Strona 986 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt lis 12, 2019 22:37
autor: Garrison
dany_47 pisze:
wt lis 12, 2019 22:32
To rozładowany.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Proponowałem próbować odpalić z kabli :grin: Sam w poniedziałek miałem akcję, że kręcił, a nie chciał złapać, a przez weekend całkowicie rozładowałem akumulator lampkami w środku :los2: Dalej pozostaje jednak kwestia pompy, która nie dawała oznak życia w żaden sposób, gdzie u mnie jest ona wyraźnie słyszalna. Poczekajmy na wypowiedź właściciela, może coś ruszyło po długim weekendzie.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt lis 12, 2019 22:54
autor: sebekgolf
Garrison pisze:
wt lis 12, 2019 22:31
Nie chodzi o to, że był błąd pompy. Padło na nią, bo pomimo aktywowania jej kilka razy VCDSem, ta nie dawała oznak życia. Podobnie było po podpięciu jej bezpośredniego zasilania. Akumulator jak sprawdzałem miernikiem, niedługo po przybyciu, miał około 11.9V.
Akumulatora nie mierzy się miernikiem. Albo jak już nie masz czym tylko masz miernik do dyspozycji, to chociaż załącz wszystkie możliwe odbiorniki ( wszystkie lampy, wbij wsteczny, daj przeciwmłowe, naciśnij stop) aby był jak największy pobór prądu. Wtedy będziesz miał w miarę miarodajny pomiar, choć najlepiej to byłoby aku obciążyć rozrusznikiem i mierzyć. Pewnie spadnie ci poniżej 10V znając życie. Tak więc albo masz coś z ładowaniem, albo aku dead.

Ktoś tu pisał że słychać jak pompa idzie. Otóż nie zawsze słychać. Słychać ją w pierwszym momencie po przekręceniu kluczyka, ale potem jest odłączana. Nie mniej jednak jeśli zasilił ją na krótko i pompa stoi i paliwa nie tłoczy, to jest martwa.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 13, 2019 11:23
autor: Garrison
sebekgolf pisze:
wt lis 12, 2019 22:54
Garrison pisze:
wt lis 12, 2019 22:31
Nie chodzi o to, że był błąd pompy. Padło na nią, bo pomimo aktywowania jej kilka razy VCDSem, ta nie dawała oznak życia. Podobnie było po podpięciu jej bezpośredniego zasilania. Akumulator jak sprawdzałem miernikiem, niedługo po przybyciu, miał około 11.9V.
Akumulatora nie mierzy się miernikiem. Albo jak już nie masz czym tylko masz miernik do dyspozycji, to chociaż załącz wszystkie możliwe odbiorniki ( wszystkie lampy, wbij wsteczny, daj przeciwmłowe, naciśnij stop) aby był jak największy pobór prądu. Wtedy będziesz miał w miarę miarodajny pomiar, choć najlepiej to byłoby aku obciążyć rozrusznikiem i mierzyć. Pewnie spadnie ci poniżej 10V znając życie. Tak więc albo masz coś z ładowaniem, albo aku dead.

Ktoś tu pisał że słychać jak pompa idzie. Otóż nie zawsze słychać. Słychać ją w pierwszym momencie po przekręceniu kluczyka, ale potem jest odłączana. Nie mniej jednak jeśli zasilił ją na krótko i pompa stoi i paliwa nie tłoczy, to jest martwa.
Użyłem skrótu myślowego - mam tester do akumulatorów i jego użyłem.

Wyszło, że pompa się spaliła przez spalony przekaźnik - świeże info od kolegi Oxine :D

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw lis 14, 2019 23:55
autor: Chrzanek`
Czy tomnik dalej jest dealerem ledów? :D na PW nie odpisuje. Może ktoś ma jego e-mail?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 15, 2019 00:11
autor: Qto
no mam nadzieję że Go nie posadzili za dilowanie...z godzinę temu przelew zrobiłem na kolejny komplet ledów :D - prolumo@yahoo.com

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 15, 2019 21:32
autor: sebekgolf
Dziś na topie nie jest wsadzanie za dilowanie, a za podatki :bigok:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 15, 2019 21:53
autor: mat06
Chrzanek` pisze:
czw lis 14, 2019 23:55
Czy tomnik dalej jest dealerem ledów? :D na PW nie odpisuje. Może ktoś ma jego e-mail?
Brałem od niego LEDy rok temu, wszystko OK :)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 16, 2019 04:47
autor: Chrzanek`
Dzięki Panowie za odpowiedź :) doszły xenony i wypada włożyć ledy na postoje. A ostatnie zakupy u tomnika robiłem, hm zaraz pewnie będzie ze 3lata! I ledy dalej świecą, nawet już w drugim Golfie siedzą, bo pierwszy rozbity :D

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 16, 2019 08:55
autor: dany_47
Uważaj bo używanie "długich" rozpuszcza cynę ktorą LEDy są zrobione i żarówka wpada w klosz a trzonek zostaje w gnieździe. Miałem LED na postoju i wsadziłem zwykle z powrotem. Chyba że TOMNIK ma jakie takie super ultra odporne.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka


Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 16, 2019 21:13
autor: sebekgolf
Zależy jakie stopy cyny używa.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 17, 2019 02:50
autor: Stanley777
Tomnik dalej ogarnia świetnie temat :hmm:

Nie tak dawno brałem od niego Moduły Led do swojego... Uwaga! :panna: Nissana :rozpacz:

PS: A Moduły w sprzedanym Golfiku dalej śmigają

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 17, 2019 03:41
autor: Chrzanek`
dany_47 pisze:
sob lis 16, 2019 08:55
Uważaj bo używanie "długich" rozpuszcza cynę ktorą LEDy są zrobione i żarówka wpada w klosz a trzonek zostaje w gnieździe. Miałem LED na postoju i wsadziłem zwykle z powrotem. Chyba że TOMNIK ma jakie takie super ultra odporne.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Chyba złych nie używa produktów do swoich modułów, bo jeszcze złego słowa o jego ledach nie czytałem :-)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 17, 2019 09:41
autor: dany_47
Nie sugeruje oczywiście że TOMNIK ma złe produkty, sam mam komplet od niego. Ale pozycję pod Xenon kupiłem na allegro i po 3 dniach jazdy musiałem kombinować jak wyjąć część która odpadła z klosza lampy

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka


Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 17, 2019 20:21
autor: Chrzanek`
dany_47 pisze:
ndz lis 17, 2019 09:41
Nie sugeruje oczywiście że TOMNIK ma złe produkty, sam mam komplet od niego. Ale pozycję pod Xenon kupiłem na allegro i po 3 dniach jazdy musiałem kombinować jak wyjąć część która odpadła z klosza lampy

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Stąd też i od razu szukanie tomnika, bo jego pewnie będą spoko, w sumie zresztą mają koledzy od niego postoje w xenonie i trzeba zakupić :D