Kącik posiadaczy MK7

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

volf_66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 14:44
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: volf_66 » śr paź 29, 2014 12:10

Koledzy listwy chromowe wymienione na gwarancji, jednak można,
druga sprawa co proponujecie do uszczelek w drzwiach aby przy mrozie normalnie otworzyć drzwi, a nie obrywać uszczelek, do tej pory w mk4 używałem sylikonu w płynie z takim aplikatorem, z różnym skutkiem, czy jest coś lepszego i trwalszego,



Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

Re: Kącik posiadaczy MK7

Post autor: piteks » śr paź 29, 2014 14:30

Trekuś pisze:
piteks pisze:Skrzypiące uszczelki też mam
Piteks, a u Ciebie te uszczelki nie skrzypią z powodu nakładania tylu smarowideł do lakieru ?
Dobre :hehe: . Właśnie po nałożeniu często jest trochę ciszej przez jakiś czas :-) .
navwiedzony
U mnie też piszczą klocki (tylne). Jak byłem w ASO z amortyzatorami do wymiany (wymieniali tylne na gwarancji), to oglądali klocki i tarcze. Stwierdzili, że jest O.K. i takie piszczenie, to może z tego że rzadko hamuję albo za słabo, a generalnie to może być, bo nie ma wpływu na bezpieczeństwo :shock: :grrr: .


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

Awatar użytkownika
Trekuś
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lip 07, 2014 10:48

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: Trekuś » śr paź 29, 2014 19:35

volf_66 pisze:Koledzy listwy chromowe wymienione na gwarancji, jednak można
Listwy wymienili, a to nie ma wpływu na bezpieczeństwo. Ważne, że klient czyli Volf_66 zadowolony. Ogólnie, bezpieczeństwo i ekologia to takie czarowanie, mydlenie oczu i pranie mózgu wykorzystywane podczas teoryjek wymyślanych przez "miszczów" - partaczy. :grrr: :banghead:



Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

Re: Kącik posiadaczy MK7

Post autor: piteks » śr paź 29, 2014 23:14

Trekuś pisze: Ogólnie, bezpieczeństwo i ekologia to takie czarowanie, mydlenie oczu i pranie mózgu wykorzystywane podczas teoryjek wymyślanych przez "miszczów" - partaczy. :grrr: :banghead:
No niestety, to temat rzeka. Teraz jest modne bycie "eco", chociaż często wszelkie działania z tym związane wcale nie są "eco". Szkoda się denerwować :otepienie: .


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

Awatar użytkownika
navwiedzony
777
777
Posty: 680
Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf 7R
Silnik: CJXC

Re: Kącik posiadaczy MK7

Post autor: navwiedzony » czw paź 30, 2014 10:46

piteks pisze:navwiedzony
U mnie też piszczą klocki (tylne). Jak byłem w ASO z amortyzatorami do wymiany (wymieniali tylne na gwarancji), to oglądali klocki i tarcze. Stwierdzili, że jest O.K. i takie piszczenie, to może z tego że rzadko hamuję albo za słabo, a generalnie to może być, bo nie ma wpływu na bezpieczeństwo :shock: :grrr: .
Amory u mnie też oczywiście wymieniane i ogólnie widzę, że sporo łączy te nasze siódemki.. Tylko trochę to dziwne, bo Twoja opuściła fabrykę sporo później niż moja... :crazy:
volf_66 pisze:Koledzy listwy chromowe wymienione na gwarancji, jednak można
To dobrze, że jednak można. Gratulacje.
U mnie też coś poleci na gwarancji - wczoraj dzwonili z ASO nr 2, że centrala dała zielone światło na wymianę wygłuszenia maski. Wow, jestem w szoku ;)
volf_66 pisze:druga sprawa co proponujecie do uszczelek w drzwiach aby przy mrozie normalnie otworzyć drzwi, a nie obrywać uszczelek, do tej pory w mk4 używałem sylikonu w płynie z takim aplikatorem, z różnym skutkiem, czy jest coś lepszego i trwalszego
To jest bardzo dobry środek - 1Z Einszett Gummi Pflege
Dostępny np. tutaj:
http://allegro.pl/1z-einszett-gummi-pfl ... 53639.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG

Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: piteks » czw paź 30, 2014 21:36

Tu jest 1Z od partnera forum z 5% rabatem i niższym kosztem przesyłki :)
http://showcarshine.pl/907-1z-einszett- ... rozem.html" onclick="window.open(this.href);return false;


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

volf_66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 14:44
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: volf_66 » pt paź 31, 2014 14:43

Koledzy czy używa ktoś telefonu z androidem 4.4.3 w połączeniu z bluetooth mk7 ?? czy importuje wam kontakty bez problemu i wykonujecie rozmowy korzystając z książki widocznej na ekranie Discovery Pro??
Bo ja mam problem, niby aplikacja Bluetooth Phonebook pomogła bo kontakty się importowały, ale jest jakiś misz masz i nie mogę zadzwonić do znajomego wybierając nr tel. na ekranie, jeżeli wybiorę (wklepie) numer ręcznie to jest ok



volf_66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 14:44
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK7

Post autor: volf_66 » sob lis 01, 2014 21:59

Doczytałem, że wersja trial tego programu zmienia jedna cyfrę w nr telefonu, czyli mam wytłumaczenie dlaczego nie działa, po kupnie pełnej wersji programu za 6,09 zł już jest ok, pozdrawiam



Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: piteks » ndz lis 02, 2014 12:03

Mam windows phone 8.1 i z nim nie było żadnego problemu przy łączeniu z radiem.


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

volf_66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 14:44
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK7

Post autor: volf_66 » czw lis 06, 2014 18:01

kolego pewnie lamerskie pytanie, ale wiesz lepiej zapytać, bo kupiłem Dodo Juice Lime Prime - Cleaner pod wosk 250ml i POORBOY'S WORLD BLACK HOLE 473ML Politura,
robić to rozumie powinienem tak jak na załączonym filmiku " onclick="window.open(this.href);return false;, po umyciu i wyschnięciu auto wyczyszczę Dodo Juice Lime Prime - Cleaner, nastepnie bedę nakładał ręcznie FLEXIPADS CZARNY APLIKATOR PIANKOWY do wosku POORBOY'S WORLD BLACK HOLE 473ML Politura,
pytanie test palca?? to sprawdzam po jakimś czasie od nałożenia wosku czy jest już suchy??
proszę sie nie śmiać :jezor:



Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: piteks » sob lis 08, 2014 15:46

Po umyciu auta, warto je wyglinkować i umyć raz jeszcze. Potem cleaner, politura i na końcu wosk. Glinka jest o tyle ważna, że jak pad oderwie jakiś "syf" z lakieru, to zrobi Ci bałagan (czytaj dużo rys).
Jak chcesz ręcznie nakładać cleaner, to na padzie z mikrofibry.
Test palca robi się podczas nakładania wosku, czy się maże czy też zostaje suchy lakier i można go przetrzeć miękką fibrą.
Nie będę się śmiać, bo sam kiedyś się tego uczyłem :pub: .
P.S.
Zestaw z politurą na lakierze daje piękny look ale krótki efekt. Warto o tym pamiętać i się nie dziwić, że tak było pięknie ale już nie jest i trzeba znowu nakładać :los2: .


