Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Koniu15
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob kwie 07, 2018 08:15
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Koniu15 » ndz cze 03, 2018 08:48

Witam mam pytanie odnośnie wentylatora silnika w moim mk4 1.6 SR po wylaczeniu silika wentylaror przestał pracować czy to normalny objaw ?. Gdy chwilę później zaliczyłem stacyjke licznik pokazywał temperaturę 120*C a gdy uruchomiłem silnik to odrazu wyskoczyło 90*C tak ma być czy wentylator powinien tak długo pracować aż schłodzi ?.



Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Barton_ » ndz cze 03, 2018 16:13

Jakieś błędy?


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

Koniu15
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob kwie 07, 2018 08:15
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Koniu15 » pn cze 04, 2018 10:50

W silniku błędów brak



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10505
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: doggie » pn cze 04, 2018 12:41

Barton_ pisze:
czw maja 31, 2018 19:09
Specol C3.
C3 low saps, czyli ekologiczne goowno, nie stosujcie takich olejów gdy nikt tego na was nie wymusza a zwłaszcza do aut bez DPF, olej z obniżoną zawartością popiołów, siarki itp... czyli tzw low saps nigdy nie będzie miał lepszych parametrów smarnych i ochrony silnika od olejów klasycznych a nawet mid saps. Chodzi tylko o ochronę DPF w połączeniu z wymogami ekologicznymi a wszyscy wiemy że to co eco jest do doopy, taka jest niestety prawda



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pn cze 04, 2018 19:20

doggie pisze:
pn cze 04, 2018 12:41
Barton_ pisze:
czw maja 31, 2018 19:09
Specol C3.
C3 low saps, czyli ekologiczne goowno, nie stosujcie takich olejów gdy nikt tego na was nie wymusza a zwłaszcza do aut bez DPF, olej z obniżoną zawartością popiołów, siarki itp... czyli tzw low saps nigdy nie będzie miał lepszych parametrów smarnych i ochrony silnika od olejów klasycznych a nawet mid saps. Chodzi tylko o ochronę DPF w połączeniu z wymogami ekologicznymi a wszyscy wiemy że to co eco jest do doopy, taka jest niestety prawda
:helm:


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Barton_ » pn cze 04, 2018 20:35

@dany_47 jakiej oliwy używasz?
Pytam po raz drugi.


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pn cze 04, 2018 22:06

CFS 10W50 NT+ Wymiana 2 razy w roku lub co 5k km.

Obrazek


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

kris0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw paź 18, 2012 16:51

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kris0 » wt cze 05, 2018 10:31

Panowie pytanie z innej beczki, chodzi o stabilizator z S3. Czy jest szansa podpięcia go łącznikami do wahacza tak jak to jest seryjnie? Nie mam ucha na amorze w gwincie. Wiem, że jest opcja jeszcze kupienia sportowego stabilizatora, ale takie rzeczy to 1500+ a używki jeszcze nie widziałem, więc trochę szkoda.



Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Barton_ » wt cze 05, 2018 11:08

dany_47 pisze:
pn cze 04, 2018 22:06
CFS 10W50 NT+ Wymiana 2 razy w roku lub co 5k km.
Zerknij na ten olej. Linkuję od razu do karty produktu.
http://www.specol.com.pl/wp-content/upl ... 2017-1.pdf

Nie twierdzę, że to idealna oliwa dla Ciebie. Należysz do ułamka promila użytkowników samochodów tak mocno zmodyfikowanych


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

Awatar użytkownika
Stanley777
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 952
Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
Lokalizacja: Brzesko

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Stanley777 » wt cze 05, 2018 17:29

kris0 pisze:
wt cze 05, 2018 10:31
Panowie pytanie z innej beczki, chodzi o stabilizator z S3. Czy jest szansa podpięcia go łącznikami do wahacza tak jak to jest seryjnie? Nie mam ucha na amorze w gwincie. Wiem, że jest opcja jeszcze kupienia sportowego stabilizatora, ale takie rzeczy to 1500+ a używki jeszcze nie widziałem, więc trochę szkoda.
Tak jest taka opcjaa, musisz kupić odpowiednie metalowe łączniki i delikatnie je dogiąć :)

PS: Zdjęcie z neta mniej więcej dla wyjaśnienia o co chodzi Obrazek

Pozdro :pub:


Mój Były Golfik :kwiatek:

ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1


Obrazek Obrazek

Także Teeegooo... ;]]] :hmm: :food: :satan: :ass:

https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg

kris0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw paź 18, 2012 16:51

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kris0 » wt cze 05, 2018 18:13

Stanley777 pisze:
wt cze 05, 2018 17:29
Tak jest taka opcjaa, musisz kupić odpowiednie metalowe łączniki i delikatnie je dogiąć :)

PS: Zdjęcie z neta mniej więcej dla wyjaśnienia o co chodzi Obrazek

Pozdro :pub:
Dziękuję dobry człowieku! To teraz jeszcze kwestia jakie konkretnie łączniki miałyby to być, czy może podejdą tutaj seryjne od standardowego staba? Ktoś tutaj ma może takie rozwiązanie u siebie?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt cze 05, 2018 19:15

standardowe łączniki też da się przykręcić...będą naciągnięte i nagięte ale da się



kris0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw paź 18, 2012 16:51

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kris0 » wt cze 05, 2018 20:23

Qto pisze:
wt cze 05, 2018 19:15
standardowe łączniki też da się przykręcić...będą naciągnięte i nagięte ale da się
Dzięki za info!

Panowie jeszcze odnośnie olejów, miał ktoś styczność z produktami Archoil? Chodzi o płukanki, na forach zachwalają to pod niebiosa. Mają płukanki szybkie (przed wymianą wlewamy, silnik chodzi 1h - 2h) i płukanki, które dolewamy kilka tysięcy km przed wymianą, mają dodatkowo czyścić i chronić silnik podobno daje bardzo dobre efekty. Ktoś miał z tym styczność?



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » śr cze 06, 2018 00:12

Hej, pojawił mi się błąd: 16518, co oznacza problem z sondą lambda. Ten błąd sygnalizuje tą sondę, która znajduje się pod podwoziem po stronie pasażera, czy jest to ta druga sonda, która jest pod maską? Bo spryskałem kostkę środkiem, który pomaga w czyszczeniu styków i nic nie pomogło. Przewody pod podwoziem też wyglądają na dobre. Gdzie jeszcze szukać problemu? Jest jeszcze jakaś kostka tej sondy lambda pod maską?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości