wtyczki na słupkach.

Od początku do końca produkcji modelu sygnał prędkości, świateł cofania idą po analogu a diagnostyka oczywiście po linii L. Więc po co dołożyli ten CAN i po co sygnał prędkości (przy czujnikach przednich rozumiem) oraz połączenie z centralnym zamkiem (tylko przez dwa lata...chyba że później sygnał szedł po CAN...oczywiście z licznika bo centralny nie ma połączenia z CAN.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz sty 19, 2020 00:38
autor: Qto
ktoś pomylił fotki wnętrza czy co się odyebao w tej Borze?

https://www.autotrader.co.uk/classified ... dal=photos

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz sty 19, 2020 01:03
autor: dany_47
Zdjęcia wnętrza nie z tego auta

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka


Wymiana słupka BFQ na AVU

: pn sty 20, 2020 14:23
autor: Koniu15
I kolejny problem z golfem... wymiana słupka silnika
Jak w tytule . Jestem w trakcie wymiany słupka silnika . Stary słupek był BFQ a nowy który kupiłem jest AVU . Różnica w tych słupach jest w położeniu czujnika obrotu rozrządu. Jeden jest w bloku silnika A drugi na rozrzadzie . Teraz moje pytanie czy silnik zaglądał by normalnie jeśli tylko przepiol bym kable ?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 20, 2020 19:48
autor: Qto
kiedyś przekładałem silnik z A3 8P do starszego...8L. Niby wszystko pasowało ale koło nadające impulsy z czujnika było inne więc sterownik dostawał inny sygnał niż się spodziewał i silnik nie gadał. Także może być problem.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt sty 31, 2020 11:37
autor: Garrison
Qto pisze:
ndz sty 19, 2020 00:14
Tygrysq pisze:
ndz sty 12, 2020 22:23
Qto pisze:
ndz sty 12, 2020 21:26
ma ktoś pomysł dlaczego w Audi A6 C5 występuje połączenie CAN pomiędzy sterownikiem czujników parkowania i licznikiem? Jedyne co mi przychodzi do głowy to wyświetlanie np odległości do przeszkody na FIS...ale nigdy takiego czegoś nie widziałem w tym aucie.
A może chodzi o sygnał wstecznego i prędkości samochodu w przypadku pdc z przodu które działają tylko do pewnej prędkości
sprawdziłem dokładnie co i jak...i dalej nic nie wiem

- od początku w C5 do sterownika czujników parkowania szedł sygnał prędkości (na schemacie mam tylko czujniki z tyłu...ale w tytule tematu nie ma o tym wzmianki także nie wiem czy czujniki przód był dostępne - możliwe ze nie) - po co taki sygnał?
Sygnał prędkości, sygnał ze świateł cofania szły analogowo...masa na dwa piny i plus z jednego bezpiecznika także na dwa piny z tego

- od modelu 2000 dla czujników z tyłu nic się nie zmieniło...ale przy czujnikach przednich pojawia się CAN i zasilanie z dodatkowego bezpiecznika a reszta sygnałów i zasilań bez zmian - więc po co ten CAN? Na schemacie czujników tylnych nie widzę też połączenia sterownika czujników ze sterownikiem centralnego zamka...a istnieje ono w przypadku czujników przednich - po co?

- od modelu 2002 zniknęły zdublowane zasilania, pozostało dodatkowe które pojawiło się od modelu 2000...nie widzę połączenia z centralnym zamkiem, CAN jest także w przypadku tylko czujników z tyłu

- od modelu 2003 nic się nie zmienia.

Niektóre schematy wychodziły nowe tylko dlatego że zmieniły się wtyczki na słupkach.

Od początku do końca produkcji modelu sygnał prędkości, świateł cofania idą po analogu a diagnostyka oczywiście po linii L. Więc po co dołożyli ten CAN i po co sygnał prędkości (przy czujnikach przednich rozumiem) oraz połączenie z centralnym zamkiem (tylko przez dwa lata...chyba że później sygnał szedł po CAN...oczywiście z licznika bo centralny nie ma połączenia z CAN.
Może głupia sugestia, ale nie próbowałeś wypiąć pinu od can i zobaczyć co się zmieni? :D

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt sty 31, 2020 18:07
autor: Qto
Oczywiście że tak...W liczniku błąd braku komunikacji że sterownikiem czujników parkowania...czujniki nie działają po wbiciu wstecznego ani nawet VCDS się nie łączy a przecież diagnostyka idzie po linii K. Tak że bez CAN sterownik jest martwy...więc nie wiem po co te wszystkie zasilania