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

Awatar użytkownika
navwiedzony
777
777
Posty: 680
Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf 7R
Silnik: CJXC

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: navwiedzony » wt gru 09, 2014 10:17

Widzę, że coś ten nasz kącik się przyjąć nie może...
Nic to - ja i tak uparcie będę tu szkrobał...
Sprawy dwie:
1) stan naładowania akumulatora - jako, że śmigam zazwyczaj krótkie odcinki - 70-80% (wg wskazań kompa pokładowego oczywiście). Przed pojawieniem się większych mrozów chciałbym go sobie doładować i tutaj moje pytanie: mogę to uczynić nie odpinając go z auta? Mam "inteligentny" prostownik i w poprzednich furach nigdy nie było z tym problemu - zawsze ładowałem "na aucie". No, ale w siódemce elektronika poszła mocno do przodu i mam lekkie obawy.. Jak sądzicie??
2) czy komuś trzeszczy, stuka podsufitka (u mnie regularnie napierd#* sobie w okolicy słupka A i słoneczka)? Normalnie te trzeszczenia i stukania doprowadzają mnie do białej gorączki. Jak się jeszcze coś odezwie (przypominam, że najbardziej się "drze" schowek przed pasażerem, czasem coś trzaśnie w drzwiach kierowcy, w liczniku), to bóg mi świadkiem, że sprzedam tego chińczyka :grrr:


Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG

Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: piteks » wt gru 09, 2014 13:05

navwiedzony pisze:2) czy komuś trzeszczy, stuka podsufitka (u mnie regularnie napierd#* sobie w okolicy słupka A i słoneczka)? Normalnie te trzeszczenia i stukania doprowadzają mnie do białej gorączki. Jak się jeszcze coś odezwie (przypominam, że najbardziej się "drze" schowek przed pasażerem, czasem coś trzaśnie w drzwiach kierowcy, w liczniku), to bóg mi świadkiem, że sprzedam tego chińczyka
Dzięki Bogu podsufitka mi (jeszcze) nie trzeszczy. Na razie wystarczy coś wpadające w rezonans w okolicy środkowych nawiewów (dostaję szału). Początkowo było to gdy włączałem ogrzewanie ale ostatnio "dzwoni" nawet przy wyłączonym ogrzewaniu :panna: . Nawet znalazłem już filmik jak zdjąć środkowy panel i tam zaglądnąć ale boje się żeby potem nie było gorzej " onclick="window.open(this.href);return false; . Ostatnio też zacząłem słyszeć delikatne stuki z podłokietnika :crazy: . Mój fotel skrzypi podczas pokonywania zakrętów i wertepów :banghead: . Myśli o sprzedaży golfa u mnie też już się pojawiły. Ostatnio nawet zacząłem rozważać A3 Sportback, Volvo V40 oraz nowego paska. Chociaż w tym ostatnim przypadku boję się powtórki z golfa.
navwiedzony pisze:1) stan naładowania akumulatora - jako, że śmigam zazwyczaj krótkie odcinki - 70-80% (wg wskazań kompa pokładowego oczywiście).
Też tak mam ale nigdy nie doładowywałem więc się nie wypowiem.


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

Awatar użytkownika
Trekuś
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lip 07, 2014 10:48

Kącik posiadaczy MK7

Post autor: Trekuś » wt gru 09, 2014 14:13

Oooooooooooo retyyyyyyyyyyy, na tym filmie to jest wyrywanie, a nie demontaż środkowego panelu :banghead: i w 48 sekundzie nie jestem pewien czy ten koleś jakiegoś zaczepu nie ułamał. Piteks, po takiej "fachowej" robocie jest pewność, że trzeszczenie i skrzypienie dopiero się zacznie.
Odnośnie ładowania akumulatora, tez przejeżdżam krótkie odcinki i nigdy nie ładowałem nawet zimą podczas mrozów. Prąd pobrany z akumulatora na rozruch silnika, alternator uzupełni już po kilku kilometrach, wiem są jeszcze światła, ogrzewanie szyb, wycieraczki, radio i masa innych odbiorników elektrycznych więc bilans ładowania akumulatora z alternatora mógłby wydawać się ujemny, ale w takim przypadku trzeba by było przejeżdżać mniej niż 5 km.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości