Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1563
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » śr paź 30, 2019 19:34

Właśnie.. Też mnie to zastanawiało. Jak już wymieniać np ten FIS, to mając 1/2 fis, można aplikować pełen FIS?


______________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu :dol: ;)
Obrazek
Nowe auto. Będą swapy i te sprawy, ale 4x4 już jest! :hmm:
http://bit.ly/sklep-fm_world - mój sklep internetowy

Awatar użytkownika
mat06
-
-
Posty: 552
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » śr paź 30, 2019 19:41

Niestety nie da się tego tak prosto zrobić :D


Obrazek

Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: owies » czw paź 31, 2019 18:27

Mam chyba jeszcze z 5 full fisów, jeden jest na prawdę dobry. Większość jeśli nie wszystkie to B5 FL, ale za to immo3. Leżą już przeszło 5 lat xD ...z czasów jak ludzie jeszcze nie potrafili uruchomić stagingu.


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

liteon0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 00:44

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: liteon0 » czw paź 31, 2019 22:00

Hejka, koledzy potrzebuję Waszej pomocy. Dzisiaj zauważyłem wyciek "ropy" z pompy. Nie jest to duży wyciek, ale zaczyna się powoli przesączać. Wyciek najprawdopodobniej jest spod tej dużej śruby (zaznaczone na foto, zdjęcie zapożyczone). Co tam jest? Jakaś uszczelka/oring? Czy to jakaś poważniejsza sprawa?

Obrazek


ALH + 205 + chip

lg1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: czw kwie 05, 2012 20:16

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lg1984 » czw paź 31, 2019 23:14

Tam jest oring, ale nie wiem jakich wymiarów/jaki nr. Wyjmij i dobierzesz w sklepie, tylko może być problem z wykręceniem bo ta śruba jest trójkątna



Awatar użytkownika
TerrySound
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 964
Rejestracja: pn lut 27, 2012 22:19
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: Mk4
Silnik: 3.2

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: TerrySound » sob lis 02, 2019 11:38

Kilka lat temu wymieniałem w golfie 4 3d moduł komfortu z 1-wtyczkowego 1J0 na 2-wtyczkowy 1C0 a licznik 1/2 fis immo3 i wszystko działało poprawnie.
Niedawno wymieniłem licznik na full fis immo3 i po tym zabiegu błędnie pokazuje otwarcie drzwi.
Mianowicie po otwarciu lewych drzwi na fisie pokazuje otwarcie prawych drzwi i na odwrót po otwarciu prawych drzwi pokazuje na fisie lewe drzwi.

Wie ktoś może na jakie kodowanie zmienić w module komfortu zeby pokazywało prawidłowo otwarcie drzwi?

Czy moze wystarczy w kodowaniu dodać
+128 - pojazd z kierownicą po lewej stronie?


Mein Golf MK4 R32
Obrazek

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1893
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » sob lis 02, 2019 12:01

Może to ci nieco podpowie. Auta w wersji na UK mają pokrosowane kable względem tych na rynek kontynentalny. Pytanie jakie masz kodowanie w module. Najprawdopodobniej moduł będziesz miał z kodowaniem na UK. Spróbuj zmienić tak jak piszesz i najprawdopodobniej problem zniknie.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19185
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » sob lis 02, 2019 17:10

Moduł z angola i moim zdaniem nie obejdzie się bez edycji eepromu. Gdzie znalazłeś takie kodowanie?

Kabelkami nic się nie zrobi w tym przypadku bo informacje ida po CAN...mało tego drzwi przednie nie są rozróżniane przez sterownik jako prawe i lewe...A jako kierowcy i pasażera.


Sprzedam:
Cały osprzęt 1.4 APE, skrzynia DUW, sprzęgło ok 20kkm
LB5N mk4 3D: maska, drzwi lewe/prawe
LA7W BORA: wszystkie furtki, klapa bagażnika
Pełny FIS 3B0920849 w obudowie z mk4 ze wsadem pod 1.4
Elementy karoserii odbiór osobisty - północ wlkp

Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: owies » sob lis 02, 2019 22:38

A jaki masz wsad i kodowanie w obecnym liczniku?


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1893
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn lis 04, 2019 11:31

Ahhh kurde zapomniałem że mówimy o mikrostykach. Na pewno są krosowane z Airbagów jak i z climatronica. Mój błąd. Sorki za zamieszanie...

Co do mikrostyków, spróbowałbym ze zmianą kodowania bo to nic nie kosztuje. Pytanie czy sterowniki drzwi UK i nasze różnią się wsadami ( bo na pewno same sterowniki nie są zamienne bo te po stronie kierowcy są bardziej rozbudowane czy to wersja na UK czy na nasz rynek względem drzwi pasażera).

W sumie zastanawia mnie jak się przedstawiają sterowniki drzwi w sieci ( czy ramka drzwi kierowcy na rynek UK i nasz jest taka sama).


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19185
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn lis 04, 2019 20:22

podnośniki szyb mają taki sam kształt ale nitonakrętki wstawione w innych miejscach - różnice w przykręcaniu tapicerek kierowcy i pasażera w przypadku elektrycznych szyb (z korbkami są identyczne). Miejsca na nitonakrętki są zaznaczone także angielskie podnośniki można łatwo przerobić - sam mam u siebie angliki obecnie. Sterowniki też można przerobić (była nawet gdzieś fotoporada grega)...jednak w przypadku zwykłych silniczków mija się to z celem (chyba że mamy akurat leżeć angliki)...natomiast pod składane lustra można dłubać aczkolwiek ja nie miałem problemu ze znalezieniem takich silniczków zarówno 1J jak 1C.


Sprzedam:
Cały osprzęt 1.4 APE, skrzynia DUW, sprzęgło ok 20kkm
LB5N mk4 3D: maska, drzwi lewe/prawe
LA7W BORA: wszystkie furtki, klapa bagażnika
Pełny FIS 3B0920849 w obudowie z mk4 ze wsadem pod 1.4
Elementy karoserii odbiór osobisty - północ wlkp

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1893
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn lis 04, 2019 21:45

To że mają ten sam kształt to ja wiem, mój gofer był anglikiem, sam nim na kołach w 2011 przyjechałem ze Złombola jako drugim samochodem ( pojechaliśmy 1 a wróciliśmy na 2 auta). Z tego co pamiętam to od tak modułów w drzwiach przednich nie dało się zamienić stronami. Były jeszcze jaja ze sterowaniem lustrami i coś jeszcze ale już nie pamiętam co. Sporo nad tym przysiedziałem ale finalnie wszystko działa jak powinno.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1451
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Octavia 1Z3
Silnik: BXE

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » ndz lis 10, 2019 21:50

Majstry, potrzebuję ogarnąć pewien temat. Rozchodzi się o Golfa 4 ASZ, w którym został wymieniony licznik VDO immo3 na drugi VDO immo3 z przepisaniem vin, kodu, pinu i numeru immobilizera w eepromie. Wszystko pięknie grało, aż dziś auto zdechło na trasie - przy próbie odpalenia kontrolka immo i duszenie silnika chwilę po odpaleniu. Włożony stary licznik - nie gada. Włożony nowy i komunikat immo już nie wyskakuje, a silnik kręci i nie łapie. Drogą dedukcji doszliśmy do wniosku, że pompa paliwa w baku siadła (nie wydaje dźwięków, na krótko nie chodzi, przy włączeniu jej VCDSem słychać było tylko przekaźnik, w przewodach susza). Czy pompy w Golfach były tak połączone z immo, że ich usterka mogła się objawić komunikatem ww. immo na zegarach? Próbuję znaleźć powiązanie.



Awatar użytkownika
oxine
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lis 26, 2008 17:43
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: asz+

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: oxine » ndz lis 10, 2019 22:50

Garrison też jestem Ciekawy- :-(



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości