Strona 748 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 10, 2017 22:26
autor: lwlw
Zgadza się, też już znalazłem, ale dzięki :pub:

Ma ktoś jedną taką na zbyciu?

Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 10, 2017 22:38
autor: Craash
Po rabatach za 800zł do wzięcia. :helm:

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 11, 2017 11:06
autor: Stanley777
Paviarotti pisze:Jeździ ktoś na seryjnym zawiasie i podkładkach pod silnik?
Kolego jest duże prawdopodobieństwo że silnik będzie stukał i wewnętrzną część maski :rotfl: :los2:

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 11, 2017 12:34
autor: Qto
a tak zapytam...mają sens te podkładki?
mam stalowa osłonę pod silnik która jest 4cm nad ziemią...po koleinach szuram ale miska bezpieczna...niżej auta nie opuszczę bo ogranicza mnie prawa półoś/podłużnica

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 11, 2017 13:52
autor: sebekgolf
To zależy z jakimi prędkościami jeździsz :hmm: A tak na serio, sam o tym myślę, żeby podnieść silnik, ale wyjdzie w praniu. Póki co szukam odpowiedniej belki pomocniczej z Glofa VI albo VII najlepiej GTD z innym mocowaniem dogbone bo oci...eć można od drgań po utwardzeniu gumy dogbone fabrycznego :grin: Kierownica na wolnych obrotach ( wolne obroty prawie 1000) wpada w takie drgania, że poduszka dzwoni a półka tylna za fotelami wpada w rezonans :goof:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 11, 2017 21:12
autor: Robson91
Qto pisze:a tak zapytam...mają sens te podkładki?
mam stalowa osłonę pod silnik która jest 4cm nad ziemią...po koleinach szuram ale miska bezpieczna...niżej auta nie opuszczę bo ogranicza mnie prawa półoś/podłużnica
Ale osłona przy większym je.... potrafi urwać kawałek bloku, ostatnio ktoś się "chwalił" na grupie ;) chyba że masz wersje pod cały silnik wtedy to co innego

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 11, 2017 21:16
autor: Qto
Robson91 pisze:chyba że masz wersje pod cały silnik
pisałem że mam stalową - był jeden rodzaj (rozmiar)

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 11, 2017 22:10
autor: Garrison
Jeśli rozrząd ma przejechane góra 15 tysięcy kilometrów, to można go zostawić jak jest przy wymianie samej pompy wody, która zdaje się puszczać płyn? :P

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 11, 2017 22:19
autor: Craash
Teoretycznie należy wymienić sam pasek rozrządu jeżeli rozrząd jest rozpinany.

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 11, 2017 22:23
autor: sebekgolf
To zależy czy przeciągnięty czy nie. Ja w jednym ze swoich aut zakładałem ten sam pasek chyba z 8 razy i zdjemowałem bo wiecznie coś grzebałem przy głowicy i bloku silnika. Po 50tyś km wymieniłem na nowy :-)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 11, 2017 22:45
autor: krazorek
Garrison pisze:Jeśli rozrząd ma przejechane góra 15 tysięcy kilometrów, to można go zostawić jak jest przy wymianie samej pompy wody, która zdaje się puszczać płyn? :P
Coś ty Q2 kupił, że się rozpadło po 15 tys.?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz mar 12, 2017 01:02
autor: Garrison
krazorek pisze:
Garrison pisze:Jeśli rozrząd ma przejechane góra 15 tysięcy kilometrów, to można go zostawić jak jest przy wymianie samej pompy wody, która zdaje się puszczać płyn? :P
Coś ty Q2 kupił, że się rozpadło po 15 tys.?
SKF, choć czy to pompa to się jeszcze okaże.

Kącik posiadaczy MK4

: ndz mar 12, 2017 01:20
autor: Paviarotti
boris_kafarrow pisze:A po co? :D
No sensu to zbytniego nie ma, ale że miałem podkładki i zmieniłem teraz na seryjny zawias to już ich nie wyciągałem. A jakby ktoś jeździł to mam jedno pytanko :)
Stanley777 pisze:Kolego jest duże prawdopodobieństwo że silnik będzie stukał i wewnętrzną część maski :rotfl: :los2:
Chwila moment pracy boszką i już nie stuka :hmm:
Qto pisze:a tak zapytam...mają sens te podkładki?
Przy obniżeniu zarąbista sprawa. Ileż razy przywaliłem sankami o koleinę to nie zliczę. Od 2012 jeździłem na gwincie i żadnej miski nie uwaliłem :bajer: cały dynks polega na tym, że miska jest wyżej niż sanki.

Kącik posiadaczy MK4

: ndz mar 12, 2017 11:05
autor: Qto
Paviarotti pisze:Przy obniżeniu zarąbista sprawa. Ileż razy przywaliłem sankami o koleinę to nie zliczę. Od 2012 jeździłem na gwincie i żadnej miski nie uwaliłem cały dynks polega na tym, że miska jest wyżej niż sanki.
mnie tu chroni osłona pod silnik...a jeśli z obniżeniem ogranicza mnie prawa półoś/podłużnica to przecież podkładki tylko pogorszą sytuację - do mnie absolutnie to nie przemawia dopóki nie tnę podłużnic. Zobaczymy jak będzie po swapie...ale pewnie niewiele się zmieni, nie sądzę aby swap pozwolił mi zejść niżej z autem - odległość półosi od podłużnicy bo to mnie ogranicza obecnie. Od osłony do ziemi mam jakieś 4cm i pewnie gdybym niżej schodził z autem do osłony bym chciał się pozbyć...