Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » śr sie 10, 2016 16:46

Katalogowo kosztuje 760zł, a cena końcowa jest zależna od tego kto ma jakie rabaty. Bądź co bądź, cena bardzo przesadzona.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
bartas20
_
_
Posty: 1384
Rejestracja: sob lis 14, 2009 18:44
Lokalizacja: PUŁTUSK
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bartas20 » śr sie 10, 2016 18:56

checin, i jak wrażenia po wygłuszeniu? lecisz dalej z tematem? czy na bagażniku koniec?


Obrazek

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr sie 10, 2016 19:54

Craash pisze:Cieknie cały tył, a z przodu w sumie też trochę poci się. Plama oleju jest po lewej stronie patrząc od tyłu samochodu. Oczywiście nic na chama nie było skręcane.

Mało prawdopodobne żeby na tym odcinku się tak po prostu lało. Może źle nabiłeś uszczelkę w siedziska, szczególnie tam gdzie sa śruby. Uszczelkę nabijasz w pokrywę, a w uszczelkę nabijasz takie kołki dystansowe żeby nie dało się za dużo dokręcić pokrywy. Klucza dynamometrycznego do tego nie trzeba. Dokręcasz ręką aż poczujesz opór. Wystarczy.
krazorek pisze:Craash To zabolało po kieszeni...

sebekgolf Rozumiem, że chodzi Ci o te półkola? Czym to chciałeś kleić?

Bo ja wymieniałem i cały czas mam tylną ścianę silnika zapoconą. Jeszcze jak będzie chwila to pójdzie w ruch uszczelka od kolektora dolotowego...
Tak chodzi o te półkola, jedno od strony tandem pompy a drugie zaraz przy kole rozrządu. Powinno się te cztery rogi gdzie półkola się stykają z głowicą posmarować klejem przy montażu uszczelki. Nawet jak się przyglądniesz uszczelce to w tym miejscu linie uszczelniające zmieniają się w takie kwadraciki. Bez kleju będzie się pocić a w gorszym przypadku lać. Ja używałem do tego dichtungsmasse z GM ( Opel). Koszt opakowania 90zł ale i tak tego używam na codzień przy składaniu silników bez stosowania uszczelek więc miałem. Możesz zamiast tego użyć np. Dirko albo czegoś podobnego. Grunt to dobrze odtłuścić przed składaniem


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » śr sie 10, 2016 21:49

bartas20 pisze:checin, i jak wrażenia po wygłuszeniu? lecisz dalej z tematem? czy na bagażniku koniec?
Powiem Ci ze wrazenia na duzy plus. Szum zredukowany, jedynie co to jeszcze trzeba klape machnac dwoma warstwami, co by lepiej skrzynia grala :) od bagaznika zaczalem zeby zapoznac sie z tematem. Teraz jak czas i $$ pozwoli, zabieram sie za podloge (konserwacja i wygluszenie) tylko musze zlokalizowac miejsce dlaczego mam mokre dywaniki kierowcy i pasazera. Dalej to dach, bo przy okazji wleci czarna podsufitka, mam nadzieje ze do tego czasu skompletuje wszystko :bigok:


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Awatar użytkownika
bartas20
_
_
Posty: 1384
Rejestracja: sob lis 14, 2009 18:44
Lokalizacja: PUŁTUSK
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bartas20 » śr sie 10, 2016 21:55

checin pisze:Teraz jak czas i $$ pozwoli, zabieram sie za podloge (konserwacja i wygluszenie)
podobno spora różnica po wyciszeniu podłogi. od razu deskę zrzuć i ścianę grodziową machnij :)


Obrazek

Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » śr sie 10, 2016 22:06

Pewnie tak jest jak mowisz. Wyciszenie bagazniku, dalo efekty, a co dopiero wygluszenie calej podlogi :bigok: tak, tak, sciana tez, tylko to trzeba miec wlasnie troche wiecej czasu


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Skrzak » śr sie 10, 2016 22:18

No jakby w tedeiku taki poziom osiągnąć jak w w mk4 1.6 bcb, to byłoby git. Tam to mam tak że jak stoję na jałowym to wogle nie słychać silnika ani nie ma wibracji że trzeba spojrzeć na licznik żeby się przekonać że jest odpalony. Weź zrób taki efekt w dizlu.



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » śr sie 10, 2016 22:49

Czujnik przyspieszenia wzdłużnego. Co to za cholera, gdzie się znajduje, czemu powoduje błędy ABS i jak to naprawić?
Odczyty z bloków pomiarowych tego czujnika: na postoju oscyluje wokół 24. Zdaje się że to ponad normę. Ross tech pisał coś że powinno być od -1,5 do 1,5
Może mieliście już z tym styczność i wiecie jak to ugryźć?


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » czw sie 11, 2016 07:30

Jaki gwint ma bat anteny ? M5 czy M6 ?

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw sie 11, 2016 09:44

dany_47 pisze:Czujnik przyspieszenia wzdłużnego. Co to za cholera, gdzie się znajduje, czemu powoduje błędy ABS i jak to naprawić?
Odczyty z bloków pomiarowych tego czujnika: na postoju oscyluje wokół 24. Zdaje się że to ponad normę. Ross tech pisał coś że powinno być od -1,5 do 1,5
Może mieliście już z tym styczność i wiecie jak to ugryźć?

Pewnie masz ESP. Czujnik znajduje się pod kierownicą, więc musisz plastików trochę odkręcić. Robiłeś może coś z kierownicą i ją zrzucałeś ?


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw sie 11, 2016 10:44

Czujnik jest na kolumnie kierownicy, daleko od samego koła kierownicy...i nie ma wpływu na ABS - błędy będą w sterowniku ABS, bo to ten sam sterownik

PS na pewno czujnik przyspieszenia wzdłużnego a nie poprzecznego?



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw sie 11, 2016 12:46

Qto pisze:Czujnik jest na kolumnie kierownicy, daleko od samego koła kierownicy...i nie ma wpływu na ABS - błędy będą w sterowniku ABS, bo to ten sam sterownik

PS na pewno czujnik przyspieszenia wzdłużnego a jie poprzecznego?
Daleko nie daleko, konkretnie przy module komfortu :grin: No a z przyspieszeniem to racja, raczej o poprzeczne chodzi.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Kondzio
Forum Master
Forum Master
Posty: 1543
Rejestracja: sob maja 15, 2010 21:54
Lokalizacja: Góra

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Kondzio » czw sie 11, 2016 17:04

checin pisze:
Kondzio pisze:Qto, corrado :los2:
A tak na poważnie to głównie podłogę i tam chce dac mate i filc, a na boczki drzwiowe tylko maty. Sufit na razie odpuszczam.
Ja ostatnio do wygłuszenia bagażnika używałem mat butylowych + pianka kauczukowa. Filcu ponoć się nie używa, bo strasznie dużo wilgoci chłonie

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Widzę, że robiłeś matami stp, a porownywales je z gms? Czy po prostu w gms płaci się za firme?


mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Kondzio
Forum Master
Forum Master
Posty: 1543
Rejestracja: sob maja 15, 2010 21:54
Lokalizacja: Góra

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Kondzio » czw sie 11, 2016 17:26

Ewentualnie gdzie kupowales?


mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości