Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
Też tak próbowałem, ale bez skutku. To w kwestii gum staba, a to drugie skrzypienie nie wiem jeszcze skąd mam.
Skrzypienie staba jest mniej uciążliwe, bo mam tylko na progach, a to drugie prawie cały czas i jest głośniejsze.
Skrzypienie staba jest mniej uciążliwe, bo mam tylko na progach, a to drugie prawie cały czas i jest głośniejsze.
- Qto
- _
- Posty: 19378
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
sebekgolf, dla mnie to nie ma znaczenia...bo po zlokalizowaniu piszczenia wymieniam dana część...i zwykle używam wody.
...spostrzezenie jednak słuszne
...spostrzezenie jednak słuszne
Re: Kącik posiadaczy MK4
lwlw, nie ryzykowałem i poleciałem z przyczepką. Pierwszy i ostatni raz z przyczepką
Silnik już na warsztacie, conieco jest wymieniane, bo oczywiście nie jest takim stanie w jakim miał być, ale mam nadzieję, że nic więcej nie wyjdzie. Oby, bo kasy już dawno nie ma
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Silnik już na warsztacie, conieco jest wymieniane, bo oczywiście nie jest takim stanie w jakim miał być, ale mam nadzieję, że nic więcej nie wyjdzie. Oby, bo kasy już dawno nie ma
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1643
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
yogi_ziom pisze:lwlw, nie ryzykowałem i poleciałem z przyczepką. Pierwszy i ostatni raz z przyczepką
Silnik już na warsztacie, conieco jest wymieniane, bo oczywiście nie jest takim stanie w jakim miał być, ale mam nadzieję, że nic więcej nie wyjdzie. Oby, bo kasy już dawno nie ma
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Czemu pierwszy raz i ostatni z przyczepką? Brak doświadczenia?
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zdarzało się jeździć kilka km po coś, ale taka trasa szczególnie po eSce z tempomatem jest po prostu męcząca. Fakt, że doświadczenia większego brak, ale wszystkiego trzeba się nauczyćChrzanek` pisze:yogi_ziom pisze:lwlw, nie ryzykowałem i poleciałem z przyczepką. Pierwszy i ostatni raz z przyczepką
Silnik już na warsztacie, conieco jest wymieniane, bo oczywiście nie jest takim stanie w jakim miał być, ale mam nadzieję, że nic więcej nie wyjdzie. Oby, bo kasy już dawno nie ma
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Czemu pierwszy raz i ostatni z przyczepką? Brak doświadczenia?
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Kącik posiadaczy MK4
Pytanie tyczy się silnika 2.8 V6 BDE. Chodzi mi o opinię nt rozwoju tego silnika, bo wiem że nie każde 2.8 ma potencjał.
BDE jest na cewkach?
BDE jest na cewkach?
mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Taa, 6 cewek.
BDE i AQP (mam w swoim) to drogie silniki w eksploatacji i tuningu ja tam jeżdżę sobie zdrową serią i nie narzekam
BDE i AQP (mam w swoim) to drogie silniki w eksploatacji i tuningu ja tam jeżdżę sobie zdrową serią i nie narzekam
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kącik posiadaczy MK4
I te dwa silniki szły w golfach powyżej 2001/2002roku?
mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
2.8 v6 było 3 wersje. AQP był do 2000 włącznie. Później BDE i jeszcze jakiś ale wypadł z głowy jego kod...
AQP ma 1 cewke główna i zwykle przewody na przykład jeśli chodzi o różnice.
AQP ma 1 cewke główna i zwykle przewody na przykład jeśli chodzi o różnice.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kącik posiadaczy MK4
Panowie, jak jest z tymi wentylatorami w AKL`ach? Bo u mnie jak włączę klimę, to po chwili uruchamiają się dwa wentylatory (kręcą się szybko), po chwili przestają i za chwilę znowu. Tak samo przy chłodzeniu silnika - uruchomią się na jakiś czas, robią churagan, wyłączają się i za jakiś czas znowu jeżeli np. stoimy w korku. Pytam, bo spotkałem się ze stwierdzeniem, że na włączonej klimie (klima automatyczna) powinny chodzić wentylatory na lekkich obrotach, ale ciągle i sam już nie wiem jak ma być, a chłodzenie jest wydajne, bo klima chłodzi elegancko, z kompresorem nic się nie dzieje, nie ma żadnych błędów, silnik też nie ma żadnych problemów z przegrzewaniem etc. Zastanawiam się, czy nie ma np. jakiegoś 1 biegu wentylatorów, gdzie one powinny przy klimie sobie chodzić powolutku cały czas, zamiast co jakiś czas robić huragan.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Powinno być tak (nie wiem czy w każdym, ale ja tak mam i w poprzednim też tak było): włączasz klimę to wentylatory powinny chodzić na pierwszym biegu, a jak jest gorąco to co jakiś czas włącza się drugi bieg albo nawet chodzi cały czas chyba.
Kącik posiadaczy MK4
U mnie z włączoną klimą zawsze chodzą dwa wentylatory. Szybkość pracy wentylatora zależy też od tego jaką ustawimy sobie temperaturę.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Kącik posiadaczy MK4
Dzięki za odpowiedzi, czyli wychodzi na to, że nie uruchamia się u mnie pierwszy bieg wentylatorów, a gdy ciśnienie odpowiednio wzrośnie to od razu wskakuje drugi bieg. Co polecacie sprawdzić? Na pewno podłączyć wentylatory na krótko, żeby zobaczyć czy pierwszy bieg w ogóle działa, bezpieczniki, co jeszcze?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości