Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
Witam, nie wiem czy dzisiejsza sytuacja ma związek z śladami oleju na uszczelce pod kolektorem dolotowym, które zauważyłem. Dzisiaj zrobiło się zimniej i ślisko, więc pojechałem sobie trochę poślizgać golfem i po pewnej chwili wyświetlił mi się komunikat: STOP öldruck motor aus i zapaliła się kontrolka oleju, jednak silnik dalej pracował. Wyłączyłem auto i ponownie je odpaliłem i nie było już komunikatu i kontrolki. Wyczytałem, że problemem jest małe ciśnienie oleju. Gdzie szukać problemu?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
inwencja twórcza w narodzie ginie...kewinpol pisze:A da się ten dystans-łącznik oryginalny czymś inny zastąpić? Jeśli nie to gdzie kupię ten łącznik bo na intrenecie biedy z tym.
Nie wiem, podłóż nakrętkę a z obciętej długiej śruby zrób szpilkę albo idź do tokarza niech dotoczy tulejkę za 5zł czy coś w tym stylu, opcji jest masa, ogranicza cię tylko twój umysł. Jak ja bym miał takie problemy z moim już ponad 30 letnim gruzem podczas wyjazdów na drugi koniec europy, to bym go chyba za każdym wyjazdem musiał złomować, a ludzie jeżdżą takimi śmietnikami do Afryki i wracają na kołach, wy macie problem z zamontowaniem podłokietnika bo brakuje ... kawałka tulejki czy tam łącznika
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Problem ograniczający pomysłowość, to brak styczności z narzędziami przez większość życia
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Akurat jest to moje pierwsze auto, a wcześniej nie musiałem kombinować z takimi rzeczami, bo porostu było mi to niepotrzebne.Garrison pisze:Problem ograniczający pomysłowość, to brak styczności z narzędziami przez większość życia
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Re: Kącik posiadaczy MK4
Też się już zastanawiałem, czy to nie wina zbyt małej ilości oleju. Akurat poziom oleju sprawdzałem dzień przed tym zdarzeniem i bagnet był suchy, ale samochód stał na średnio równym podłożu, więc miałem dzisiaj sprawdzać jeszcze raz poziom. A tu wczoraj taka sytuacja z tym komunikatem. Jest to możliwe, że ubyło tyle oleju, że bagnet jest suchy jak olej wymieniałem jakieś 5-6 tyś kilometrów? Wczoraj zrobiłem jeszcze zdjęcie korka wlewu oleju i jest na nim trochę nagaru, czy to normalne?lwlw pisze:A ile masz oleju?
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Żeby nie było to się nie czepiałem, ani co gorsza - nie wywyższałem. Sam dopiero od niedawna mam normalną styczność ze sprzętem "cięższym" niż młotek i śrubokręt. Po pewnym czasie obcowania z nimi w głowie rozwijają się obszary odpowiedzialne za kombinowanie, które owocują tym, że się czaruje różne rzeczy by coś działało jak trzebakewinpol pisze:Akurat jest to moje pierwsze auto, a wcześniej nie musiałem kombinować z takimi rzeczami, bo porostu było mi to niepotrzebne.Garrison pisze:Problem ograniczający pomysłowość, to brak styczności z narzędziami przez większość życia
Ostatnio zmieniony pt lut 09, 2018 18:35 przez Garrison, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Spoko, nie mam pretensji. W domu coś się robiło i kombinowało czy to z wiertarką, młotkiem lub lutownicą, ale takich kombinacji nie musiałem zbyt wiele robićGarrison pisze:Żeby nie było to się nie czepiałem, ani co gorsza - nie wywyższałem. Sam dopiero od niedawna mam normalną styczność ze sprzętem "cięższym" niż młotek i śrubokręt. Po pewnym czasie obcowania z nimi w głowie rozwijają się obszary odpowiedzialne za kombinowanie, które owocuje tym, że się czaruje różne rzeczy by coś działało jak trzebakewinpol pisze:Akurat jest to moje pierwsze auto, a wcześniej nie musiałem kombinować z takimi rzeczami, bo porostu było mi to niepotrzebne.Garrison pisze:Problem ograniczający pomysłowość, to brak styczności z narzędziami przez większość życia
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Re: Kącik posiadaczy MK4
Chłopie, masz silnik słynący z tego, że bierze olej i się dziwisz, że po takim przebiegu nie masz oleju na bagnecie? Ciesz się, że go nie zatarłeś.logiac pisze:Też się już zastanawiałem, czy to nie wina zbyt małej ilości oleju. Akurat poziom oleju sprawdzałem dzień przed tym zdarzeniem i bagnet był suchy, ale samochód stał na średnio równym podłożu, więc miałem dzisiaj sprawdzać jeszcze raz poziom. A tu wczoraj taka sytuacja z tym komunikatem. Jest to możliwe, że ubyło tyle oleju, że bagnet jest suchy jak olej wymieniałem jakieś 5-6 tyś kilometrów? Wczoraj zrobiłem jeszcze zdjęcie korka wlewu oleju i jest na nim trochę nagaru, czy to normalne?lwlw pisze:A ile masz oleju?
Co do masła pod korkiem to jest to normalne zimą jeżeli robisz krótkie dystanse i auto nie dogrzewa się. Jeżeli robisz dłuższe trasy, a takie masło dalej utrzymuje się to bardzo prawdopodobne, że strzeliła uszczelka pod głowicą.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Kącik posiadaczy MK4
logiac, tak jak pisze Craash
Ja się tylko dziwię, że miałeś suchy bagnet i postanowiłeś nie robić z tym nic tylko pojeździć do następnego dnia... Tu naprawdę nie ma żartów. Jakby ten samochód nie stał, nie wiem jaka musiałaby być góra żeby bagnet się nie umoczył... A przecież od końca do minimum jest pewnie z pół litra jak nie więcej - to ile Ci zostało tego oleju? Ze 2 litry...?
Ja się tylko dziwię, że miałeś suchy bagnet i postanowiłeś nie robić z tym nic tylko pojeździć do następnego dnia... Tu naprawdę nie ma żartów. Jakby ten samochód nie stał, nie wiem jaka musiałaby być góra żeby bagnet się nie umoczył... A przecież od końca do minimum jest pewnie z pół litra jak nie więcej - to ile Ci zostało tego oleju? Ze 2 litry...?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Wszystko już mam, kupiłem w budowlanym, ale nie wiem czy da się jakoś zastąpić te blaszki gwintowane?Qto pisze:Właśnie żeby ten łącznik przekręcić to potrzeba cos wiecej niz śruby...blaszki gwintowane i dystans pod jedno mocowanie. Gdzieś był temat z montażem łokcia i tam wszystko jest.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Kącik posiadaczy MK4
A w czym problem zamówić oryginalne blaszki i śruby? Kosztują grosze, a bynajmniej nie będzie żadnych patentów i udziwnień w aucie.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1665
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
- Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Pany, Golf IV GTI TDI, dlaczego GTI w dieslu? Ani silnik GTI ani pakiet ospojlerowania więc dlaczego GTI w dieslu bo mnie zaczęło to nurtować ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości