Qto pisze:Garrison, 2. - zależy jak ładnie/dobrze chcesz to zrobić. Progi i słupki - wiadomo. Pod deską rozbierasz tyle ile uważasz za stosowne...podłogi wyciągać nie trzeba...no chyba że chcesz zrobić ładnie, to wtedy tak. Ja np wszystkie wiązki kładę jak w oryginale...roboty bardzo dużo sobie dokładam, ale robię dla siebie i satysfakcję z tego też sobie zostawiam.
Dziękować. Przemyślę jeszcze puszczenie tunelem środkowym.
Kolejna fala zagadnień:
1. Wracając z pracy, stojąc w korku, dopadła mnie kontrolka akumulatora, która zaczęła migać wraz z towarzyszącym temu piskowi i komunikatem na FIS "Alternator workshop". Podłączyłem VAGa jak najszybciej mogłem i nie znalazłem błędów. Zostawiłem więc auto tam, gdzie akurat mogłem (nie chciałem ryzykować zgaśnięcia w korku, szczególnie że to automat) i wróciłem do domu. Przed chwilą byłem z tatą po samochód by go odstawić pod serwis (joo, z przypuszczeniem padniętego alternatora wybrać się na przejażdżkę nocą, wymuszając włączenie świateł
) i tak - kontrolki brak przez ~3km, czyli całą drogę. Dodatkowo po zaparkowaniu, na odpalonym silniku, z włączonymi światłami, zmierzone napięcie - wzorowe 14.88V. Nie mniej jednak auto jutro daję do przejrzenia, tylko jak rozmawiać z fachowcami? Możliwe, że się szczotki kończą?
2. We wtyczce grzanej szyby są śmieszne, podwójne "krokodylki" jako złączki. Czy można zamiast tego zastosować konektor typu "wsuwka", oczywiście żeńską? Obrazując - przejście z
tego na
to. Ewentualnie jak ktoś może podać, to jakie mają wymiary te konektory? Rozejrzałbym się po sklepach.