Strona 821 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr wrz 13, 2017 14:25
autor: Peran
arekgroszek, nie ma problemu...z ESP nie wiem co tam masz namotane a tempomat - musisz dorobić brakujące kabelki...[/quote]
kontrolkę ESP zgasiłem wyjmując kabelek nr 14 z kostki licznika.

Kącik posiadaczy MK4

: śr wrz 13, 2017 15:54
autor: arekgroszek
Peran,
wiązkę pod czujnik już mam tylko sam czujnik szukam od stopu na 4 piny a miałem na 100% :D

Kabelek hmm no zobaczę wieczorkiem co mi z tego wyszło ;D

Kącik posiadaczy MK4

: śr wrz 13, 2017 15:59
autor: Qto
arekgroszek, musisz zerknąć w schemat...w tej czarnej wtyczce brakuje Ci czterech kabelkow.
Z wydechem będę kombinowal

Montuje ori ksenon, mam kompletną wiązkę i początkowo miałem plan aby wywalić z mojego auta instalację świateł i wstawić całość od kseononu...ale prucie wiązek pod maską to dramat i teraz się zastanawiam czy nie zdublowac wiązek :chytry:
Czasami na pewno będę zakładał zwykle lampy i komplet wtyczek ulatwilby sprawę. Kombinowal ktoś tak?
Wieczorem rozrysuje jedna i druga instalację i będę dumał...

Kącik posiadaczy MK4

: śr wrz 13, 2017 19:29
autor: arekgroszek
Qto,
Wiązka od przełącznika przy kierownicy do sterownika silnika już jest podpięta i polutowana :D już wszystko odpalone, zaprogramowane ale jedynie chodzi mi o ten czujnik od stopu bo zostawiłem zwykły na dwa piny a w czarnej kostce mam dwa przewody od strony ECU, od strony wiązki bezp nie wsadziłem tego a nie mogę teraz chama znaleźć chociaż wiązkę do czujnika już ogarnąłem to brakuje mi już samego czujnika :D

Więc bez tego czujnika tempomat nie będzie działać ;D

Kącik posiadaczy MK4

: śr wrz 13, 2017 21:08
autor: Qto
arekgroszek pisze:Więc bez tego czujnika tempomat nie będzie działać
dokładnie...ECU nie dostaje sygnału z niego

Kącik posiadaczy MK4

: śr wrz 13, 2017 22:39
autor: MnichPro
Witam Panowie znacie kogoś lub możecie polecić kto na dolnymslasku najlepiej Wrocław mógłby wymienić manualna klime na climatronic?

Kącik posiadaczy MK4

: czw wrz 14, 2017 17:01
autor: Paclawek
Ej ma ktoś gumowe dywaniki koloru szarego lub kremowego i ma takie samo wnętrzę? Chciałbym zobaczyć jak wygląda real foto bo na google nic nie znalazłem :(

Kącik posiadaczy MK4

: czw wrz 14, 2017 17:02
autor: Garrison
Pany, kilka pytań.

1. Dużo jest roboty z przełożeniem rączki regulacji fotela na szynach? Dużo ustawiania, śrubek, linek?
2. Chcąc dołożyć na przyszłość wiązkę grzanych foteli i ciągnąc przez progi, muszę zdjąć osłony przy kierownicy, schowek, przy progach, słupki B i zdjąć jakoś wykładzinę, czy w jaki sposób wtyczki się doprowadza pod fotel?

Z góry dzięki! :D

Kącik posiadaczy MK4

: czw wrz 14, 2017 19:02
autor: arekgroszek
Panowie potrzebna pomoc nie chcąc sknocić mam czujnik pedału hamulca 1j0945511b dwa przewody odpowiadają za sam stop czyli czerwono brązowy i czerwono czarny są następne dwa niebiesko czarny i biało żółty. Biało żółty idzie do ecu w czarnej wtyczce no i niebiesko czarny do plusa? Bo w czarnej wtyczce drugi przewód to czerwono czarny ktory rowniez idzie do plusa? Moze ktos wspomódz schematem? :D silnik 1.8t ARZ

Kącik posiadaczy MK4

: czw wrz 14, 2017 21:17
autor: Qto
arekgroszek, czarno/niebieski !!! - niebiesko/czarny to wbrew pozorom kabel innego koloru
...do bezpiecznika nr 5

Garrison, 2. - zależy jak ładnie/dobrze chcesz to zrobić. Progi i słupki - wiadomo. Pod deską rozbierasz tyle ile uważasz za stosowne...podłogi wyciągać nie trzeba...no chyba że chcesz zrobić ładnie, to wtedy tak. Ja np wszystkie wiązki kładę jak w oryginale...roboty bardzo dużo sobie dokładam, ale robię dla siebie i satysfakcję z tego też sobie zostawiam.

Kącik posiadaczy MK4

: czw wrz 14, 2017 22:17
autor: arekgroszek
Qto,
Ogarnięte wszystko śmiga :D

Kącik posiadaczy MK4

: pt wrz 15, 2017 21:00
autor: Qto
Qto pisze:Swapował ktoś heble mark 20 -> mark 60?
nie gadajcie, że ja będę pierwszy...
Dziś pierwsze przymiarki...pompa ABS nie pasuje na uchwyty w podłużnicy - pierwsza niespodzianka :grrr: Spróbuję to ogarnąć ale gdyby ktoś mógł...ktoś kto ma TDI z nowszym układem ABS (mark 60 - zdaje się od 2001 szły...można poznać po przewodach hamulcowych - cztery wchodzą z góry, dwa z boku...w starszym systemie wszystkie z boku)...sprawdzić odległość pompy ABS od serwa (nie potrzebuję wymiaru ale tak pi razy drzwi np palec wchodzi :los2: ...albo fotka) i podobnie odległość serwa/pompy hamulcowej do pierwszej przeszkody której nie można ruszyć - nie wiem co to będzie. Jakby komuś chciało się cyknąć takie fotki :prayer:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt wrz 15, 2017 21:05
autor: Garrison
Qto pisze:Garrison, 2. - zależy jak ładnie/dobrze chcesz to zrobić. Progi i słupki - wiadomo. Pod deską rozbierasz tyle ile uważasz za stosowne...podłogi wyciągać nie trzeba...no chyba że chcesz zrobić ładnie, to wtedy tak. Ja np wszystkie wiązki kładę jak w oryginale...roboty bardzo dużo sobie dokładam, ale robię dla siebie i satysfakcję z tego też sobie zostawiam.
Dziękować. Przemyślę jeszcze puszczenie tunelem środkowym.

Kolejna fala zagadnień:

1. Wracając z pracy, stojąc w korku, dopadła mnie kontrolka akumulatora, która zaczęła migać wraz z towarzyszącym temu piskowi i komunikatem na FIS "Alternator workshop". Podłączyłem VAGa jak najszybciej mogłem i nie znalazłem błędów. Zostawiłem więc auto tam, gdzie akurat mogłem (nie chciałem ryzykować zgaśnięcia w korku, szczególnie że to automat) i wróciłem do domu. Przed chwilą byłem z tatą po samochód by go odstawić pod serwis (joo, z przypuszczeniem padniętego alternatora wybrać się na przejażdżkę nocą, wymuszając włączenie świateł :helm:) i tak - kontrolki brak przez ~3km, czyli całą drogę. Dodatkowo po zaparkowaniu, na odpalonym silniku, z włączonymi światłami, zmierzone napięcie - wzorowe 14.88V. Nie mniej jednak auto jutro daję do przejrzenia, tylko jak rozmawiać z fachowcami? Możliwe, że się szczotki kończą?

2. We wtyczce grzanej szyby są śmieszne, podwójne "krokodylki" jako złączki. Czy można zamiast tego zastosować konektor typu "wsuwka", oczywiście żeńską? Obrazując - przejście z tego na to. Ewentualnie jak ktoś może podać, to jakie mają wymiary te konektory? Rozejrzałbym się po sklepach.

Kącik posiadaczy MK4

: pt wrz 15, 2017 21:26
autor: Craash
Garrison, do montażu wiązki podgrzewania foteli najlepiej zdjąć wykładzinę. Dokładałeś elektrykę szyb, więc dwóch lewych rąk nie masz, a rozebranie do gołej blachy to kwestia 40-50 minut pracy jak ktoś ma wprawę. Tunelem nie prowadź. Można tak, ale lepiej zrobić po oryginale skoro nie jest to nic trudnego.