Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pn cze 26, 2017 16:26

Qto pisze:Garrison, na 1J też można zrobić domykanie...tyllo nie zrobisz tego po USB
O kurde, faktycznie. Nie wiedzieć czemu przekreśliłem na to szanse gdy tylko dowiedziałem się o tym czeskim programie, który nie działa pod 1J :kac:



Awatar użytkownika
NeXaR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: czw maja 12, 2016 18:30
Lokalizacja: Wodzisław

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: NeXaR » pn cze 26, 2017 21:44

Panowie nie orientuje się za dobrze w modułach może ktoś opisać co daje więcej 1c od 1j?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn cze 26, 2017 21:47

na liczniku immo3 może wyświetlać które drzwi są otwarte i jest możliwość ogarnięcia czteroprzyciskowego pilota...chyba tyle



Awatar użytkownika
NeXaR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: czw maja 12, 2016 18:30
Lokalizacja: Wodzisław

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: NeXaR » pn cze 26, 2017 23:32

dzieki za odpowiedz :D



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn cze 26, 2017 23:41

Qto pisze:Garrison, ja podczas pakowania 1J już miałem większość pod 1C skompletowane...zatrzymal mnie brak silniczkow pod składane lustra.
Czasami trzeba przemyśleć dobrze sprawę i nie bawić się w pośrodki. Ja teraz miałem dylemat z heblami...w aucie jest zestaw 256 + 232...czyli najgorsze co było w mk4 (poza bębnem z tyłu). Mam leżeć zestaw 288 ale nie takiego upgrade'u bym chciał...tylko jakieś 334 na rozsądnym zacisku + 312 z tyłu... przed wpakowaniem kolejnych 10kzł w starego golfa uchronił mnie przypadkowy zakup 312 + 256 wentylowane...zestaw daleko od wymarzonego ale ujdzie - jakbym musiał kupić to pewnie grubo bym rozważał wydalenie pieniędzy na polsrodek :crazy:
Dużo da się nadrobić klockami. Pakowanie tarczy większej niż 312 z przodu to wg mnie przesada w aucie do jazdy na co dzień ( no chyba że do ostrego upalania na torze). Nie zapominajcie o masie nieresorowanej ( kto nie wie o co chodzi, polecam doczytać w necie - szczególną uwagę zwrócić na wpływ owej masy na zachowanie zawieszenia). Przy okazji napomknę temat o którym nikt tu od początku jak jestem na tym forum nie wspomniał a jest to sprawa ważna. Maksymalna nośność felg ( traglast po niemiecku).

@ Qto, sorry że nie zadzwoniłem ale miałem taki nawał roboty, że przez ostatnie 3 dni przespałem łącznie 9 godzin. Odezwę się w piątek po południu bo jutro i środę czeka mnie przeprowadzka a czwartek zawalony przez spawanie stelaża do audi.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: deskjet » wt cze 27, 2017 19:59

Koledzy będę montował w golfie mojej kobitki uniwersalny termometr i tak się zastanawiam czy dobrym pomysłem będzie zamocować czujnik temp zewnętrznej w szczelinie między błotnikiem a drzwiami (pod dolnym zawiasem drzwi)? Czy lepiej gdzieś od wewnetrznej str zderzaka? W którym miejscu wskazania będą bardziej wiarygodne?


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

myszazro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: ndz maja 28, 2017 11:22
Lokalizacja: Zwierzyniec
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: myszazro » wt cze 27, 2017 20:14

Ja jak miałem takie cudo to czujnik wylądował aż pod zderzakiem i nie był niczym zakryty



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » wt cze 27, 2017 20:22

Qto pisze: Mam leżeć zestaw 288 ale nie takiego upgrade'u bym chciał...tylko jakieś 334 na rozsądnym zacisku + 312 z tyłu... przed wpakowaniem kolejnych 10kzł w starego golfa
Mój brat w A3 za ~5-6k zł łącznie ze wszystkimi adapterami, śrubami, przewodami w stalowym oplocie ogarnął 345mm przód, 6 tłoczków z Porsche / 312mm tył, 4 tłoczki z Porsche. Zestaw prawie o połowę tańszy, a bardzo skuteczny.
deskjet pisze:Koledzy będę montował w golfie mojej kobitki uniwersalny termometr i tak się zastanawiam czy dobrym pomysłem będzie zamocować czujnik temp zewnętrznej w szczelinie między błotnikiem a drzwiami (pod dolnym zawiasem drzwi)? Czy lepiej gdzieś od wewnetrznej str zderzaka? W którym miejscu wskazania będą bardziej wiarygodne?
Czujnik najlepiej zamontować tak jak jest oryginalnie czyli za lewą kratką zderzaka.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » śr cze 28, 2017 16:42

Panowie mam dziwny zonk z autem. Bora tdi asz, jechałem nad morze, około 6h jazdy w tym 300 parę kilometrów autostradą z prędkością ok 170-180km/h.
Rano okazało się, że dosłownie wyj*bało chyba cały smar z przegubów :shock: smar był bardzo.. płynny,
felgi przednie całe uciapane od środka aż czarne, wypłyneło to na front felg, uciapane całe doły drzwi tym smarem aż do tylnego zderzaka. Masakra ogólnie.
Po powrocie zrzuciłem koła i osłony przegubów są całe :otepienie: zewnętrzne, wewnętrzne. Wymyłem wszystko, dziś zrobione z 300km i jest czysto.

Co myslicie? Wymieniać oslony? Nowy smar do srodka?



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » śr cze 28, 2017 17:06

Skoro osłony są całe to na tę chwilę uzupełniłbym jedynie smar.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2133
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: Jest
Silnik: też

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: majster heniek » śr cze 28, 2017 17:27

mass143 pisze:Co myslicie? Wymieniać oslony? Nowy smar do srodka?
ja po takim przypadku wymienił bym osłony , bo nie byłbym pewny czy znowu nie wywali


Obrazek

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » śr cze 28, 2017 19:14

Orientuje się ktoś jak wygląda kwestia duplikatu nalepki świadczącej o normie euro? Szybę mam do wymiany i nie jestem pewien, czy nalepki będą nadawać się do ponownego użytku, a wolałbym mieć to zielone kółko dla spokoju ducha.
Ostatnio zmieniony śr cze 28, 2017 20:16 przez Garrison, łącznie zmieniany 1 raz.



liteon0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 00:44

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: liteon0 » śr cze 28, 2017 19:52

Czy to normalne że podczas jazdy temperatura zewnętrzna jest wyświetlana prawidłowo, a jak się zatrzymam i postoję chwilę to wskazania rosną o kilka stopni? Może ciepło z silnika to powoduje bo niby czujnik zamontowany jest przy kratce? W poprzednim Golfie nie mialem tego bajeru więc nie wiem czy normalne?


ALH + 205 + chip

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » śr cze 28, 2017 20:15

W sumie czujnik temperatury jest w lewej kartce zderzaka, więc nie zdziwiłbym się, gdyby pędzące powietrze obniżało temperaturę.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości