Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1933
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr lis 11, 2015 11:36

Mnie najbardziej bawią te stwierdzenia większości użytkowników samochodów - 30 czy -40, a może -80? Co jest punktem odniesienia ja się pytam :grin:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
joseph82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 1476
Rejestracja: pn sty 09, 2012 21:09
Lokalizacja: CTU

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: joseph82 » śr lis 11, 2015 12:55

punktem odniesienia jest seryjny zestaw amorów i sprężyn na którym dany samochód opuścił samochód. Zaraz mogą rozleć się głosy, że są przecież wersje GTI, GT, eRki i inne które mają już też obniżone zawieszenie w porównaniu ze zwykłą seryjna wersją. Tak więc można uznać, że punktem odniesienia jest seryjny zawias.


meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1933
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr lis 11, 2015 13:11

seryjnych zawiasów było jakieś jak mnie pamięć nie myli 14 wersji :grin: Ja mam wersję auta GT i po założeniu sprężyn -30 różnicy nie ma :grin: Teraz jest trochę inaczej bo mi fedra strzeliła i wsadziłęm z GTI V5 i poszedł do góry nieco, ale czasowo :-)

Moim zdaniem powinno się mówić o obniżeniu w odniesieniu do konkretnej wersji zawieszenia.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
peppa_814
Czerwony Diabeł
Czerwony Diabeł
Posty: 3016
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 17:23

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: peppa_814 » śr lis 11, 2015 13:23

Dooobra mistrze... :jezor: Powiedzcie mi dlaczego mechanizm wycieraczek stuka mi o podszybie? Jakiś czas temu padł mi ori mechanizm, kupiłem zamiennik Vika. Wszystko złożyłem, ustawiłem, działa jak trzeba poza tym pukaniem.

Obrazek

Napierdziela tym zaznaczonym na czerwono plastikiem gdzieś o metalową część podszybia. Jak nagnę go z dużą siłą i dokręcę środkową śrubkę to 2-3 ruchy jest okej, potem się zsuwa i dalej stuka. :rozpacz: Coś nie tak zrobiłem czy mechanizm jakiś wadliwy? :kac:



Awatar użytkownika
markk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: wt lis 20, 2012 09:57
Lokalizacja: WPY , WWA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: markk » śr lis 11, 2015 15:49

Przy gaszeniu silnik i czasem przy rozpalaniu słyszę dziwny dźwięk dochodzący gdzieś od strony nóg kierowcy.
Nie jest to dźwięk metaliczny.
1.9 TDI
Macie jakieś pomysły?


TOLEDO ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=562978" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
afej
...
...
Posty: 1010
Rejestracja: sob sie 06, 2011 17:37
Lokalizacja: Lubin

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: afej » śr lis 11, 2015 15:52

zostało mi jeszcze troche gratów, jakby ktoś coś potrzebował to pisać, tanio oddam :pub:

Obrazek



mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 997
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » śr lis 11, 2015 16:32

peppa_814, to widze, że mamy ten sam problem znowu :jezor: u siebie "naciągnąłem" mechanizm i dokręciłem ale było dobrze tylko kilka dni bo się przesunął i tak.



Awatar użytkownika
peppa_814
Czerwony Diabeł
Czerwony Diabeł
Posty: 3016
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 17:23

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: peppa_814 » śr lis 11, 2015 17:06

mass143, To widzę, że nie jestem sam z tym problemem. Wczoraj przejechałem 60 km w ulewie to myślałem, że zawału dostanę. :rotfl: Jak patrzyłem na ori mechanizm to tam nie ma tego wystającego grzyba, jest płasko. :-k Już myślałem żeby przyebać kilka razy w tą metalową część podszybia o którą stuka i ją podgiąć albo wywalić te gumowe tulejki z mechanizmu żeby był niżej. No rence opadajo. :los2:



Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » śr lis 11, 2015 17:31

Ja mam zamiennik i cisza początkowo też stukało ale dlatego że ten płaskownik co idzie do silnika był krzywo i przy obrocie go jakoś dziwnie gieło i ruszało całym mechanizmem poprawione i cisza ;)

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1933
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr lis 11, 2015 18:30

Macie ramię poprawnie na silnik założone ? może nie jest prostopadle


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
peppa_814
Czerwony Diabeł
Czerwony Diabeł
Posty: 3016
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 17:23

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: peppa_814 » śr lis 11, 2015 18:55

sebekgolf, Kuuuuuuuuuuuurfa, chyba właśnie rozwikłałeś mój problem. :rotfl: :rotfl: :pub: :pub: Ja mam założone równolegle, bo inaczej wycieraczki wychodził poza szybę. :-k



Awatar użytkownika
golf3dawid
Forum Master
Forum Master
Posty: 1503
Rejestracja: pn lis 01, 2010 23:34
Lokalizacja: Sosnowiec

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: golf3dawid » śr lis 11, 2015 19:06

Robson91 pisze:W celu zejścia niżej, wywalasz i masz kilka cm regulacji ;) ale wtedy skacze jak piłka ;)
U mnie jest sporo lepiej po wyjęciu helperów ;)


Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.

Mój Golf MK4 Smoked Front

Obrazek

Awatar użytkownika
Stanley777
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 954
Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
Lokalizacja: Brzesko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Stanley777 » śr lis 11, 2015 21:54

peppa_814, a nie mówiłem że będzie z tym Trochu zabawy :kac: :hmm:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19227
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr lis 11, 2015 22:24

peppa_814, na 100% był taki problem w technicznym...kilka miechów temu, nie pamiętam jak się zakończył

golf3dawid, na jakim gwincie? Bo też różne opinie słyszałem nt wywalania helperów...teoretycznie nie powinno mieć to większego znaczenia bo helper i tak nie pracuje podczas jazdy, wpływa jedynie na długość sprężyny głównej - dłuższa sprężyna = bardziej miękko, ale żeby zaraz ping pong.

U mnie na pewno jest straszny ping pong jak tył mam podniesiony do góry - tragedia



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości