Strona 967 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 21, 2019 20:43
autor: barszczyk_84
Panowie jak ściągnąć to zabezpieczenie żeby wyciągnąć sam bendiks i włożyć nowy??Obrazek

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 22, 2019 08:46
autor: sebekgolf
To jest taki kapsel. Włóż cienki śrubokręt płaski w szczelinę i go wyjmij. To jest kapsel w stylu tych które masz na tylnych piastach założone ( te które zakrywają łożysko piasty).

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 22, 2019 11:02
autor: kkkacper
G0 Karcio pisze:
pt mar 08, 2019 11:59
Cześć koledzy. Poszukuję kogoś kto dysponuje schematami (tylko USA) do Golfa IV, Jetty IV, Passata B5. W sumie interesuje mnie jeden układ. Na necie niczego nie znalazłem. Jeśli ktoś ma proszę o odzew.
pisz na priv albo tutaj co potrzebujesz, zobacze czy bede w stanie pomoc :pub:
Chrzanek` pisze:
pt mar 08, 2019 17:37
Ponawiam temat. Szukam osoby, która ma mk4 w 4motion. Potrzebuję namiaru na wypłenienie do koła zapasowego.
Czyli tego styropianu, w którym są m.in lewarek, klucz, ucho etc. Tak jak wspomniałem, chodzi o 4x4. Więc
jest to dość mały raczej styropian i płytki, bo w zapasie leży koło dojazdowe 18". POZDRAWIAM :)
przypomnij mi sie w weekend to spojrze u siebie :bigok:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt mar 26, 2019 14:19
autor: bolo9823
Potrzebuje rady, posiadam licznik z passata z 9 na końcu (z najnowszym softem) i zamontowałem sobie czujnik zapięcia pasów u kierowcy i pasażera. Wybrałem sobie opcje ta europejska czyli ze jak włączę zapłon to pika 6 sekund i jest informacja o pasach na fisie, gdy jadę ponad 10 km/h to pika przez 90 sekund. Chciałbym się dowiedzieć czy da się w eepromie wyłączyć to pierwsze pikanie 6 sekundowe na zapłonie, trochę jest to wkurzające gdy pasażer wsiada i nie zapiol jeszcze pasów.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 28, 2019 11:46
autor: owieczka
Panowie potrzebuje przerobić taki łącznik, żeby z jednej strony była normalna rura a a drugiej szybkozłączka. Może występował taki wariant?

Obrazek

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 28, 2019 15:01
autor: QQxQ
owieczka Kiedyś dla kolegi coś takiego montowałem w ASV przy konwersji na turbo ARL
https://allegro.pl/oferta/przejsciowka- ... 6832112329
To co szukasz pewnie jest gdzieś przy IC? Pozostaje tylko kwestia średnicy, ale może coś dobierzesz :pub:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 28, 2019 22:38
autor: owieczka
Potrzebuje połączyć plastikową rurę dolotową na szybkozłączkę idącą do kolektora dolotowego z intercoolerem pod prawą lampą. Tylko rura plastikowa jest na szybkozłączce a cooler nie. oryginalnie jest tam właśnie taki łącznik jak na zdjęciu.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 28, 2019 23:08
autor: Qto
Panowie...od ponad roku mam ciągłe problemy z kontrolką braku płynu do sprysków. Żeby dostać się chociażby do wtyczki to muszę zrzucać zderzak (mógłbym zdemontować zbiorniczek ale ze zderzakiem idzie sprawniej) więc nie często tam zaglądam...jak już zajrzę, to dosłownie na pół dnia jest spokój. Ostatnio zauważyłem że jeden "bolec" czujnika pokrywa się rdzawym nalotem...i pytanie dlaczego tak się może dziać? Mogę wymienić czujnik na nowy...ale nie chciałbym go doprowadzić do podobnego stanu...aczkolwiek nie wiem na 100% czy to jest przyczyną świecenia kontrolki.
Płyn to zawsze jakiś koncentrat + woda destylowana...

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 29, 2019 08:11
autor: dany_47
A nie za mocny robisz roztwór? Może ten koncentrat żre czujnik....?

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka


Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 29, 2019 12:25
autor: Qto
Robię na -5 stopni chyba stosunek 1 do 4...a z tego co pamiętam można nie rozrabiać i jest do -30 ...takze to nie to

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 29, 2019 12:30
autor: dany_47
No z jakiegoś powodu jednak go żre. Albo czujnik sam w sobie jest lichy albo to co lejesz to jakiś kwas i go trawi. Innej opcji nie ma

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka


Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 29, 2019 16:35
autor: sebekgolf
Jest inna opcja. To są elektrody ( jakby nie było jest tam napięcie, a za tym i jakiś prąd leci). Ja bym powiedział, że to po prostu się pokrywa jakimś związkiem który jest w składzie płynu. Jeśli by żarło to musiałyby powstać wżery (choćby mikro ale to powinno dać się wyczaić pod lupą). Ten sam problem potrafi występować w zbiorniczkach płynu chłodzącego.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 29, 2019 17:35
autor: Qto
Czyli co...zmiana płynu czy czujnika?
Za tydzień będę w PL to wezmę czujnik z jakiegoś innego auta i sprawdzę co i jak przy najbliższym zrzucaniu zderzaka. Błahostka a drażni...przy każdym włączeniu zapłonu i później przy zamknięciu drzwi piszczy i kontrolka wali po oczach. Nie po to montowalem żeby to teraz wyłączyć :banghead:

Czyszczenie drobnym papierem czy szczotką drucianą nie powinno szkodzić?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 29, 2019 18:10
autor: dany_47
Zaszkodzi. Zetrzesz powłokę zabezpieczającą


Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka