Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Antonioo » ndz lut 21, 2016 22:51

Ja rzeźbiłem fotochrom z diodami. Mocowanie z sharana a lustro z touarega, podpiełem tylko diody a ze wstecznym nic nie dłubałem wrazie czego moge guzikiem wyłączyć aby sie nie ściemniało.


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » ndz lut 21, 2016 22:57

Dzizas pisze:
lwlw pisze:Czyli co - idziesz do auta, a tu światła się świecą? :crazy:
W żadnym wypadku, dzieje się tak tylko po przekręceniu kluczyka na zapłon. Dzienne powinny sie zapalać po uruchomieniu silnika, czyli po zwiększeniu napięcia, a czasem włączają się przy napięciu normalnym.
A mierzyłeś napięcie na instalacji ? Może poszedł regulator i właśnie gotujesz akumulator przy napięciu wyższym niż 14,3V ;)


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » ndz lut 21, 2016 23:16

Chyba nie, nie w tym rzecz skoro włącza mu się bez odpalenia silnika, po prostu od razu po stacyjce, ale jeszcze bez ładowania.



Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » pn lut 22, 2016 00:24

BartesWZL pisze:Montujesz fotochrom? Rzeźbiłeś mocowanie czy orginalne z czujnikiem kleiłeś?
U mnie jest inna bajka bo mam lustro od Avensis,a. Skośnooki wymyśliły sobie dwa przeguby 18mm w mocowaniu a VW ma jeden 16. Jeszcze jedno lusterko VW rozbiorę i będzie sukces. :los2: Wrzucę zdjęcie jak coś zmajstruję...
Antonioo pisze:Ja rzeźbiłem fotochrom z diodami. Mocowanie z sharana a lustro z touarega, podpiełem tylko diody a ze wstecznym nic nie dłubałem wrazie czego moge guzikiem wyłączyć aby sie nie ściemniało.
Fajna sprawa z diodami, w szczególności jak nie mam W8. Niestety w tym nie mam takich bajerów. Jest za to wyświetlacz z kamerki cofania, więc muszę poszukać sygnału ze wstecznego, ale myślę też o przełączniku tego sygnału na sztywno w razie potrzeby.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn lut 22, 2016 00:43

lwlw pisze:Chyba nie, nie w tym rzecz skoro włącza mu się bez odpalenia silnika, po prostu od razu po stacyjce, ale jeszcze bez ładowania.
Ja bym zmierzył do pewności . U znajomego szalała elektryka w Vectrze. Nagle padł aku, później zmierzył i się okazało że było 18V na instalacji, do wymiany alternator i aku :grin:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

xADEJx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr maja 20, 2015 21:30

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: xADEJx » pn lut 22, 2016 10:45

Witam was chciał bym się was zapytać czy warto kupić ten Gwint ( takie info otrzymałem od sprzedającego )
Amortyzatory są całe nie wylane kręcą się w palcach Brak kluczy w komplecie jeździły w golfie rok cena za nie 900
odjąć koszty przesyłki jeszcze nie wiadomo czy jest to variant 1 inox bo gość się nie zna i nie wie
Jest to Gwint KW ObrazekObrazek

teraz pytanie ( Warto w nie zainwestować aż czy tylko tyle i o co jeszcze zapytać sprzedającego )



Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2306
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: RA_FEEL_IT! » pn lut 22, 2016 10:58

Panowie czy ma ktoś może cały, sprawny zamek z mechanizmem klapy?
Chciałem odratować zamek ale nic z tego - jest tak zapieczony że ledwo co zapadki wyciągnąłem...



Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » pn lut 22, 2016 13:29

RA_FEEL_IT! pisze:Panowie czy ma ktoś może cały, sprawny zamek z mechanizmem klapy?
Chciałem odratować zamek ale nic z tego - jest tak zapieczony że ledwo co zapadki wyciągnąłem...
Powinno dac sie odratowac, u mnie kluczyk nawet nie wchodzil ale rozebralem moczenie pare dni w wd potem na papierze szlif i hula ;) a tw blaszki musialem kombinerkami wyrywac :D

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1175
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » pn lut 22, 2016 13:40

xADEJx pisze:Witam was chciał bym się was zapytać czy warto kupić ten Gwint ( takie info otrzymałem od sprzedającego )
Amortyzatory są całe nie wylane kręcą się w palcach Brak kluczy w komplecie jeździły w golfie rok cena za nie 900
odjąć koszty przesyłki jeszcze nie wiadomo czy jest to variant 1 inox bo gość się nie zna i nie wie
Jest to Gwint KW ObrazekObrazek

teraz pytanie ( Warto w nie zainwestować aż czy tylko tyle i o co jeszcze zapytać sprzedającego )
To na pewno nie jest Inoxx, spytaj się czy ma wżery do tłuku.
Czy warto brać? To jest loteria- są to używki albo będzie wszystko dobrze i będziesz jeździł zadowolony, albo za chwile pójdą do regeneracji..
Sam kupiłem używkę KW inoxx, jeżdżę chyba 4 rok i jestem zadowolony.
Ja bym wolał poszukać inox'a, zero problemów z zapieczeniem nakrętek, nie zabezpieczam niczym na zimę. Wiosną tylko przetrze szmatką i można kręcić.



Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » pn lut 22, 2016 19:18

900 setek troche za duzo jak za taki stan ;) za inoxa to co innego :)

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

karacz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt sie 22, 2014 09:44

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: karacz » pn lut 22, 2016 19:32

900 setek to faktycznie za duzo :hmm:



Awatar użytkownika
Dzizas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: wt lip 12, 2011 16:50
Lokalizacja: WR

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Dzizas » pn lut 22, 2016 21:25

sebekgolf pisze:A mierzyłeś napięcie na instalacji ? Może poszedł regulator i właśnie gotujesz akumulator przy napięciu wyższym niż 14,3V ;)
Ostatnio jak mierzyłem to napięcie miałem ok, ale warto sprawdzić ponownie, jednakże wydaje mi się to jakąś drobną wadą tego modułu. Pewnie gdybym napisał do sprzedawcy to by mi naprawił lub wymienił to ustrojstwo, ale dla mnie ma to tak małe znaczenie, że zignorowałem sprawę.


Był: Golf 3 1.8 ABS+LPG+Automat - będzie mi go brakowało. :rozpacz:
Było: Volvo V40 1.9DCi
Był: Golf MK IV AHF
Jest: Golf IV ARL+

Obrazek

Awatar użytkownika
Mozgi
KujaVWy
KujaVWy
Posty: 358
Rejestracja: pn lis 15, 2010 15:11
Lokalizacja: Pakość [CIN]

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Mozgi » pn lut 22, 2016 23:39

Panowie pytanie odnośnie odpowietrzania hamulców bo ile ludzi tyle wersji: jedna taka że zacząć od najbliższego koła do najdalszego i tył na włączonym zapłonie, druga taka że tradycyjnie od najdalszego do najbliższego bez zapłonu a trzecia że na odpalonym silniku i od najdalszego do najbliższego. Miał już ktoś doświadczenia która kolejność będzie najskuteczniejsza?


Obrazek

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: KoJ@K » wt lut 23, 2016 00:07

Ja robiłem tradycyjnie - od najdalszego koła, na wyłączonym zapłonie i było git.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości