Strona 975 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt lip 05, 2019 09:42
autor: Garrison
Na forum polecano allegrowicza zderzakiwkolorze.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt lip 05, 2019 16:31
autor: Chrzanek`
Garrison pisze:
pt lip 05, 2019 09:42
Na forum polecano allegrowicza zderzakiwkolorze.
Dziękuję. Już czytam na allegro opinie i dobrze to brzmi. Cena zresztą też niemała, bo ponad 300pln.
Więc może i jakość jest w porządku. Poczekam jeszcze na jakieś inne podpowiedzi i będzie trzeba działać.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lip 07, 2019 21:59
autor: Chrzanek`
Chrzanek` pisze:
pt lip 05, 2019 16:31
Garrison pisze:
pt lip 05, 2019 09:42
Na forum polecano allegrowicza zderzakiwkolorze.
Dziękuję. Już czytam na allegro opinie i dobrze to brzmi. Cena zresztą też niemała, bo ponad 300pln.
Więc może i jakość jest w porządku. Poczekam jeszcze na jakieś inne podpowiedzi i będzie trzeba działać.
319pln sztuka = 638pln, plus 80 wysyłka. Ponad 700pln. Kurde, sporo.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn lip 08, 2019 14:43
autor: sebekgolf
Czy ja wiem. Nie wiem skąd to przeświadczenie że wszystko jest drogie. Policz cenę materiału ( blachy + tłoczenie -> w tym zużycie prasy którą co jakiś czas trzeba napawać i szlifować do nominału), policz koszt amortyzacji sprzętu, czas lakiernika na polakierowanie tego, koszt materiałów lakierniczych i cena jest taka a nie inna. To nie błotniki są drogie, tylko wartość Golfa IV jest już za niska. Stąd coraz więcej ich na złomach zamiast w drugim obiegu. Jakby kosztował tyle co kiedyś jak wyszedł z fabryki, to cenę błotnika 300zł uznałbyś za śmieszną.

Dlatego w DE auta idą albo na drugi/trzeci obieg (czyli do PL czy innych wschodnich krajów), albo na złom. Opłacalności w naprawie MK4 powoli nie ma żadnej. Więc albo trzymasz to z sentymentu i godzisz się na takie a nie inne ceny ( w odniesieniu do wartości auta), albo zmieniasz na nowszy model ;)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn lip 08, 2019 17:38
autor: lwlw
Ja w 2017 kupowałem błotnik od tego gościa za 235 zł i moim zdaniem ładnie pasuje, co do jakości zobaczymy, ale póki co jakiejś lipy nie widać. Niestety teraz "użytkownik nic nie sprzedaje"...
https://archiwum.allegro.pl/oferta/blot ... 80317.html
https://allegro.pl/uzytkownik/KAMRAD200 ... i-1-2-0619

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt lip 09, 2019 20:31
autor: Garrison
Kochani. Chcąc konfrontować teorię z praktyką w temacie VCDS, doszedłem do momentu, kiedy uruchomiłem test EGR (na więcej nie pozwolił stan naładowania laptopa :D), w 1.9TDI BXE dla ścisłości. Nurtuje mnie kwestia tego, że podczas podnoszenia obrotów dość mocno, kilkukrotnie szarpnęło całym autem, czego normalnie nie ma przy dodawaniu gazu na postoju. Wskazuje to na jakąś nieprawidłowość w działaniu zaworu? Logów niestety nie mam (jak pisałem - akumulator) by z nich coś teraz wnioskować, jedynie własne odczucia. Może nie sam zawór ma dość, a blok elektrozaworów, w którym membrana pierdzi po zgaszeniu, nie steruje nim odpowiednio? Czy to nie w ten sposób się łączy? :D
Chrzanek` pisze:
ndz lip 07, 2019 21:59
Chrzanek` pisze:
pt lip 05, 2019 16:31
Garrison pisze:
pt lip 05, 2019 09:42
Na forum polecano allegrowicza zderzakiwkolorze.
Dziękuję. Już czytam na allegro opinie i dobrze to brzmi. Cena zresztą też niemała, bo ponad 300pln.
Więc może i jakość jest w porządku. Poczekam jeszcze na jakieś inne podpowiedzi i będzie trzeba działać.
319pln sztuka = 638pln, plus 80 wysyłka. Ponad 700pln. Kurde, sporo.
Możesz też podszkolić się z napraw blacharskich. Mogę odkopać zdjęcia jak szwagier swojego Golfa zreanimował, w tym błotnik połatał, choć rantu prawie nie było :D

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt lip 09, 2019 21:13
autor: sebekgolf
A może warto wpiąć manometr w obwód podciśnienia i sprawdzić czy w ogóle tam cokolwiek tego podciśnienia jest ? ;) Może zaworki pracują poprawnie, tylko posypały się już wężyki ? Może pompa nie robi już dostatecznej depresji ? A może rozszczelnił się akumulator podciśnienia ? Rozumiem że szarpnięcie było podczas gaszenia silnika :bajer:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt lip 09, 2019 21:57
autor: Garrison
sebekgolf pisze:
wt lip 09, 2019 21:13
A może warto wpiąć manometr w obwód podciśnienia i sprawdzić czy w ogóle tam cokolwiek tego podciśnienia jest ? ;) Może zaworki pracują poprawnie, tylko posypały się już wężyki ? Może pompa nie robi już dostatecznej depresji ? A może rozszczelnił się akumulator podciśnienia ? Rozumiem że szarpnięcie było podczas gaszenia silnika :bajer:
Właśnie nie. Uruchomiłem test EGR w "basic settings" i wziął sobie szarpnął dwa, trzy razy przy wchodzeniu na obroty :D Jak bez testu, samodzielnie wciskałem gaz, to nic a nic.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 17, 2019 11:10
autor: kris0
Mam pytanie z trochę innej beczki. Orientuje się ktoś jak wygląda kwestia samodzielnego zaprojektowania i wydrukowania tarcz zegarów? Ma ktoś jakąkolwiek wiedzę na ten temat? Czy istnieją gdzieś, jakieś gotowe szablony tak aby poznać wymiary i rozmieszczenie poszczególnych ikon? I najważniejsza kwestia czy da się to później wydrukować w podobnej jakości do oryginału? Standardowe zegary w Golfie są niestety mało porywające, nawet w wersji z licznikiem SE, sensownych alternatyw w internecie raczej brak, stąd taki pomysł. Ktoś ma jakieś info? :hmm:

Kiedyś zrobiłem na szybko dwie wizualizacje z tarczami zegarów od Audi RS3 8V:

ObrazekObrazek

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 17, 2019 11:37
autor: sebekgolf
Na allegro znajdziesz firmy co robią takie tarcze. Napisz do nich, może udostępnią ci pliki które już mają i sobie je tylko zmodyfikujesz.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 17, 2019 19:43
autor: peppa_814
Co tu się wyprawia? :hmm:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw lip 18, 2019 11:04
autor: sebekgolf
O jaa kogo ja widzę ... :satan:

Ładżitsu jeszcze jeździ ? :hmm:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lip 21, 2019 08:47
autor: peppa_814
A gdzie tam. Poszła pół roku temu na żyletki. :los2:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lip 21, 2019 13:37
autor: Kamils
Panowie, za ile mogę puścić dokładkę tył 25th ori, używana do malowania ? 😉 trochę wypadlem z obiegu cenowego, a dokladka leży i się kurzy