Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Kondzio
Forum Master
Forum Master
Posty: 1543
Rejestracja: sob maja 15, 2010 21:54
Lokalizacja: Góra

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Kondzio » śr sty 27, 2016 18:11

Potrzebuję jakieś zdjęcia gdzie jest 11j na tyle i najlepiej z informacją jakie końcowe ET wyszło i ile stopni negatywu :chytry:

Ewentualnie z jakim ET wejdzie 11j na tył i 9,5j na przód biorąc pod uwagę z przodu lekki negatyw i z tyłu większy?


mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;

boris_kafarrow
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: boris_kafarrow » śr sty 27, 2016 18:26

11j ET 28 opona 235/40/17 - tył
9.5J ET 18 215/40/17 - przód

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr sty 27, 2016 19:06

MnichPro pisze:sebekgolf,
A jak kupie ori scyzoryk USA tylko z innym modułem komfortu? To co zrobic

Chcesz dorobić drugi kluczyk, żeby mieć funkcję panic + 3 przyciski. Robisz jak pisałem, kupujesz zwykły klucz 2 przyciskowy choćby, dolutowujesz pozostałe 2 przyciski + jeden rezystorek i tyle. Resztę to normalnie dopisujesz ten kluczyk ( a raczej centralny) co modułu komfortu. Tyle.

Jak już koniecznie chcesz gotowy 4 przyciski, to szukaj takiego, kup a potem go zaadaptuj do modułu komfortu.

Ważna dla Ciebie jest tylko częstotliwość pracy tego centralnego z kluczyka. Sprawdź sobie to i takiego kluczyka szukaj.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

MnichPro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn kwie 14, 2014 15:08

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: MnichPro » śr sty 27, 2016 19:37

sebekgolf,
A podrzucilbys jakiegos linka, jak go zaadoptować do modułu komfortu?



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr sty 27, 2016 19:59

MnichPro pisze:sebekgolf,
A podrzucilbys jakiegos linka, jak go zaadoptować do modułu komfortu?
W Polo z tego okresu zrobiłem tak (tekst zapożyczony z forum Polo, nie chce mi się przypomnać całej sekwencji) :

– włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk;
– włączyć zapłon;
– zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku;
– po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku;
– czynność dopasowywania jest zakończona i zostaje potwierdzona sygnałem dźwiękowym samochodu (nie zawsze)

Zadziałało chyba za 3 albo 4 razem, sygnału dźwiękowego nie było .

Jak nie to zawsze możesz zrobić to vagcomem. Poszperaj na forum, na pewno gdzieś już będzie temat o douczaniu pilota do modułu. ewentualnie szukaj na forach innych aut z tego okresu ( leon, octavia itd) bo to w zasadzie to samo.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

MnichPro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn kwie 14, 2014 15:08

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: MnichPro » śr sty 27, 2016 20:06

sebekgolf,
Dzięki wielkie :okej:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr sty 27, 2016 22:00

jeśli dobrze kojarzę to scyzoryk USA nie gada z europejskim komfortem - więc odwrotnie pewnie też nie zadziała.

Mam scyzoryk jak na foto, z komfortem AH nie zagadał...jak będę w kraju to spróbuję na 1C bo będę akurat zmieniał elektrykę u siebie...ale jak dobrze pamiętam to w USA są zupełnie inne częstotliwości i na zmienionym module u mnie też nie zagada.
Także jeśli dobrze rozumiem problem opisany wyżej...to nie będzie tak hop. Szukanie ori scyzoryka USA albo zmiana komfortu na europejczyka

Obrazek



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr sty 27, 2016 22:49

Dlatego zwróciłem uwagę na częstotliwości, bo w USA to mają porypane pod tym względem, radia FM czy CB działają też tam nieco inaczej działają :grin:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

karacz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt sie 22, 2014 09:44

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: karacz » śr sty 27, 2016 23:23

lepiej te i odmalować http://allegro.pl/felgi-alu-17-cali-5x1 ... 05709.html" onclick="window.open(this.href);return false; czy te i niczym sie nie martwic? http://allegro.pl/oryginalne-felgi-vw-b ... 82954.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » śr sty 27, 2016 23:43

marcinnxtdi pisze:Panowie jak odkręcić 2 śruby od miski olejowej przy skrzyni . Czym to podejść . Oczywiście w 1.9 .
Musisz się zaopatrzyć w imbusy, które na końcu są takie, że można je obracać w śrubie.
Opcja numer 2 jak masz nasadkę 10 to musisz ją na maxa spiłować z jednej i drugiej strony żeby była jak najniższa i wtedy jakiś papier podkładasz i najpierw samą nasadkę dobrze na śrubę nadziewasz a później dopiero przedłużka i odkręcasz.
Pierwsza opcja jest prostsza i jak imbusa nie omkniesz to odkręcisz...



mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » czw sty 28, 2016 07:02

karacz, nowy lakier to jednak nowy :-)



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: MaciekV5 » czw sty 28, 2016 10:33

Potrzebuję porady, wywala mi tuleje wahacza średnio co 4000-5000km w obu wahaczach, wkładane zawsze standardowe Lemfordery.
Kiedyś czytałem, że ktoś z Was kupuje całe wahacze już z tulejami, na allegro jeden taki to ok. 180zł, warto się tak bawić czy spróbować jeszcze pełne Lemfordera od R32?



mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » czw sty 28, 2016 10:39

Jak dla mnie to przyczyna musi być gdzieś indziej, nie w samych tulejach i te z r32 nic nie dadzą.



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: MaciekV5 » czw sty 28, 2016 10:56

Stawiam na zużyty wahacz bo nic innego mi do głowy nie przychodzi, prowadzi się dobrze, geometria/zbieżność ok.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości