Strona 811 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz sie 13, 2017 14:12
autor: Garrison
Garrison pisze:Czy dolne węże chłodnicy mają jakiś kontakt z zasilaniem dmuchawy? Bo rozszczelnił mi się króciec i chłodnica, a przy okazji zauważyłem, że nawiewy przestały dmuchać na jakimkolwiek biegu... Bezpiecznik 25 wyglądał ok.
Problem rozwiązany, zobaczymy na jak długo. Pomogło solidne pieprznięcie ręką od spodu w schowek :rotfl:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz sie 13, 2017 16:16
autor: lwlw
mass143 pisze:a czemu? przecież do wyjęcia amortyzatora nie ruszam ani końcówki drążka ani sworznia.
No nie wiem czy amor wyjdzie bez odkręcenia sworznia, zwłaszcza z prawej, gdzie zwrotnica niedużo chce iść w dół, bo półoś przeszkadza. A półoś ciężko wyjąć bez odkręcenia sworznia.

Kącik posiadaczy MK4

: ndz sie 13, 2017 16:41
autor: Craash
Tak jak mówi lwlw. Mi nie chciałoby się szarpać i kombinować. Wolałbym wszystko odkręcić, a potem pojechać na zbieżność. To nie jest majątek.

Kącik posiadaczy MK4

: ndz sie 13, 2017 16:56
autor: mass143
Wymieniałem wczoraj komplet przód i tył i wszystko bez problemu bez rozkręcania sworzni i końcówek. Z prawej wystarczyło poluzować przegub zewnętrzny chociaż i bez tego by się obyło :d Według mnie bez sensu tworzyć niepotrzebne koszty :)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz sie 13, 2017 19:52
autor: filip2
Dokładnie jak pisze @mass143, przecież nie trzeba nic więcej. Amor z góry, śrubę w zwrotnicy i jeszcze łącznik stabi. Wszystko wychodzi i wchodzi bez żadnych kombinacji :-)

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 14, 2017 00:19
autor: lwlw
No mi nie chciało wyjść, bo za mały ruch zwrotnicy w dół, już wolałem odkręcić. Oczywiście staba odkręciłem.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 14, 2017 20:39
autor: ttosiekk
Koledzy jak wyjąć cały panel z pokrętłami od dmuchawy żeby niczego nie uszkodzić? Jak jest mocowany?

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 14, 2017 22:17
autor: dany_47
jaki koszt rereneracji alternatora w okolicach WAW?
ładowanie 13.2V :banghead:

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 14, 2017 22:26
autor: G0 Karcio
dany_47, napięcie mierzone na alternatorze czy akumulatorze? Zmierzyć na alternatorze.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 14, 2017 22:31
autor: dany_47
G0 Karcio pisze:dany_47, napięcie mierzone na alternatorze czy akumulatorze? Zmierzyć na alternatorze.
mam podłączony turbo timer który podczas normalnej jazdy pełni funkcję voltomierza więc raczej aku.
sprawdzę jutro na altku jakie napięcie wychodzi.
mam nadzieję że zobaczę tam stabilne 14V

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 14, 2017 22:34
autor: G0 Karcio
Jeśli na altku bedzie ok.14.5V a na aku tak jak piszesz poniżej 14V to do sprawdzenia połączenia pomiędzy aku a altkiem. Jeśli na altku będzie również poniżej 14V to zapewne regulator napięcia może być uszkodzony.

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 14, 2017 22:41
autor: joseph82
jeszcze można sprawdzić VCDSes jakie napięcie z czytuje komp

Kącik posiadaczy MK4

: pn sie 14, 2017 22:46
autor: lwlw
Tym co jest na kablach gdzieś tam to bym się nie sugerował za bardzo - tak samo jak w gnieździe zapalniczki zawsze będzie mniej niż na AKU.

Kącik posiadaczy MK4

: wt sie 15, 2017 00:28
autor: dany_47
zobaczę jaką mam rozbieżność między tym co pokazuje turbo timer, klemami na aku a altkiem.
timer jest wpięty pod stacyjkę. aku sprawne, trzyma dobrze, altek do tej pory nie szwankował.
nie mam żadnych problemów z autem ale ostatnio jakoś mi sie rzuciło w oczy ze timer pokazuje 13,2V gdy auto odpalone.
Wcześniej pokazywał 14V +/-0,2V