Golf MKI 4x4 ~ 11.5sec do 200

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt sie 15, 2008 22:39

ygd pisze:Echh.. to kiedy i gdzie jakiś pierwszy start na ćwiartkę? :)
Po cichu licze na najblizsze Ryki...
djtom pisze:
to kiedy i gdzie jakiś pierwszy start na ćwiartkę?
na manii Mariusz miał kilka udanych podejść, nie tylko do ćwiartek
Nie tylko ja :kufel:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt sie 15, 2008 22:57

olozwirski, seryjna glowice mozna krecic wyzej, sam osobiscie dokrecalem silnik na hydro do 9krpm wazne zeby to zrobil sam silnik a nie zle trafiony bieg bo w tedy to destrukcja motoru....

[ Dodano: Pią Sie 15, 2008 23:00 ]
p.s. kazda wydajna turbo na restrykcyjnym waste tyle dmucha :bigok: w sensie ponad 3 bar...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Tomek_vw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw paź 28, 2004 20:12
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Tomek_vw » sob sie 16, 2008 13:29

olozwirski pisze:N No coz to moja wina, zle zmierzylem wielkosc komory spalania i podebrania w tloku no i wyszlo jak wyszlo.
widze że Wojtek miał racje jeszcze przed odpaleniem silnika :jezor: jak kazał ci to liczyć jeszcze raz :chytry:


VW SCIROCCO MKII 20V 1.8T 251KM 345NM

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob sie 16, 2008 17:12

olozwirski pisze:samochod powinien jezdzic a nawet, jak to mowia w Krakowie- zadupcac :okej:
no tak to mówią o Zakopanego az do Uodzi :)
djtom pisze:na manii Mariusz miał kilka udanych podejść, nie tylko do ćwiartek
o tam było kilka ćwiartek... tam i z powrotem :)
olozwirski pisze: Po cichu licze na najblizsze Ryki...
2 tygodnie jeszcze masz wiec kupa czasu... powodzenia :bigok:



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32748
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob sie 16, 2008 17:19

olozwirski napisał/a:
samochod powinien jezdzic a nawet, jak to mowia w Krakowie- zadupcac :okej:


no tak to mówią o Zakopanego az do Uodzi
blachy KTT muszą być Obrazek



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt sie 22, 2008 16:33

evolution pisze:olozwirski, seryjna glowice mozna krecic wyzej, sam osobiscie dokrecalem silnik na hydro do 9krpm wazne zeby to zrobil sam silnik a nie zle trafiony bieg bo w tedy to destrukcja motoru....
Naprawde trudno mi w to uwierzyc, oczywiscie zadnego wykresu z hamowni albo filmiku nie masz? Pamietaj ze mam walki seryjne a one nawet jak by hydraulika pozwolila w takich partiach obrotow nie beda pozwalaly silnikowi oddychac jak nalezy, nawet dodmuchanemu.
Silnik juz sie dociera, mozliwe ze w poniedzialek bedzie jakies strojenie.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt sie 22, 2008 20:56

poszedl priv
:)
ja mialem walki prawie seryjne i naprawde da rade krecic silnik do takich obrotow przynajmniej na dwoch pierwszych biegach, krotkotrwale ale sie da...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

colin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt maja 23, 2006 17:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: colin » sob sie 23, 2008 01:10

evolution pisze:poszedl priv
:)
ja mialem walki prawie seryjne i naprawde da rade krecic silnik do takich obrotow przynajmniej na dwoch pierwszych biegach, krotkotrwale ale sie da...
Denaturat tez sie da krotkotrwale pic....
Mnie to osobiscie wali ile sie da krotkotrwale, bo jak Olo zakreci sobie motor przez pomylke na 5 biegu do 9k to niewiele z niego zostanie. A po ostatnich testach zauwazylem ze wkreca sie szybkooooo :D



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sie 23, 2008 10:11

znam ludzi pijacych denat 20 lat.. rzeczywiscie krotkotrwale :helm: :helm: w moim projekcie zalozenie bylo takie zeby na niskich biegach krecic wysoko na kazdym wyzszym nizej. wykorzystujac do granic mozliwosci moc silnika. w slowie "krotkotrwale" to raczej chodzi o to by nie trzymac go na takich obrotach po 30 sekund co bylo by juz katowaniem bo silnik wydzielajac taka moc jak mial na limiterze by sie po prostu przegrzal. a cale przyspieszanie do konca na 4 czy nawet 5 biegu trwaloby zapewne krocej niz wspomniane 30 sekund wiec uzytkujac normalnie seryjna glowe mozna dokrecic do takich obrotow a odplywajace zawory nie sa az tak duzym problemem, wazne by uklad olejenia sie wyrabial.. a co do krecenia przez OLO silnika on ma sie krecic do 5 cyfrowego limitera wiec tu nie widac problemu. sorry za OT olozwirski,


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

colin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt maja 23, 2006 17:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: colin » sob sie 23, 2008 14:33

evolution pisze:znam ludzi pijacych denat 20 lat.. rzeczywiscie krotkotrwale :helm: :helm: w moim projekcie zalozenie bylo takie zeby na niskich biegach krecic wysoko na kazdym wyzszym nizej. wykorzystujac do granic mozliwosci moc silnika. w slowie "krotkotrwale" to raczej chodzi o to by nie trzymac go na takich obrotach po 30 sekund co bylo by juz katowaniem bo silnik wydzielajac taka moc jak mial na limiterze by sie po prostu przegrzal. a cale przyspieszanie do konca na 4 czy nawet 5 biegu trwaloby zapewne krocej niz wspomniane 30 sekund wiec uzytkujac normalnie seryjna glowe mozna dokrecic do takich obrotow a odplywajace zawory nie sa az tak duzym problemem, wazne by uklad olejenia sie wyrabial.. a co do krecenia przez OLO silnika on ma sie krecic do 5 cyfrowego limitera wiec tu nie widac problemu. sorry za OT olozwirski,
5 cyfrowy to ja juz widzialem :) Olo mial tego pecha ze go przy tym nie bylo...

Co do odcinki na 9k, to jak mu ktos da na to gwarancje to sie zrobi - raptem kilka minut wiecej roboty. Gorzej jak sie motor przerobi na metalowy makaron... Ktos bedzie musial za to beknac.



Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » czw sie 28, 2008 23:48

gdyby to byl moj samochod wczoraj bym po nim skakal....

Obrazek

jakies pomysly jaka przyczyna??
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 23:53 przez voj2s, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt sie 29, 2008 10:02

jak dla mnie przyczyna jest niedostateczne smarowanie, lub niedokladne spasowanie zebow( sam osobiscie mialem kiedys ze po zlozeniu trzebabylo uzyc wiekszej sily do przekrecenia walkiem i sie zmielilo po 1,5 kkm) w kazdym razie przy kreceniu wysoko w moim tez zaczely wystepowac slady zuzycia zebow, zrobilem jeden otwor do smarowania, ktory sikal olejem wprost na zebatke..


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob sie 30, 2008 23:37

a walek pośredni i zębatka jest z jednego kompletu?? P.S. natryski jak w 1.8 16V co to za blok?? bo średnice ma większą niż 81



Awatar użytkownika
AIRWOLF
Powered by MOTORSPORT
Powered by MOTORSPORT
Posty: 1162
Rejestracja: pt mar 16, 2007 16:06
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: AIRWOLF » ndz sie 31, 2008 01:56

ja nie będę wpadał w zachwyty bo mi pompka niewytrzyma....po prostu mody że aż słów brak :metal:


Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości