Strona 948 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt paź 19, 2018 22:55
autor: Qto
Poogarniam ważniejsze tematy i będę się bawił. Jutro zrzucam przednie zawieszenie, skrzynię, wymieniam płyn chłodniczy...i kilka innych drobnostek. Generalnie weekend pełen wrażeń na osiedlu :)

Regulacja na fasolkach przy sworzniu wahacza powinna być max wepchnięta w stronę auta żeby nie cięło opony od środka kiedy auto jest na glebie? Już mam mętlik w głowie...ktoś mi nagadał że max wyciągnięte...ale logika mi podpowiada że do środka skoro środek na glebie tnie. Tzn terotycznie tnie...z pomiaru geometrii wychodzi że przy glebie negatyw się zwiększa

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob paź 20, 2018 08:11
autor: riccardoa
Qto pisze:
pt paź 19, 2018 22:55

Regulacja na fasolkach przy sworzniu wahacza powinna być max wepchnięta w stronę auta żeby nie cięło opony od środka kiedy auto jest na glebie? Już mam mętlik w głowie...ktoś mi nagadał że max wyciągnięte...ale logika mi podpowiada że do środka skoro środek na glebie tnie.

Dobrze,że Wesoł nie zagląda do tego tematu,bo na siłę by wmawiał,że tam nie ma fasolek i żadnej regulacji :grin: viewtopic.php?f=142&t=617921

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob paź 20, 2018 09:19
autor: Qto
nie widziałem tego tematu...ale w wielu już opadały mi ręce przy wymianie argumentów z tym człowiekiem. Jak zwykle przywołuje rozwiązania z innych aut, które są zupełnie inne niż w omawianym problemie :panna:
Jeśli trzy fasolki są równo dopchnięte do osi auta lub na zewnątrz, to później łatwo złożyć to tak samo...ale jeśli wszystkie fasolki są gdzieś po środku otworu, to na pewno nie ustawi się tak samo. Swoją drogą ciekawe, że żadna serwisówka nie mówi o regulacji na sworzniu...

Czyli pchać na fasolkach do osi auta?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob paź 20, 2018 09:56
autor: riccardoa
Qto pisze:
sob paź 20, 2018 09:19

Czyli pchać na fasolkach do osi auta?
Na logikę wychodzi,że tak.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob paź 20, 2018 13:11
autor: sebekgolf
Im bliżej środka auta, tym przenie koła stoją bardziej równolegle. Przednie opony to najbardziej tnie na ostrych zakrętach. I im szersza opona, tym bardziej efekt jest widoczny.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 23, 2018 13:48
autor: SerNickowy
Siema wariaty 😁 Żyje tutaj ktoś jeszcze? 😁 Wiecie może jak wyłączyć sygnał dźwiękowy otwierania/zamykania samochodu centralnym? Mk4 oczywiście😄

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 23, 2018 15:15
autor: lwlw
VAG/VCDS -> moduł komfortu i tam gdzieś niedaleko brzegu

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 23, 2018 18:48
autor: SerNickowy
Okej czyli w grę wchodzi tylko podpinanie pod VCDS, bo fizycznie nie da się tego wyłączyć? Dzięki za info! 😃

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr paź 24, 2018 16:08
autor: kris0
Panowie problem z przednim zawieszeniem w Golfie 1.8T. Podczas jazdy na wprost wszystko jest ok, przy lekkim skręcie w którąś ze stron powyżej jakichś 30 km/h strasznie mocno coś zaczyna stukać, czuć to na kierownicy i pedale gazu. Dolegliwości zaczęły się pojawiać po wymianie zawiasu na gwint FK, auto obniżone ale nie jakoś mocno, wymienione oba przeguby, zmieniony stab na S3, łożyska bez luzów, półosie bez luzów, felgi dobrze wyważone. Póki co brak zbieżności i geometrii, ale to chyba nie powinno powodować takich objawów.. Ktoś ma jakieś pomysły co może być nie tak?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr paź 24, 2018 19:53
autor: sebekgolf
SerNickowy pisze:
wt paź 23, 2018 18:48
Okej czyli w grę wchodzi tylko podpinanie pod VCDS, bo fizycznie nie da się tego wyłączyć? Dzięki za info! 😃
utniesz kabel od syreny, będzie cicho :helm:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr paź 24, 2018 19:56
autor: sebekgolf
kris0 pisze:
śr paź 24, 2018 16:08
Panowie problem z przednim zawieszeniem w Golfie 1.8T. Podczas jazdy na wprost wszystko jest ok, przy lekkim skręcie w którąś ze stron powyżej jakichś 30 km/h strasznie mocno coś zaczyna stukać, czuć to na kierownicy i pedale gazu. Dolegliwości zaczęły się pojawiać po wymianie zawiasu na gwint FK, auto obniżone ale nie jakoś mocno, wymienione oba przeguby, zmieniony stab na S3, łożyska bez luzów, półosie bez luzów, felgi dobrze wyważone. Póki co brak zbieżności i geometrii, ale to chyba nie powinno powodować takich objawów.. Ktoś ma jakieś pomysły co może być nie tak?
-przeguby wymienione (pewnie zewnętrzne), a wewnętrzne sprawdzał?
- może coś jest nie dokręcone
-zbieżność/geometria - pytanie jak mocno zrypana jest, bo przy złej różne zjawiska potrafią się dziać
- koła na pewno dokręcone ? może któreś nie dociągnięte i kwestia czasu aż się do końca odkręci

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr paź 24, 2018 21:05
autor: kewinpol
Nie aktualne :)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr paź 24, 2018 22:55
autor: kris0
sebekgolf pisze:
śr paź 24, 2018 19:56

-przeguby wymienione (pewnie zewnętrzne), a wewnętrzne sprawdzał?
- może coś jest nie dokręcone
-zbieżność/geometria - pytanie jak mocno zrypana jest, bo przy złej różne zjawiska potrafią się dziać
- koła na pewno dokręcone ? może któreś nie dociągnięte i kwestia czasu aż się do końca odkręci
- zgadza się miałem na myśli zewnętrzne, nie wiem jak fachowo sprawdzić wewnętrzne, ale brak tam jakichkolwiek luzów
- wszystko dokręcone, sprawdzane kilkakrotnie
- ciężko powiedzieć jak mocno się wszystko poprzestawiało choć koła są równo a auto nie ściąga
- koła ściągane od tego czasu sporo razy, na pewno dobrze dokręcone

Jeszcze jakieś pomysły?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw paź 25, 2018 06:32
autor: Garrison
Jak wciśniesz sprzęgło to stuki ustają? Miałem jakiś czas temu przypadek, że waliło podczas jazdy, a na luzie cichło i wyszedł przegub wewnętrzny o ile dobrze pamiętam.