Strona 716 z 1008

Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 12, 2016 21:13
autor: peppa_814
Właśnie widzę. :jaja:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 12, 2016 21:21
autor: Adik 4
peppa_814 pisze:Właśnie widzę. :jaja:
No co ?
Cisza i tyle :hmm:

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 13, 2016 00:42
autor: Garrison
To pośpiewajmy! :)

Jaki tu spokój! Na na na!

Btw. zdarza Wam się śpiewać w aucie?

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 13, 2016 01:14
autor: joseph82
nie, ale zdarza się pograć na nerwach lub zębach :satan:

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 13, 2016 09:52
autor: dany_47
to jak z motocyklami chyba :D
wszyscy przez zimę dłubią żeby w sezonie letnim się lansować :D
stąd ta cisza na forum :helm:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 13, 2016 12:03
autor: btard
dany_47 pisze:żeby w sezonie letnim się lansować :D
Kącik posiadaczy MK4
Wybierz jedno :bajer:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 13, 2016 13:29
autor: Chrzanek`
btard pisze:
dany_47 pisze:żeby w sezonie letnim się lansować :D
Kącik posiadaczy MK4
Wybierz jedno :bajer:

:rotfl: :rotfl:

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 13, 2016 16:34
autor: checin
Może ktoś podesłać prawidłowy schemat podłączenia wezykow podciśnienia w MK IV 1.9 ALH, bo jak szukam to co strona inne rozwiązania :panna:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 13, 2016 18:00
autor: sebekgolf
dany_47 pisze:to jak z motocyklami chyba :D
wszyscy przez zimę dłubią żeby w sezonie letnim się lansować :D
stąd ta cisza na forum :helm:
E tam, mój dziennie kilometry robi. Na samą jazdę do roboty + od czasu do czasu na lotnisko to tak średnio około 800 tygodniowo wpada. A jako że pali tyle co nic, to tankuję co około 1200 km w zależności jaki mam humor i na ile chce mi się podnieść komuś ciśnienie na autostradzie :grin:

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 13, 2016 18:54
autor: sebekgolf
Panowie, były jakieś różnice na szynie zasilającej pompki pomiędzy np. ATD a AWX ? Albo na kole impulsyjnym na wałku rozrządu ?

Problem taki: Silnik ATD padł, wsadzono AWX ale na osprzęcie z ATD ( pompki z ATD). Auto nie chce chodzić. Wsadzono kompa z AWX z podegraną mapą ATD + immo i auto pali :shock:

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 13, 2016 21:11
autor: Qto
sebekgolf...pompki mają zasilanie z tych samych pinów w obydwóch sterownikach.
Ja z miesiąc temu robiłem A3 8P z BKC pod maską...silnik umarł i wpadł AJM - niestety do dziś silnik nie gada bo nie ma czasu na walkę właśnie z impulsami z G40 :panna:
Po odłączeniu G28 silnik ma większą chęć odpalić niż z podłączonym czujnikiem. Problem jest taki...że rozbieżność pomiędzy G28 i G40 odcina pompki :grrr: Trzeba posiedzieć nad tym G40 ale nie ma kiedy...czekam na jakieś inne A3 8P żeby móc coś porównać

Jeśli pompki nie podają paliwa, to pewnie problem leży w tym nieszczęsnym G40 - jak u mnie

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 13, 2016 22:03
autor: sebekgolf
No właśnie jak piszę, silnik był ATD. Wleciał słupek AWX z czujnikiem na wale i wałku z AWX, przy czym pompki, turbo, doloty, wydechy itd z ATD ( czyli podmieniony został słupek wraz z czujnikami wałka i walu) no i nie chciał zagadać. Po podpięciu kompa z AWX i podegraniu map i immo gada aż miło. Pinologia ta sama. Kurde może się różnią te czujniki między wersjami ... Nie było czasu sprawdzać i bawić się w kombinowanie. No nic będzie kiedy trochę czasu to się temu przyglądnę.

Zastanawiam się czy podziałka na wałku jest identyczna w AWX z tą z ATD, bo koło foniczne na wale jest to samo ( sprawdzone organoleptycznie). Może jest jakieś przesunięcie pomiędzy wersjami na wałku rozrządu, cholera wie.

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 13, 2016 22:20
autor: Qto
sebekgolf pisze:Zastanawiam się czy podziałka na wałku jest identyczna w AWX z tą z ATD
w moim przypadku jest inna

G28 też musiałem zmienić

...tyle że u mnie wywala błąd G40...i na 100% jest problem z kółkiem impulsowym - przełożone ze starego silnika ale i tak nie ryra, teraz trzeba pokombinować z jego pozycja :panna:

Kącik posiadaczy MK4

: śr gru 14, 2016 18:34
autor: sebekgolf
w sensie w innym miejscu jest czujnik, czy w innej odległości od koła impulsowego?