Strona 815 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 21, 2017 16:28
autor: Craash
W eepromie licznika nie jest raczej zapisany. Zmieniałem u siebie radio na MCD i też po odłączeniu akumulatora nie muszę wpisywać kodu. Jedynie za pierwszym razem musiałem wpisać kod.

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 21, 2017 18:48
autor: mass143
Uuu uruchomiłem needle sweep na liczniku 826cx;p szkoda, że już nie mam swojej bory bo zawsze to chciałem mieć :kac:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 21, 2017 21:27
autor: Peran
Z licznikiem 1J0 920 846 C  VDO V13 ktoś probował ?? Bo kusza te wskazówki :lol:

Kącik posiadaczy MK4

: wt sie 22, 2017 00:09
autor: hayperekpo
cinek2004 pisze:Ciekawe co zrobią jak uwalą licznik i unieruchomią samochód.
O tym nikt nie myśli... Liczy się trendi mod. A już piszą ludzie do mnie na FB "Ratuj Pan bo chciałem se wgrać wskazówki,a teraz licznik nie działa" :rotfl:

Peran, próbował... Potem lutował :pub:

Kącik posiadaczy MK4

: wt sie 22, 2017 10:03
autor: kewinpol
Ponawiam pytanie: jakie świece będą lepsze do silnika 2.0 i gaz: denso K20TT czy beru UPT2?

Kącik posiadaczy MK4

: wt sie 22, 2017 11:38
autor: Qto
Na prawdę nikt nie wie jak zdobyć kod do radia które wyjechało razem z autem z fabryki?

kewinpol, wybierz sobie producenta i później świecę wg jego katalogu.

hayperekpo, widzę że parę liczników już próbowałeś...udalo się wywnioskować który licznik może umrzeć a który nie? Za tydzien bede w PL to spróbuję na moim...chyba 1J5 920 946c z auta rocznik modelowy 2005. Zobaczę jaki Soft i ...

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt sie 22, 2017 14:11
autor: Garrison
hayperekpo pisze:
cinek2004 pisze:http://www.users.on.net/~graeme86/sweep ... ep501.html
Już są po forach i fejsbukach pojawili Janusze byznesu i oferują wgranie za skromne 200zł :rotfl:
A kolega za ile by wgrywał forumowiczom? :D Niby machające wskazówki to zwykły bajer do niczego niepotrzebny, ale efekt "wow" jakiś wywołuje.

Kącik posiadaczy MK4

: wt sie 22, 2017 18:12
autor: kewinpol
@ Qto
Wybrałem właśnie świece tych dwóch producentów, które pasują do mojego samochodu, ale nie wiem, które są lepsze z tych dwóch.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt sie 22, 2017 19:38
autor: Garrison
kewinpol pisze:@ Qto
Wybrałem właśnie świece tych dwóch producentów, które pasują do mojego samochodu, ale nie wiem, które są lepsze z tych dwóch.
Kolega do Forestera 2.0S powkładał elementy Denso (sondę i świece) i jak ręką odjął przestało szarpać autem. Subaru to wybredne auta, więc stawia to Denso w dobrym świetle.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr sie 23, 2017 12:13
autor: kewinpol
Garrison pisze:
kewinpol pisze:@ Qto
Wybrałem właśnie świece tych dwóch producentów, które pasują do mojego samochodu, ale nie wiem, które są lepsze z tych dwóch.
Kolega do Forestera 2.0S powkładał elementy Denso (sondę i świece) i jak ręką odjął przestało szarpać autem. Subaru to wybredne auta, więc stawia to Denso w dobrym świetle.
Dzięki za opinie.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr sie 23, 2017 23:10
autor: flatron1984
Łożysko w tylnym kole wymienia się razem z piastą?

Re: Kącik posiadaczy MK4t

: śr sie 23, 2017 23:54
autor: dany_47
flatron1984 pisze:Łożysko w tylnym kole wymienia się razem z piastą?
W Mondeo tak, w golfie nie :)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw sie 24, 2017 01:24
autor: cinek2004
hayperekpo pisze:
cinek2004 pisze:Ciekawe co zrobią jak uwalą licznik i unieruchomią samochód.
O tym nikt nie myśli... Liczy się trendi mod. A już piszą ludzie do mnie na FB "Ratuj Pan bo chciałem se wgrać wskazówki,a teraz licznik nie działa" :rotfl:

Peran, próbował... Potem lutował :pub:
Mi się jeszcze nie trafił żaden uwalony, ale programator czeka w pogotowiu :lol:

Re: Kącik posiadaczy MK4t

: czw sie 24, 2017 07:31
autor: sebekgolf
dany_47 pisze:
flatron1984 pisze:Łożysko w tylnym kole wymienia się razem z piastą?
W Mondeo tak, w golfie nie :)
Pytanie na ile chcesz się bawić z przekładaniem. Piasta z łożyskiem + nowa nakrętka i kapsel to wydatek jakieś 180zł :-)

lwlw pisze:Mobilki, taką mam dziwną sytuację.... Kiedyś było tak, że jak zapaliła mi się rezerwa to poza miastem można było te 100 km zrobić i pokazywany dystans do przejechania się z tym pokrywał. Co najmniej od kilku tankowań mam tak, że do przejechania jest teoretycznie 120 km i zapala się rezerwa. I tu zaczyna się problem, bo kilometry do przejechania zaczynają lecieć na łeb na szyję - np. ostatnio przejechałem na rezerwie 40 km, a dystans do przejechania w tym czasie zmniejszył się ze 120 km do... 20 km. Przy spokojnej jeździe, żadnego wariowania. Przez to już dwa razy pokazało mi się zero do przejechania. Rezerwa za późno się zapala czy co? Do rezerwy jest wszystko OK, te kilometry do przejechania lecą normalnie.
Wiem, że to jest tylko orientacyjnie i nie ma co na tym polegać, ale kiedyś naprawdę mogłem, zastanawia mnie co się zmieniło.
Jedyne co mi przychodzi do głowy, to albo przywieszający się pływak i za późno rezerwę pokazuje, albo zmieniły się dawki paliwa. Swoją drogą u mnie też na rezerwie momentalnie opada wskazówka :grin: