Strona 928 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt lip 20, 2018 16:25
autor: mat06
dany_47 pisze:
pt lip 20, 2018 14:45
a znajdź oem błotnik do mk4, nie malowany, nie szpachlowany, bez rdzy i jeszcze w kolorze :D
Ja mam bardzo rzadko występujący kolor, chwilę ich szukałem, swoje kosztowały, ale udało się. Ty masz łatwiej, także cierpliwość
i na pewno je znajdziesz :D

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt lip 20, 2018 20:48
autor: kewinpol
mat06 pisze:
czw lip 19, 2018 16:04
kewinpol pisze:
wt lip 17, 2018 20:22
kewinpol pisze:
sob lip 07, 2018 23:11
Hej, urwał mi się zaczep mocujący tą rurkę od wspomagania i na razie zaczepiłem go na drut, aby gdzieś nie zahaczył. Czy mocowanie to numer 15 czyli : N 90799801? Jakie oznaczenie ma lewe lusterko fotochromatyczne i asferyczne w golf iv?

ObrazekObrazek
Hej, ponawiam pytanie jakie oznaczenie ma mocowanie rurki od wspomagania widocznej na foto?
Tutaj masz oznaczenia: http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/GOL ... 422045#12B
Nam ciężko pomóc, bo nie wiemy jak to mocowanie wyglądało. Jeśli nie uda Ci się go znaleźć, to poszukaj ogłoszenia jakiegoś Golfa na części i kup używane.
Ok, a jak w innych golfach wygląda ten metalowy przewód od wspomagania jest inny? Jak wy macie mocowane wasze metalowe przewody od wspomgania?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt lip 20, 2018 21:21
autor: mich77bor
dany_47 pisze:
czw lip 19, 2018 22:09
Gdzie i jakiej firmy progi kupić żeby wytrzymały ze 3 lata bez rudej? Solidne, z grubej blachy a nie z gazety...
progi masz całe do wymiany ? czy tylko fragmenty w pod przednim błotnikiem ?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lip 21, 2018 18:53
autor: dany_47
Nie całe. Przy błotnikach standardowo ruda wybiła...

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lip 22, 2018 13:45
autor: mich77bor
Kup na alledrogo oryginalne progi, sprzedają resztki z całego fragmentu nowego boku golfa.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lip 22, 2018 16:52
autor: dany_47
Podlinkuj bo ni w ząb nie rozumiem co napisałeś :D

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz lip 22, 2018 16:58
autor: mich77bor

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 25, 2018 08:49
autor: lg1984
Panowie z jakiego powodu mogło mi tak podtopić ten plastik przy bezpieczniku? Coś nie łączyło? Nawet Nóżka od bezpiecznika zrobiła się ciemna. Podgiąłem trochę to wejście żeby bezpiecznik ściślej siedział i założyłem nowy bezpiecznik, ale obawiam się żeby sytuacja się nie powtórzyła, bo w piątek ruszam w trasę a przy tych temperaturach klima potrzebna.
Obrazek

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 25, 2018 08:58
autor: sebekgolf
Słaby styk, a prąd płynący był "normalny" czyli mniej niże te 30A przez co nie poleciał bezpiecznik, natomiast grzało się złącze. Jeśli nie oczyściłeś styku w tej nadtopione podstawce, to wysoce prawdopodobne że stanie się znów to samo.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 25, 2018 14:21
autor: Garrison
Panowie, sprawa dotyczy TDI PD. Nie pamiętam dokładnie, co to była za grupa i jak dokładnie wyglądały wartości, ale rozchodzi się o rozbieżność. Na 3 wtryskach wartości wynosiły kilkanaście jednostek, z kolei na tym jednym - kilkadziesiąt, mierzone na zimnym silniku (stąd przypuszczam, że może chodzić o BIPy). Pompowtryskiwacz był dwa razy wymieniany, jednak bez skutku, bo objawy cały czas takie same - po rozgrzaniu ciche stuki, czasami lekkie wibracje, poszarpywania na postoju (dodanie gazu łagodziło objawy). Do tego cięższy rozruch na rozgrzanym silniku. Czy może być tak, że:

1. Włożony jest nie ten PD co trzeba, tj. różni się numerami od oryginałów i komputer wysterowuje go jak pozostałe, gdzie mapy między silnikami się różniły?
2. Wtrysk został źle wyregulowany po montażu.
3. Nie styka wiązka na tym konkretnym (tutaj: drugim) wtrysku.

Dotyczy to silnika BXE, oryginalne 400 tysięcy przebiegu.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 25, 2018 14:44
autor: lwlw
Obawiam się, że może być coś mechanicznie z silnikiem, zwłaszcza że to BXE...

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 25, 2018 15:06
autor: Garrison
lwlw pisze:
śr lip 25, 2018 14:44
Obawiam się, że może być coś mechanicznie z silnikiem, zwłaszcza że to BXE...
Na przykład? Jakby mu miały panewki wyskoczyć to by to raczej dawno zrobiły :D Chyba, że wałek już ma dość po takim przebiegu.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 25, 2018 17:54
autor: lwlw
No fakt, ale panewek też bym nie wykluczał.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 25, 2018 20:03
autor: sebekgolf
Garrison pisze:
śr lip 25, 2018 14:21
Panowie, sprawa dotyczy TDI PD. Nie pamiętam dokładnie, co to była za grupa i jak dokładnie wyglądały wartości, ale rozchodzi się o rozbieżność. Na 3 wtryskach wartości wynosiły kilkanaście jednostek, z kolei na tym jednym - kilkadziesiąt, mierzone na zimnym silniku (stąd przypuszczam, że może chodzić o BIPy). Pompowtryskiwacz był dwa razy wymieniany, jednak bez skutku, bo objawy cały czas takie same - po rozgrzaniu ciche stuki, czasami lekkie wibracje, poszarpywania na postoju (dodanie gazu łagodziło objawy). Do tego cięższy rozruch na rozgrzanym silniku. Czy może być tak, że:

1. Włożony jest nie ten PD co trzeba, tj. różni się numerami od oryginałów i komputer wysterowuje go jak pozostałe, gdzie mapy między silnikami się różniły?
2. Wtrysk został źle wyregulowany po montażu.
3. Nie styka wiązka na tym konkretnym (tutaj: drugim) wtrysku.

Dotyczy to silnika BXE, oryginalne 400 tysięcy przebiegu.
Pierwsze pytanie, to czy przy ruszaniu wtrysków doginałeś blaszki na stykach wchodzących na cewki ? Jeśli nie, to zrzucaj dekiel i to zrób, jeśli tak, to sprawdzenie jeszcze raz nie zaszkodzi, najtańsza opcja naprawy i dosłownie 3 minuty żeby zrzucić dekiel.
Druga sprawa, jak już zrzucisz dekiel, to sprawdź czy krzywki nie są podtarte na wzniosie ( to miejsce którym naciska zawory do otwarcia) Nie powinno być widocznych żadnych przełamań pod światło ( jak są podtarte, to to tak widać pod światło, jakbyś miał przełamaną karoserię).