Re: Kącik posiadaczy MK4
: sob cze 30, 2018 19:56
Maximum bądź lekko ponad każdego płynu nigdy nie zaszkodzi. Co będzie nadmiaru to silnik sam się pozbędzie i zachowa taki poziom jaki mu odpowiada o ile jest zdrowe wszystko of kors
Maximum bądź lekko ponad każdego płynu nigdy nie zaszkodzi. Co będzie nadmiaru to silnik sam się pozbędzie i zachowa taki poziom jaki mu odpowiada o ile jest zdrowe wszystko of kors
Działać będzie tylko niektórzy mówią, że na przeglądzie mogą się czepić
Hej, ponawiam pytanie, co może być przyczyną?kewinpol pisze: ↑czw cze 28, 2018 09:26Hej, ostatnimi czasy walczyłem z wypadaniem zapłonów, do wymiany były kable, cewka, jedna świeca pękła i wymieniłem też sonde lambda oraz przepływkę. Teraz zapłony nie wypadają, jednak chwilę po odpaleniu zimnego silnika tak około 15 sekund silnik kuleje i się lekko dusi po czym wszystko jest ok. W czym może być problem tym razem?
Jasna sprawa. Dzięki za poradę.Mattpl pisze: ↑ndz lip 01, 2018 12:55Pamiętaj tylko, że im lepszy płyn tym częściej trzeba go wymieniać, bo szybciej traci te lepsze parametry startowe przez zwiększoną higroskopijność. Jeśli nie zdarzyło Ci się nigdy zagotować płynu to wlej po prostu zwykły, jakikolwiek. I tak nie odczujesz różnicy.
kewinpol pisze: ↑ndz lip 01, 2018 22:13Hej, ponawiam pytanie, co może być przyczyną?kewinpol pisze: ↑czw cze 28, 2018 09:26Hej, ostatnimi czasy walczyłem z wypadaniem zapłonów, do wymiany były kable, cewka, jedna świeca pękła i wymieniłem też sonde lambda oraz przepływkę. Teraz zapłony nie wypadają, jednak chwilę po odpaleniu zimnego silnika tak około 15 sekund silnik kuleje i się lekko dusi po czym wszystko jest ok. W czym może być problem tym razem?
Świece mają może z rok i ta jedna świeca była wymieniana na ten sam model, tylko dlatego że była pęknięta, najprawdopodobniej przez niesprawne kable lub cewkę. Jeśli chodzi o lambdę, to też jest nowa (ta pod maską).sebekgolf pisze: ↑pn lip 02, 2018 14:02kewinpol pisze: ↑ndz lip 01, 2018 22:13Hej, ponawiam pytanie, co może być przyczyną?kewinpol pisze: ↑czw cze 28, 2018 09:26Hej, ostatnimi czasy walczyłem z wypadaniem zapłonów, do wymiany były kable, cewka, jedna świeca pękła i wymieniłem też sonde lambda oraz przepływkę. Teraz zapłony nie wypadają, jednak chwilę po odpaleniu zimnego silnika tak około 15 sekund silnik kuleje i się lekko dusi po czym wszystko jest ok. W czym może być problem tym razem?
Posprawdzaj w blokach pomiarowych jak pracuje lambda i ile otwarcie wtrysków wynosi. Może przylewa paliwem. Mogą być wtedy takie efekty. Co do świec o których pisałeś. Jeśli wymieniłeś tylko jedną, to pozostałe też wymień, na takie same jak ta jedna. Nie wymienia się tylko jednej świecy.
Masa - brązowymat06 pisze:Dysponuje ktoś schematem wtyczki lampy tylnej? Będę montował czujniki i potrzebuję sygnału wstecznego oraz masy
Może czas wymienić uszczelki pod przewodem ? Tylko na aluminiowe. Przy miedzianych będzie zacisk korodował.bjoern pisze: ↑pn lip 02, 2018 19:53witam mam problem z dobraniem zestawu naprawczego do przewodu hamulcowego na tył, golf iv sdi hatchback, leci spod końcówki przewodu przy zacisku, dokręciłem ile się da ale dalej leci, na ktoś może jakiś nr zestawu naprawczego albo nr czy typ podkładek jakie trzeba kupić?